hij word nu al gekoeld door een koelertje, maar loopt nog standaart, ook heb ik dat tweak proggie, (die constant foutmeldingen geeft maarja) kan iemand mij vertellen wat echt het max is? enne, dat tweak proggie, moet je dat nou elke keer opstarten als windows start, of hoef je alleen die instellingen te wijzigen en dat ding nooit meer te gebruiken, tenzij je hem terug wilt klokken, (hoewel het altijd nog via het register kan
)
Welk tweak progje heb je het over? Powerstrip? of S3Tweak? Ik gebruik zelf S3Tweak voor mijn Savage4. Heb em nu met wat extra cooling van 110/125 naar 145/154 geklokt. Komt echter wel een heleboel warmte uit mijn slot-in cooler.
s3tweak, die is, hmmm, die waarden loopt mijnes al standaart op...
niemand met een viper 2 hier?
niemand met een viper 2 hier?
Verwijderd
Ik heb ook een Viper 2... als iemand weet hoe het komt dat ik maar 3200 met 3dmark haal en bij deus ex een framerate om van te janken heb, tell me please!
Verwijderd
Ik draai hem op 162/194
. Das zo ongeveer de top, 1 mhz verder en ik krijg artifects enzo (vaudjes). Dit doe ik met s3 tweak.
Dit is wel met _goede_ case cooling.
Dit is wel met _goede_ case cooling.
ow ok,
ow wees niet gerust, mijn scores was laaste keer maar 1600 (is al een verbetering van de 1na laaste keer:))
en dat dues ex spel, ja, bij mij deed ie het ook voor geen moer...maar voor de rest (q3, ut, halflife) kickt ie asssss!!!!
ow wees niet gerust, mijn scores was laaste keer maar 1600 (is al een verbetering van de 1na laaste keer:))
en dat dues ex spel, ja, bij mij deed ie het ook voor geen moer...maar voor de rest (q3, ut, halflife) kickt ie asssss!!!!
Verwijderd
De Viper2 is gewoon een rukvideokaart! 
- Zoals al gezegd: lage 3dmark score en framerate van nul komma niks in deus ex
- Speel voor de lol eens sacrifice met een viper 2... om te :'(! alleen maar verspringende textures e.d.
Het enige pluspunt aan deze kaart is dat ie S3TC goed ondersteunt... maar ik betwijfel of er ooit nog spellen met S3TC komen - S3/Diamond is gestopt met het maken van de videokaart...
Op de computerbeurs waar ik deze kaart gekocht heb (voor 279 piek) kon ik voor hetzelfde geld een geforce ddr kopen... had ik dat nou maar gedaan!
- Zoals al gezegd: lage 3dmark score en framerate van nul komma niks in deus ex
- Speel voor de lol eens sacrifice met een viper 2... om te :'(! alleen maar verspringende textures e.d.
Het enige pluspunt aan deze kaart is dat ie S3TC goed ondersteunt... maar ik betwijfel of er ooit nog spellen met S3TC komen - S3/Diamond is gestopt met het maken van de videokaart...
edit:
'de videokaart' moet natuurlijk zijn 'videokaarten'
'de videokaart' moet natuurlijk zijn 'videokaarten'
Op de computerbeurs waar ik deze kaart gekocht heb (voor 279 piek) kon ik voor hetzelfde geld een geforce ddr kopen... had ik dat nou maar gedaan!
Verwijderd
moh, ik heb hem gratis (gewonnen) maar ik ben er erg tevreden mee. Ik speel toch alleen q2/q3
.
q2 timedemo 1 = 140 fps (640*480), 90 fps (800*600)
q3 timedemo 1 = 90 fps in (800*600)
Errug lekker allemaal
q2 timedemo 1 = 140 fps (640*480), 90 fps (800*600)
q3 timedemo 1 = 90 fps in (800*600)
Errug lekker allemaal
http://www.digit-life.com/articles/reviews3tcfxt1/index.html
LEES! of kijk op t.net!
enne jammer dat sommige spellen die viper 2 niet echt trekken nee, maar de spellen die dat wel doen DOEN HET OOK METEEN GOED! (Q3, UT)
de meeste spellen worden alleen goed ondersteunt door zo'n nvidia of wat 3dfx chipset...
ze moeten die BleuSonic (S3>:)) effe wat kansen geven... en van fouten leren ze, op een dag komen ze toch met een rete goeie kaart uit , dat wil je niet weten!
LEES! of kijk op t.net!
enne jammer dat sommige spellen die viper 2 niet echt trekken nee, maar de spellen die dat wel doen DOEN HET OOK METEEN GOED! (Q3, UT)
de meeste spellen worden alleen goed ondersteunt door zo'n nvidia of wat 3dfx chipset...
ze moeten die BleuSonic (S3>:)) effe wat kansen geven... en van fouten leren ze, op een dag komen ze toch met een rete goeie kaart uit , dat wil je niet weten!
Pagina: 1