Warcraft 3 custom res plz

Pagina: 1
Acties:

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-02 15:28
Kan iemand me wijzen hoe een eigen resolutie op te geven voor warcraft3 aub?
Ik ben namelijk aan het experimenteren met de tv als een leuk extra voor mijn games maar bij warcraft (het soort spel waar je er echt iets aan hebt) kan ik nergen de .ini vinden om die gegevens te veranderen. :)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

TV's werken goed als je de resolutie op 800x600 doet.

• thesystem
Dribbeltje: ok ff niet opgelet maar dan weet ik nog niks :)

Bartjuh: TV's werken ook goed als je de resolutie op 640 bij 480 zet, maar ik wil weten hoe ik die op bv 1600 bij 600 kan krijgen...

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 15:14
dat kan niet, alleen je desktop is daartoe in staat, voor games kan het niet, zou prachtig zijn voor splitscreen racegames...

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

SGD > SPV

• thesystem
MariahCareyLover: Ik heb het vanmiddag nog gedaan bij UT2003 maar niet met het gewenste resultaat vandaar dat ik het wilde proberen bij WC3, helaas kon dat niet op dezelfde manier door het ontbreken van een .ini bestand.

Wat ik dan krijg als de tv aanstaat is het spel "uitgesmeerd" over de monitor en de tv.
Wat ik wil krijgen (met 1 kaart (mx420)) is dat ik iets te zien krijg wat je op een monitor niet ziet.

Als niemand me kan helpen met het wijzigen van de redolutie in WC3 weet dan iemand wel een oplossing voor het bovenstaande?

(misschien dat me iets ontgaat...)

Verwijderd

De resolutie in WC3 kun je gewoon wijzigen na het opstarten bij options dan video, zover ik weet zijn custom resoluties bij WC3 niet mogelijk

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

thesystem schreef op 19 August 2003 @ 20:44:
Bartjuh: TV's werken ook goed als je de resolutie op 640 bij 480 zet, maar ik wil weten hoe ik die op bv 1600 bij 600 kan krijgen...
Ja, maar 800x600 is wel de hoogst mogelijke resolutie voor de meeste tv's, dus gelijk ook de beste.
Pagina: 1