[Real Player] moeite met verbinding in stand houden *

Pagina: 1
Acties:

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 15:39

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Het gaat dus over RealPlayer, zo ongeveer elke versie die ik heb geprobeerd, van Classic tot G2 en RealOne.

Alle topics over alternatieven heb ik al gelezen en uitgeprobeerd. Geen resultaat. Real Player (elke versie) blijft problemen houden met het tot stand brengen of in stand houden van de verbinding.

Ligt het nu aan mijn configuratie of aan de sites die ik bezoek? Kijk ik het laatste nieuws op www.nosjournaal.nl dan start de verbinding wel op, maar valt na een minuut weer weg (communicating..., en dan verder niks).

Ik weet ondertussen dat iedereen RealPlayer een k**proggie vindt, maar weet iemand waar het aan ligt???

Mijn config: WinME, PIII 1Ghz, 256 RAM, SoundBlaster, Nvidia Geforce 2 MX/MX 400.

Kword er echt helemaal :X van!!!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
En hoe is jouw situatie kwa internet? Router/firewall?

'k Heb de vrijheid genomen om de topictitel wat aan te passen, deze beschrijft het probleem een stuk beter ;)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verbinding probleem? ..mmm...Dat ligt waarschijnlijk aan je internet verbinding. Heb je telefoon internet? Heb je cheap ass kabel of low budget DSL.....want in zulke gevallen kun je gewoon bandbreedte tekort komen!

There is no place like ::1

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:37

Unagi

Always aware...

omroep.nl is niet de beste stream source qua snelheid hier, misschien ligt het daar aan? probeer anders je buffer te verhogen

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 15:39

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Dat vraag ik mij dus ook af: omroep.nl... Het zijn juist de streams die ik daar wil bekijken en waar problemen optreden (sport, journaal, etc).

Rafe, topictitel is idd nu okee.

Swampy, het zal geen bandbreedteprobleem zijn. Adsl werkt bij mij super.

Unagi, ken jij de problemen bij omroep.nl? Zou het alleen aan die site liggen?

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:37

Unagi

Always aware...

Jammie schreef op 22 augustus 2003 @ 02:49:
Unagi, ken jij de problemen bij omroep.nl? Zou het alleen aan die site liggen?
ik heb zelf al meer dan eens last gehad van een slechte stream verbinding op omroep.nl terwijl m'n verbinding prima is (chello). in de rustige uurtjes is t wat beter, maar over t algemeen is t gewoon bagger. soms heb je geluk en doet de stream het prima.
Pagina: 1