Xsion schreef op 20 August 2003 @ 11:19:
gistron levert wel goede spullen alleen service is bagger,
kheb van de 5 moederborden er 3 doa binnen gekregen om maar voorbeeld te geven en wie moet de verzendkosten dan betalen, juist de klant!
waar is het verhaal klant is koning?
Bij welke leverancier komen ze je defecte spullen thuis ophalen? Of mag je ze naar een antwoordnummer sturen? Ik vind het een beetje een rare kreet.
het gaat me dus niet om of de snelhied of type van het ding wel goed is maar eerder de kwaliteit draaid ie over een jaar of 2 3 nog...
offtopic:
Draaid? Plakbandt? Leestekens?
Zelf bestel ik gemiddeld 2 systemen per maand bij Gistron en ik ben er erg tevreden over. Meestal kies ik als basis een standaard pc maar ik vervang de kast door een AOPen, kost je 20 euro extra geloof ik. Ook laat ik altijd de speakers en het muismatje vervallen en vervang ik de low-budget toetsenbord en muis door OEM exemplaren van Logitech.
Mijn ervaring met de service is op zich redelijk, maar zeker niet altijd perfect. Maar als ik bekijk wat ik de afgelopen jaren al bespaard heb door de superlage prijzen dan neem ik wat ongemak graag voor lief.
Ik blijf dus gewoon kopen bij Gistron.
Edit: je vroeg of ze na 2 of 3 jaar ook nog draaien. De eerste PC's die ik bij Gistron kocht zijn inmiddels zo'n 2,5 jaar oud en ik hoor er nooit iets van. Heel af en toe krijg ik er eentje terug in verband met een virus of eenupgrade maar nooit met een storing.
Als je een probleem krijgt, dan is het meestal direct bij aflevering (dead on arival, DOA) of tijdens de installatie. Eventuele stabiliteitsproblemen kom je ook in de eerste paar weken wel tegen. Draait het 1 maand goed, dan kun je er haast wel vanuit gaan dat het goed blijft draaien.
Maar waarom gebruik je niet gewoon de
Shop Survey? Denk er wel aan dat mensen eerder geneigd zijn om negatieve ervaringen te delen dan positieve ervaringen, of gewoon normale ervaringen.
[
Voor 35% gewijzigd door
Jazzy op 20-08-2003 15:16
]