Toon posts:

url van vervolgpagina website

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om scriptje te bouwen waardoor mijn voetbalteam van het coach van jaar automatisch wordt bijgewerkt. Hiervoor gebruik ik de punten op www.dvhn.nl/coachvanhetjaar. Echter, de punten zijn onderverdeeld over diverse pagina's. Als ik nu de link http://cvhj.ndcholding.nl...E=&type=&sort=puntenRonde intyp, krijg ik pagina 1. Met de knop 'volgende' onderaan de pagina, roep ik subpagina 2 op, etc. Maar hoe kan ik die pagina nu benaderen met een direct URL. Heb ik broncode gekeken, maar kom daar niet uit. In de adresbalk blijft steeds hetzelfde adres staan (geen frames).
Iemand een tipje voor mij?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

waarschijnlijk dmv een cookie of een sessie die bij houdt op welke pagina je je bevindt

Verwijderd

Ik heb ff heel snel naar de sourcecode gekeken, en het lijkt erop alsof er een verborgen formulier gesubmit wordt, waardoor je naar de volgende pagina gaat. Het submitten gaat via een POST-request, dus als je nagaat wat er allemaal gesubmit wordt, dan kun je je script die request laten doen.

Succes.

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-10 22:02

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

code:
1
2
3
4
<form action="puntenoverzicht.jsp?UCNR=&UNAME=" method="post" name="PositieNavigatie">
    <input type="hidden" name="sort" value="puntenRonde">
    <input type="hidden" name="page" value="3">
        <input type="hidden" name="ronde" value="1">

Als je een postrequest kan doen (geen flauw idee hoe), dan kan het. Maar het gaat niet via de GET.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, dankzij deze hintjes ben ik eruit. Ik heb gewoon &page=5 achter de URL gezet, en dan krijg ik gewoon de gewenste subpagina te zien. Makkerlijker dan ik dacht. Bedankt!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:35

curry684

left part of the evil twins

Whatever.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.