Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
via 4.25a gewoon installen, zit agp in! (heet niet voor niets 4in1)
ik weet niet waar je die vandaan heb de 4.25
maar zijn zeker niet door via zelf gemaakt.
op hun homepage is al maanden alleen de 4.24
te downloaden.
maar zijn zeker niet door via zelf gemaakt.
op hun homepage is al maanden alleen de 4.24
te downloaden.
Nou , die 4.25a daar zit agp dus niet in hoor , alleen een upgrade op de bestaande 4.24 drivers.
Ik heb nl. het volgende probleem:
Als ik alleen de via 4-in-1 drivers 4.25a installeer krijg ik zoiets van : kan viagart.cat niet vinden , als ik dan ga bladeren in de 4.25a versie staat die daar ook niet in.Ik heb dus het probleem dat ik eerst met 3dmark 2000(ja, die ja,alleen om te testen of het systeem goed staat ingesteld) eerst met de high plygon count 1 ligt zowat 20000 poly' s per sec. had en nu 13.000 nog wat , en de score is ook met 200 a 300 punten omlaag gegaan.Ik wil gewoon weten in welke volgorde ik moet installeren , vanuit welke basis , want in die 4.25a staat de viagart.cat file dus niet , alleen de viagart.inf file.Ik heb ook gelezen dat de andere 3 drivers wel op zich staande drivers zijn , maar die vxd drivers dus niet , dat is een aanvulling op al bestaande drivers.Dus wie heeft er echt verstand van en verteld me stap voor stap hoe ik ze moet installeren.Voor mijn specs , zie hieronder.
Ik heb nl. het volgende probleem:
Als ik alleen de via 4-in-1 drivers 4.25a installeer krijg ik zoiets van : kan viagart.cat niet vinden , als ik dan ga bladeren in de 4.25a versie staat die daar ook niet in.Ik heb dus het probleem dat ik eerst met 3dmark 2000(ja, die ja,alleen om te testen of het systeem goed staat ingesteld) eerst met de high plygon count 1 ligt zowat 20000 poly' s per sec. had en nu 13.000 nog wat , en de score is ook met 200 a 300 punten omlaag gegaan.Ik wil gewoon weten in welke volgorde ik moet installeren , vanuit welke basis , want in die 4.25a staat de viagart.cat file dus niet , alleen de viagart.inf file.Ik heb ook gelezen dat de andere 3 drivers wel op zich staande drivers zijn , maar die vxd drivers dus niet , dat is een aanvulling op al bestaande drivers.Dus wie heeft er echt verstand van en verteld me stap voor stap hoe ik ze moet installeren.Voor mijn specs , zie hieronder.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Op de eigen site van via staan de 4.24a op de site van viahardware.com staat de 4.25a. Deze laatste is iets nieuwer maar volgens mij een heel klein beetje beta. Volgens mij hoef je die AGP drivers niet meer apart te installeren die zitten ook bij de 4in1 drivers. Je kan ze wel apart installeren, maakt volgens mij weinig uit.
Verwijderd
Bij installatie kijkt het programma zelf welke driver ge-update moet worden en anders
slaat hij het betrefende bestand gewoon over.
Bij die viagart.cat kan je gewoon bestand overslaan drukken .
Volgens de manual van Abit althans ?!
slaat hij het betrefende bestand gewoon over.
Bij die viagart.cat kan je gewoon bestand overslaan drukken .
Volgens de manual van Abit althans ?!
Pagina: 1