hullup gevraagd....

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
ik heb nu al een tijdje deze http://www.raite.com.tw/eproduct/e713.htm
als je naar de specs van die dvdspeler kijkt zie je o.a. dit staan:
Audio Processing Dolby Digital (AC-3) 5.1 or 2-channel downmix audio output for Dolby Prologic
MPEG audio up to 7.1 channel
dts digital output
dus de 5.1 decoder zit al onboard :)

ik wil muh nu een andere versterker kopen om de ac-3 tot uiting te laten komen :) kep nu een Sony Pro logic versterker (die me absoluut niet bevalt :( )
welke nieuwe versterker raden jullie muh aan?
mag +- 1000 piekies kosten.
ik had mijn oog al laten vallen op deze:
http://www.sel.sony.com/SEL/consumer/ss5/home/homeaud io/receivers/str-de435.shtml
de sony str-de435 .. die wel errug cheap is..
zijn de specs van dit ding een beetje om over naar huis te schrijven of niet ?..
is het trouwens van belang dak ook DTS kan decoden ? .. ik lees overal dat dat niet echt gaat doorbreken .. (op home entertainment niveau dan)

HT-addict in spe

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Die Sony kan alleen dolby pro-logic aan, en geen Dolby digital, en dat is nou net wat je weil hebben voor DVD's (daar is die ac-3 uitgang ook voor). Het is wel mogelijk om dolby digital apperatuur aan te sluiten, maar het wordt als dolby pro-logic weer gegeven.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• HenkyDoodle
euhh .. da's nie helemaal waar hoor... hij heeft gewoon vijf analoge ingangen achter .. waar ik mijn front l/r rear l/r en center pluggies in kan steken ..

HT-addict in spe

• Zer0
  • Niet online

Zer0

sorry overheen gelezen, maar volgens de het sony boek dat ik hier voor me heb is het een dolby pro-logic AV reciever, en is hij alleen dolby digital voorbereid... :(
(volgens mij heeft hij ook geen ac-3 ingang)
de STR-DE635 daarintegen is wel volledig dolby digital, als je ook DTS wil is de STR-DB930 een optie.

ook nog ff naar de specs van de speler gekeken (pagina wou maar niet binnenkomen :()
maar volgens mij heb je nog steeds een dolby digital versterker nodig, daar er geen analoge uitgangen op zitten.
bdw.. in amerika is DTS een ware rage, net als dvd, en de kans is dus vrij groot dat het hier ook doorbreekt. Rodisc in Rotterdam verkoopt al DTS schijfjes.

• HenkyDoodle
hmmz.. dolbydigital voorbereid betekent toch dat hij achter een DD decoder geplugged kan worden ? ..

HT-addict in spe

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Zoiets wel volgens mij, vandaar de 5 analoge ingangen. Als de DVD speler dus 5 analoge uitgangen zou hebben kan het werken.

Pagina: 1