Vandaag heb ik een nieuwe Sitecom DC-202 gekocht. Bij thuiskomst natuurlijk meteen de nieuwste firmware erin gezet omdat ik anders geen verbinding kan krijgen met mijn Motorola modem icm Casema.
Na het flashen is de router nog steeds te bereiken dus tot zover gaat alles goed.
Hierna heb ik de instellingen ingevoerd en moest ik de router resetten. Helaas blijven na de reset het Power en het Status lampje constant branden.
Op de site van Sitecom vond ik een manier om een soort van harde reset te doen dus heb ik dat maar geprobeerd.
Na het flashen is de router nog steeds te bereiken dus tot zover gaat alles goed.
Hierna heb ik de instellingen ingevoerd en moest ik de router resetten. Helaas blijven na de reset het Power en het Status lampje constant branden.
Op de site van Sitecom vond ik een manier om een soort van harde reset te doen dus heb ik dat maar geprobeerd.
Zelfs hierna is de staat van de router niet veranderd. Heeft iemand misschien een suggestie ??Druk de resetknop in en houdt deze ingedrukt.
Sluit de stroom van de router af.
Zet de stroom er weer op terwijl u nog steeds de resetknop ingedrukt houdt
Controleer of de LED op de router rood/groen knippert.
Na minimaal 30 seconden of twee maal rood/groen knipperen kunt u de resetknop loslaten.