[roadstar-autoradio] ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Pancake
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-12-2021
Ik ben op zoek naar een autoradio. Mijn eisen zijn niet al te zwaar. Goedkoop, maar moet redelijk betrouwbaar zijn. Cassete is voldoende, CD alleen als deze betaalbaar is. Betaalbaar is voor mij tot max. € 125/150,-.

Uit verschillende posts begrijp ik dat Marquant wel goedkoop is, maar niet echt betrouwbaar (al zullen er wel uitzonderingen zijn). Hoe staat het met radio's van Roadstar die o.a. te verkrijgen zijn bij Conrad? Mocht dit iets zijn, dan bestel ik deze waarschijnlijk in Duitsland (ook hier ergens gelezen). :)

Computers zijn pas leuk als ze het _niet_ doen...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Kijk anders eens bij de Mediamarkt of een gelijksoortige winkelketen, daar hebben ze ook de wel wat goedkopere modellen.

B-merk spullen blijven B-merk spullen. Dus heb van merken als Marquant niet te hogee verwachtingen. A-merken hebben vaak net iets betere specificaties, betere/mooiere materialen en meer (meestal overbodige) toeters+bellen.
Maar m'n el-cheapo autoradio deed het 12 jaar zonder problemen.

Een CD speler in je auto is toch wel een hele vooruitgang tov een cassette speler.

Senile! Senile Oekaki

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

misschien wel een goed idee om het versterken dan door een apparte versterker te laten doen, hoeft niet veel te kosten als je niet meer dan 25 watt nodig hebt. (en de meeste mensen hebben dat niet)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 16:34
Panasonic cd-speler bij Kijkshop

Dan heb je voor 150 euro een autoradio/cd-speler van een echt merk.
Heb 'm zelf ook. Prima apparaat. Verwacht geen spiffy functies of honderden decibellen, maar aan een stel goede luidsprekers klinkt het prima.

Van Marquant en andere B-merk spul krijg je na verloop van tijd toch spijt.

Punctuality is the politeness of kings