Toon posts:

Throbber IE hoogte en breedte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het voor elkaar om de throbber in IE aan te passen en in zoverre gaat het ook goed.
Echter dan is de hoogte niet goed en dan de breedte weer niet goed.

Maar ook dit wil ik goed hebben.
Ik heb het gedaan via de officiele maat om het maar zo te zeggen maar ik wil toch wat anders.
Is er een mogelijkheid om het zo te doen dat je in het register een 'sleutel' toevoegt met een waarde die zich dan automatisch aanpast aan jouwn figuur.?

Ik heb dus nu een figuurtje dat is breeder in de breedte en kleiner in de hoogte.

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Ik ben echt intens nieuwsgierig geworden. Wat is een throbber? :)

[edit] mark83, bedankt, helemaal duidelijk!

[ Voor 30% gewijzigd door rollebol op 20-08-2003 11:42 ]

Verwijderd

De "e" bij internet explorer of de "N" bij netscape helemaal rechtsboven in 't hoekie, wat ronddraait als een pagina geladen wordt.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
inp. zijn het twee problemen één uitlezen groote van het plaatje en als tweede het plaatsen van een registerkey. Je kan dit op vrij simpel doen met een vb-scriptje.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Hmm en hoe met een vbscript ?

Verwijderd

Topicstarter
En een vraagje, hoe converteer je een gif animatie naar een .bmp animatie aangezien het .bmp alleen moet zijn om het te kunnen invoegen in internet explorer ?

edit:

Ik heb dus nog even gezocht en het zou nie echt mogelijk zijn maar nu heb ik een .gif file en de naam verandert van kleur is dit wel mogelijk dan ?
En de naam is een logo dus een foto en paint shop pro doet dan de naam in het logo'tje veranderen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit weet hoe je een geanimeerde gif file kunt converten naar een geanimeerde bmp file ? exporteren werkt niet echt.
Maar goed lees maar hierboven.

Verwijderd

Het moet een filmstrip zijn van meerdere plaatjes onder elkaar.
Check de originele BMP maar eens. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik dus niet, ik moet die dus maken ik heb slechts een zelf in elkaar geflansed .gif filetje ik moet dus een progje hebben die dat voor mij doet :D
Pagina: 1