Hoi Marnickxs, laat ik toch even hetzelfde probleem hebben en dit succesvol hebben getackeld! Op mijn werk hebben ze een proxy waar met geen mogelijkheid door/langs/overheen is te komen. Maar nu ! de oplossing:
- installeer perproxy die je op
http://www.distributed.net/download/proxies.html download. Aan je perproxy instellingen hoef je niks te veranderen, want die gaat toch als een offline apparaat werken.
- Zet koetjes uit bij al je collega's en zo en laat die flushen op je perproxy. Instellingen zijn hierboven al uitgelegd.
- installeer perproxy ook thuis, zet in je init file onder het rc5-kopje expertmode=1 en dan minkeysready en maxkeysready aanpassen op bijvoorbeeld 40000 blokjes.
- proxy haalt blokjes op en zet die in je pprc5.in (geloof ik) bestandje. Dat bestandje e-mail je naar je werk. Voor de komende maand ben je dan wellicht onder de pannen, de koetjes aldaar halen geregeld wat krachtvoer bij de proxy vandaan.
- e-mail je pprc5.out bestandje zo nu en dan naar huis, zet die in je proxy directory en de proxy verstuurt je blokjes.
Conclusie: Enige handmatige ingrepen blijven nodig, maar dat is erg beperkt, bijvoorbeeld eens per maand. Je hebt dan dus altijd een megaflush!
Ik weet niet of ik nog iets over het hoofd heb gezien, maar dan hoor ik het wel.
Succes!
PS: Mooier is natuurlijk wanneer je uiteindelijk wel langs je proxy komt, maar indien niet, is er niks aan de hand.