[Win2k] Om de 30 sec. melding netwerk niet verbonden*

Pagina: 1
Acties:

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
Me Wireless LAN indicatie icoontje laat elke keer het volgende zien "Netwerkkabel is niet verbonden!" Dit is dan als de andere pc (Met WLAN kaart) uit staat (Dat is nog al logisch)
Maar het probleem is dat deze elke keer "popupt", dit gebeurt om de zoveel tijd en het wekt best wel irritatie!!8)7
Kan ik dit ook uit zetten zodat ik niet meer om de 30 sec die melding krijg :?

Info: OS : Windows 2000 Service Pack 4

PS : Het gaat om de volgende kaart : Q-TEC 774WP PCI WIRELESS NETWORK CARD (Werkt overigens perfect :D)

[ Voor 7% gewijzigd door arievh op 20-08-2003 02:23 . Reden: Vergeten OS te vermelden :D ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

FAQ: Wat verwachten jullie van mij voordat ik een topic open?
En wat heb je zelf al allemaal geprobeert?

Tevens zien we graag het OS vermeld in de titel. Ik heb het nu even in de titel gezet, maar graag de volgende keer zelf meteen even het OS er in vermelden. Ook de titel wat meer to the point gemaakt. :)
Voor meer info: Windows Operated Systems - Policy

Al gekeken waarom de LAN om de 30 sec. wordt gecontroleerd? Ik denk dat je ergens een optie hebt aangevinkt dat wanneer het netwerk niet beschikbaar is er om de 30 sec. opnieuw verbinding moet worden gezocht.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• arievh
hmmm keb gezocht, geprobeerd.
Maar dat is standaard in windows zo.
Keb ook niks aangevinkt of zo. Dat doet ie gewoon automatisch.
Oplossing?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Dat ie die melding blijft geven kan je niks aan doen.
Wat je wel kan doen is algemeen die balloon tips uitschakelen.

[google=xp,disable,info,balloon]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 18:05
Als je de optie van je verbinding dat ie in de taakbalk moet staan nou eens uit zet? Verschijnt er dan nog steeds een popup?

• arievh
djluc schreef op 20 August 2003 @ 12:00:
Als je de optie van je verbinding dat ie in de taakbalk moet staan nou eens uit zet? Verschijnt er dan nog steeds een popup?
LoL.
ALs een verbinding weg valt (Of je m gewoon uit doet) komt dat icoontje er dus te staan dat er geen verbinding is. Er is de optie dat je het icoontje laat weergeven wanneer er een verbinding is (Die heb ik dus uit) Maar als er dus GEEN verbinding is geeft ie dat icoontje altijd weer (Kan je niet aanvinken of zo dat dat aan of uit moet).

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 14:22
dit is wel vaker met draadloze verbindingen, vooral bij goedkopere merken.
weinig aan te doen zover ik weet....
Pagina: 1