Toon posts:

[XML] Boek om XML aan te leren

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zou graag een boek (ja, 10x plezanter lezen in een boek dan op je scherm/afgeprinte papieren) dat handelt over XML, XSL, ... kopen, maar ik heb geen idee welk ik moet kopen. Meestel heb je in elke branche wel HET toonaangevend boek (zoals bijvoorbeeld de strustrup van c++), dus ik veronderstel dat XML ook zo'n boek heeft ;)

Iemand die goede titels heeft? Zelf heb ik geen ervaring met XML/XSL/..., maar heb wel een goede kennis over programmeertalen en computers in het algemeen (doe al 2 jaar informatica opleiding). Mijn doel is om het gaan te gebruiken in websites en vooral om communicatie (in de zin van uitwisselen van data) tussen verschillende websites en eventueel tussen websites en programmas te verbeteren.

thanks!

PS: als je goede tutorials, guides hebt (online dus), om al mee te beginnen, die zijn natuurlijk ook welkom!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2003 01:08 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:56

alienfruit

the alien you never expected

Het XML boek uit de Professional serie van Wrox press vind ik hartstikke goed en fijn om te lezen. Verder vind ik het XML Bible boek ook wel een goed boek.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 01:05:
PS: als je goede tutorials, guides hebt (online dus), om al mee te beginnen, die zijn natuurlijk ook welkom!
Ja, bekijk W3 Schools eens...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

* curry684 is zat maar kan in tegenstelling tot DiEana nog wel de FAQ vinden....

En daarin vinden wij.....

tromgeroffel....

Een onderdeel dat handelt over de wonderlijke boeken van XML en aanverwanten!!!!

Het is te vinden onder deze URL en bevat ISBN-nummers over interessante XML-boeken! Dat bevat tevens het boek waar alienfruit naar verwijst, en omdat dit hele topic dus met de FAQ op te lossen viel kunnen we de volgende conclusie trekken:

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.