Toon posts:

A7V eruit, KT7-raid erin SUPER

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik vertelde 2 dagen geleden toch hoeveel rare problemen ik wel niet had met mijn TB850/Av7/geheugen shit etc.

Gisteren mobo+cpu teruggestuurd naar norrod (krijg geld terug - moet van de wet als het binnen 8 dagen is hehe) en bij sww (lekker in de buurt van mij) een abit kt7-raid met een tb800 erop (850 was op en 900 was me te duur). En gewoon dus geen enkel probleem dus he... :)
Ik las in alt.preps.mobos.asus (zoiets i.i.g) dat er zeer veel props zijn met de A7V en dat het metname de 1004x biosen zijn (misschien hier al bekend) de 1003 reeks schijnt stukken beter te zijn.. Doeg..

Verwijderd

Je kunt die Athlon ook rustig op 900\950\1000 laten lopen... snel verdiend ;)

suc6

D3x

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 08:38
Ik zit ook te denken aan dit boardje ...
Ik wil dan een Thunderbird 900 erin zetten ... denk je dat we die kunnen opschroeven naar de 1000 Mhz ?

Wat raden jullie aan voor Cooler ?

Groet,

S.

Verwijderd

Dit heb je onderhand al wel 100x kunnen lezen in dit forum

Je hebt bovenaan een link die heet search type daarin %koeling% of iets in die richten en je krijgt me toch een waslijst.

Maar OK om hem toch even te beantwoorden, de alpha/delta combi heathsink is een goede maar maakt veel herrie hij is te kopen bij www.oc-shop.nl Ook kun je kijken bij www.ned-cool.nl

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

De Alpha koeler met Delta fan is er dus in 2 smaken.. met de Delta 60mm HP (High Performance) fan en met de Delta 60mm MP (Medium Performance) fan.

De HP fan verplaatst wel 2x zoveel lucht (38 CFM) dan de MP fan (19 CFM) maar maakt enorm veel herrie... 46 dBA! En 46 dBA is een HOOP.

Echter de Alpha met de 60MP is ook een hele goede koeler (volgens OC-shop :) ) en maakt veel minder lawaai.

Heeft er hier iemand trouwens die Alpha met 60MP fan? Ik vind hem wel erg interesant.. ben wel es benieuwd hoe goed hij koelt..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 08:38
Op donderdag 30 november 2000 17:09 schreef Lord_NikoN het volgende:
Dit heb je onderhand al wel 100x kunnen lezen in dit forum
Oeps sorry, moet even verder kijken dan me neus lang is ... :)

Bedankt voor de Cooler tips.

S.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een spire orb erop gemikt. 33C idle, 50C als ik winamp opstart met zo'm remember-the-sixties-kleurtjes-en-slierten-plugin-genaamd-gforce-of-geiss. Met quake en ut hetzelfde. Vindt het wel een groot verschil die 20C. Misschien moet ik de air-flow nog wat optimalizeren. Fan staat te poken op ca. 5000rpm en dat alles aangegeven door viahm.exe (is dat een beetje betrouwbare info te noemen ?

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nog problemen met SB tov Abit KT7 raid + Asus V7700????

Verwijderd

Ik heb ook een alpha delta koeler combi,
hij is echt koel, maar zoals ze al zeiden:
hij maakt me een herrie waar je cht niet goed van wordt, maar het is me het waard
mijn duron 600 loopt superstabiel op 1ghz
en zelfs als ik q3 heb gespeeld wordt ie niet warmer dan 35 graden

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 november 2000 21:42 schreef Lion2000 het volgende:
Heeft iemand toevallig nog problemen met SB tov Abit KT7 raid + Asus V7700????
Mijn config:
KT7-raid tb800@800, 256MBPC133
Asus V7700 64MB dlx tv (not-oc'ed, sb-off)
SBLive in slot 3
Realtek NIC is slot 6
Alles even appart erin gedaan. (winme installeren, dan nicje erin en laten detecteren enzo, dan sblive erin, zelf naar drivers laten zoeken die toch niet te vinden zijn, dan de sblive driver geinstalleerd voor ME en liveware 3 geinstalleerd (ook voor ME) en eigenlijk helemaal geen problemen gehad.
Pagina: 1