Lennox kaputt???

Pagina: 1
Acties:

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 10:38
Was ik net ff lekker Pearl Jam-Given to Fly aan het luisteren in de bus met m'n 2 maanden oude Lennox, stopt opeens het geluid :( |:( :'(

De tellertjes lopen nog en ik kan nog voor en achteruit spoelen, maar ik hoor nix meer.
CD'tje draait ook nog, heeft nooit problemen geleverd en batterijen zijn vrijwel helemaal vol.

Wat kan hier aan de hand zijn :?

I’m not like the OTTERS

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Lijkt mij een los contactje. (hoofdtelefoon zit er goed in..? andere hooftelefoon geprobeerd..?)

Twee opties resteren -> van je garantie gebruik maken. Of openschroeven. Hoewel je een tweaker bent, lijkt mij de eerste optie aan te raden :)

• actieman
ik zo gauw geen andere oortjes te leen, maar ik hoor het heel zacht en met veel ruis.

Normale gesprekken irl kan ik (meestal) moeiteloos volgen :+

I’m not like the OTTERS

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 09:17

Halfkakkende

Vandring

Ik denk dat je ordopjes kaduuk zijn.

MUZIEK!

Verwijderd

Ik heb ook een Lennox (verder goed ding, maar....), en af en toe als er een nieuw nummer begint (dus nieuwe track), hoor ik ook niets :(
Even verder spoelen naar volgende nummer, en dan weer terug: probleem opgelost :? Het nummer wordt gewoon afgespeeld alsof er niets aan de hand is.
Ik verdenk er de buffer van de Lennox van; denk dat er daar iets mis gaat.

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Nou ik heb ff een ander "probleem"
ik heb geen lennox maar de philips
als ik een cd brand schopt die de volgorde door elkaar, de "cd's" blijven wel bij elkaar maar de nummers speelt ie steevast af op random

ik brnad met ECC4.0 weet niet of dat het probleem is en of iemand dit "probleem" kent, want verder heb ik niets dan goed over de speler

arie

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

Wat ik wel gemerkt heb is dat de Lenoxx problemen heeft met MP3's van een afwijkende samplerate en / of bitrate (gaat de teller freaken!). Voor de rest werktie prima bij mij.

• actieman
idd dat ^^^ probleem heb ik ook, maar daar valt wel mee te leven, ik denk dat de interne versterker kaputt is :(
Hij doet ut ook niet met andere/goede oordopjes

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1