[PHPbb] Drop down boxen

Pagina: 1
Acties:

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 12:25
Ik ben bezig met mijn eigen site met forum. Momenteel draait deze nog in een zware concept versie op mijn eiegn PC en is nog niet online.
- PHPbb 2.0.6
- EZportal

In middels heb ik op basis van EZportal meerdere pagina's gemaakt zodat de site niet uit alleen een voorpagina en forum bestaat.
Op phpBBHacks.com heb ik deze "Topic Pages Drop Down" hack gedownload, welke een paginanummer drop down maakt zoals hier op GoT. Leuke MOD maar werkt niet met PHPbb 2.0.6 (daar valt uit te komen).

Echter mist deze mod de last optie die hier op GoT te vinden is. Verder zou ik bij het aantal replies ook een drop down box willen hebben met de paginanummers en last optie.

Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen :?

Met Google en de search heb ik niets bruikbaars kunnen vinden.

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 21:02
Ik heb zelf zoiets gemaakt. Als je dan pagina=-1 meegeeft gaat ie zelf bepalen welke pagina je bedoelt (laatste pagina in dat geval). Het zelf bepalen kun je doen adhv het aantal replys en aantal replys per pagina uit te rekenen. Zoiets dus.

• Underground75
Maar dan heb je de last optie nog niet. In de hack die ik hierboven heb gepost staat hij al op -1.

Verwijderd

/last

erachter zetten ?

• Underground75
modbreak: de relevantie van de code die hier stond is voor dit topic op dit moment nul. het enige nut wat ik me erbij voor kan stellen is dat je hoopt dat iemand het door gaat lezen en voor je afmaakt. helaas, zo werkt het niet op GoT :z

Komt deze dan achter de -1?

[ Voor 91% gewijzigd door curry684 op 20-08-2003 19:41 ]