[Win98->Wireless] Sweex USB Adapter wil niet

Pagina: 1
Acties:

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Ik heb een probleem met mijn Sweex USB wifi adaptertje, in XP en 2000 wil dit ding gewoon wel. Echter op een Intel Celeron 333 met Windows 98 loopt heel windows vast nadat de installatie succesvol is verlopen. Als je dan hard reboot start de hele computer niet meer door. Als de kaart eruit is start de computer wel door, echter zodra je de kaart in de USB doet loopt de hele pc vast
(Blauw scherm...)

Ik heb de hele pc al geformatteerd en herinstalled. Zelfde effect.. :(

Kan het eraan liggen dat het geen SE is? Iemand ervaringen hiermee?

Verwijderd

Hallo,

Ik heb te maken met exact hetzelfde probleem als hierboven staat omschreven, in mijn situatie betreft het een Pentium II met Win98 1e editie, en als ik de Sweex usb nic inplug krijg ik een blue screen of death, op mijn PIII WinXP machine werkt alles perfect, met dezelfde adapter. Ook ik dacht een goede oplossing te vinden in het formatteren van m'n HD zodat met een verse geinstalleerde PC de adapter wel succesvol geinstalleerd kon worden, maar wederom kreeg ik een BSOD.

Het topic is al oud, maar ik hoop dat jij inmiddels een oplossing hebt kunnen vinden voor dit probleem, of wellicht iemand anders die met hetzelfde probleem te maken heeft gehad.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Vraagje, toch wel eerst de cd geinstalleerd, en daarna de drivers?

Verwijderd

Min, of meer, die applicatie heb ik gewoon laten staan en daarna opnieuw geprobeerd drivers te installeren, maar die applicatie die kun je niet openen als de usb adapter niet functioneert, onder winxp werkt die applicatie eigenlijk helemaal niet, maar zoiets stond al in de handleiding.