I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Ja ik heb op het werk waar ik systeembeheerder ben zo'n merk staan, maar waar die toners weg komen? geen idee, zou ik eigenlijk toch wel moeten weten, ach ja ik ben het daar pas een maandje, Bedankt voor de TIP
ik heb:
*FS 800
*2 maal FS 850
*FS 1600
Toners komen van een niet nader te noemen gulle schenker.
Als je geen gulle schenker hebt moet je ze kopen en dat wordt wel moeilijk. In de computertotaal staat soms een advertentie met verkoop adressen. Beste kan je misschien nog bestellen bij de office center.
Welk type heb je? ieder type heeft verschillende dingen nodig. In fs850 zitten 3 dingen die op kunnen gaan. Kwam ik pas achter toen 1 ervan leeg was en ik alleen de ander had.
Toen wel mooi die fs1600 gekregen
*FS 800
*2 maal FS 850
*FS 1600
Toners komen van een niet nader te noemen gulle schenker.
Als je geen gulle schenker hebt moet je ze kopen en dat wordt wel moeilijk. In de computertotaal staat soms een advertentie met verkoop adressen. Beste kan je misschien nog bestellen bij de office center.
Welk type heb je? ieder type heeft verschillende dingen nodig. In fs850 zitten 3 dingen die op kunnen gaan. Kwam ik pas achter toen 1 ervan leeg was en ik alleen de ander had.
Toen wel mooi die fs1600 gekregen
Ik heb een Kyocera FS1500.. Mijn toner is volgens mij nog vrij vol, ennuh, ik heb 'm voor 140 piek gekocht (met 4 Mb intern).
Het ding doet het perfect, alleen ik ben ook benieuwd, wanneer de toner op is, waar ik het beste zo'n ding vandaan kan halen.
Het ding doet het perfect, alleen ik ben ook benieuwd, wanneer de toner op is, waar ik het beste zo'n ding vandaan kan halen.
ik heb een hele oude ne hele zware F1010 
heb der een toner xtra bij gekregen
heb me 100,- gekost
heb der een toner xtra bij gekregen
Zoals al eerder gezegd heb ik de FS-6700
20mb intern met geloof ik max resolutie van 1200dpi
en hij doet vrij lang (20.000 afdrukken) met zijn toner.
Dit is IMO dé printer met de laagste kosten per pagina.
Geen adresjes?
20mb intern met geloof ik max resolutie van 1200dpi
en hij doet vrij lang (20.000 afdrukken) met zijn toner.
Dit is IMO dé printer met de laagste kosten per pagina.
Geen adresjes?
I’m not like the OTTERS
yceland in eindhoven
scholten-awater in nijmegen
ennuh , actieman, die eagle is toch wel echt en minstens de .44AE of niet ?
scholten-awater in nijmegen
ennuh , actieman, die eagle is toch wel echt en minstens de .44AE of niet ?
Verwijderd
M'n pa werkt bij kyocera-mita (zoals het nu heet)ik zal hem wel ff een mailtje sturen maar of ie het weet? Wat natuurlijk ook kan is zelf een mailtje sturen naar: info@kyoceramita-europe.com.
Succes ermee!
Succes ermee!
"Gewoon" bij een printsupply shop zoals bijvoobeeld ARCA.
Voor 5 uur besteld is volgende dag in huis... met een acceptgiro d'r bij (dus geen rembourskosten) en dus maar fl. 7.5 voor de verzending.
www.arca-nl.nl
heb ik zelf hele goeie ervaringen mee, haal ik bijna al mijn inkt/toners enz...
Voor 5 uur besteld is volgende dag in huis... met een acceptgiro d'r bij (dus geen rembourskosten) en dus maar fl. 7.5 voor de verzending.
www.arca-nl.nl
heb ik zelf hele goeie ervaringen mee, haal ik bijna al mijn inkt/toners enz...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
.45
senks voor de adresjes, zal ff kijken
senks voor de adresjes, zal ff kijken
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1