[Windows 2000 AS] Kan niet uitloggen TS sessie

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Ik heb hier een Terminal Server waar mensen op aanloggen, maar vervolgens niet meer kunnen uitloggen. Als ze kiezen voor Yes na de vraag "Do you want to log off" blijft hij gewoon op het bureaublad staan en gebeurt er verder niets.

Service Pack 3 is geinstalleerd. Enige mogelijkheid is SP4 installeren, maar dat kan vanavond pas. Tevens heb ik het idee dat het niet een SP kwestie is, aangezien andere TS'en ook SP3 hebben en mensen daarop wel kunnen in/uitloggen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• HunterPro
  • Niet online
heb je een security template er op losgelaten oid? Of is de TS in de staat van installatie?

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025
HunterPro schreef op 20 August 2003 @ 10:40:
heb je een security template er op losgelaten oid? Of is de TS in de staat van installatie?
Security template in de vorm van gpedit.msc bedoel je misschien? Het enige wat daarin enabled staat is dat de TS de roaming profiles lokaal weggooit.

De TS is helemaal klaar met installeren. Alle programma's die erop moeten staan, staan erop.

Edit: Net wilde ik hem herstarten en dat gaf hetzelfde probleem. Ook een shutdown wilde hij niet doen. Uiteindelijk een hard reset gegeven. Kijken wat er nu gebeurt...

Edit2: Na een herstart valt er dus weer uit te loggen. Dit topic kan imo dicht.

[ Voor 24% gewijzigd door GZ op 20-08-2003 11:15 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids