En dat na het installeren van een nieuwe nForce driver...
het probleem is dat de drivers van mijn gf4mx 440 de kaart niet meer kunnen vinden... die is dan ook uit systeem verdwenen... daarvoor in de plaats is er nou (een verborgen) grafische vga adapter.
ik snap er zelf helemaal niks van...
Invoer-/uitvoerbereik 03B0 - 03BB wordt gebruikt door:
NVIDIA nForce2 AGP Host to PCI Bridge
Invoer-/uitvoerbereik 03C0 - 03DF wordt gebruikt door:
Geheugenbereik 000A0000 - 000BFFFF wordt gebruikt door:
dat is de foutmelding die ik op dit moment heb (er staat overigens wel: dit apparaat werkt correct)...
maar als ik bij de agp host to pci bridge klik op vorige drivers (zoiets) dan heb ik dat kwijt... maar dan komt het volgende probleem... hij vind de gf4 mx 440 (microsoft corporation staat erachter??
)
maar alweer... hij wil geen drivers ervoor hebben... en dat is de enige kans om hem drivers te 'geven' daarna wordt het weer een grafische vga adapter. (of dat was hij al en hij werd herkent?
)
ik wordt iig gek... dat kun je denk ik ook wel aan mijn zinsverbanden zien
en nee het heeft geen nut om:
de oude driver er weer op te zetten...
er een andere driver op te zetten...
de laatst goed werkende configuratie te kiezen...
en nee ik heb geen herstelpunt..
is mijn enige optie nou nog een windows reinstall?
herkent iemand dit probleem?
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
[edit] nogmaals de zinsverbanden spijten me heel erg.. ik hoop dat jullie het allemaal goed kunnen snappen.. mijn hersens... voelen... leeg...
het probleem is dat de drivers van mijn gf4mx 440 de kaart niet meer kunnen vinden... die is dan ook uit systeem verdwenen... daarvoor in de plaats is er nou (een verborgen) grafische vga adapter.
ik snap er zelf helemaal niks van...
Invoer-/uitvoerbereik 03B0 - 03BB wordt gebruikt door:
Invoer-/uitvoerbereik 03C0 - 03DF wordt gebruikt door:
Geheugenbereik 000A0000 - 000BFFFF wordt gebruikt door:
dat is de foutmelding die ik op dit moment heb (er staat overigens wel: dit apparaat werkt correct)...
maar als ik bij de agp host to pci bridge klik op vorige drivers (zoiets) dan heb ik dat kwijt... maar dan komt het volgende probleem... hij vind de gf4 mx 440 (microsoft corporation staat erachter??
maar alweer... hij wil geen drivers ervoor hebben... en dat is de enige kans om hem drivers te 'geven' daarna wordt het weer een grafische vga adapter. (of dat was hij al en hij werd herkent?
ik wordt iig gek... dat kun je denk ik ook wel aan mijn zinsverbanden zien
en nee het heeft geen nut om:
de oude driver er weer op te zetten...
er een andere driver op te zetten...
de laatst goed werkende configuratie te kiezen...
en nee ik heb geen herstelpunt..
is mijn enige optie nou nog een windows reinstall?
herkent iemand dit probleem?
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
[edit] nogmaals de zinsverbanden spijten me heel erg.. ik hoop dat jullie het allemaal goed kunnen snappen.. mijn hersens... voelen... leeg...
[ Voor 6% gewijzigd door MaiorDomus op 19-08-2003 21:59 ]