Hallo allemaal,
Alvast bedankt voor de moeite die je doet met het lezen van mijn vraag
Ik heb een week geleden mijn windows NT 4.0 server geupgrade naar windows 2003 server. Alles werkt, behalve........
Op de NT had ik Microsoft Backup die elke nacht gewoon een complete backup maakte op de tape die in de dds streamer zat.
Geen gezeur welke tape en hij overschreeft alles als er data op stond.
Dit had ik gewoon via de command line gedaan en met at in de scheduler gezet.
Nu heb ik 2003. Hoeft dus niet meer met at in de scheduler te stoppen omdat 2003 backup al een scheduler heeft.
Heb een job aangemaakt volledige backup met overschijven van de media.
Nu heeft hij dus elke nacht al een fout dat hij de media niet kan mounten.
Hij vraagt om tapejes die er niet in zitten.
Zo te zien ligt het aan de removable storage manager ofzo maar kan er met google geen duidelijk howto-tje van vinden.
Weet iemand hoe ik win 2003 met MSbackup gewoon alles kan laten backup-en op de tape die op dat moment in de streamer zit. Ongeacht of het de goede is ?
Moet ik daar wat voor uit zetten.
Alvast bedankt voor jullie moeite !!!!
Marco
Alvast bedankt voor de moeite die je doet met het lezen van mijn vraag
Ik heb een week geleden mijn windows NT 4.0 server geupgrade naar windows 2003 server. Alles werkt, behalve........
Op de NT had ik Microsoft Backup die elke nacht gewoon een complete backup maakte op de tape die in de dds streamer zat.
Geen gezeur welke tape en hij overschreeft alles als er data op stond.
Dit had ik gewoon via de command line gedaan en met at in de scheduler gezet.
Nu heb ik 2003. Hoeft dus niet meer met at in de scheduler te stoppen omdat 2003 backup al een scheduler heeft.
Heb een job aangemaakt volledige backup met overschijven van de media.
Nu heeft hij dus elke nacht al een fout dat hij de media niet kan mounten.
Hij vraagt om tapejes die er niet in zitten.
Zo te zien ligt het aan de removable storage manager ofzo maar kan er met google geen duidelijk howto-tje van vinden.
Weet iemand hoe ik win 2003 met MSbackup gewoon alles kan laten backup-en op de tape die op dat moment in de streamer zit. Ongeacht of het de goede is ?
Moet ik daar wat voor uit zetten.
Alvast bedankt voor jullie moeite !!!!
Marco