[Xnews] Permanent bericht bewaren

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Sinds vandaag gebruik ik XNews om mijn nieuwsgroepen te lezen. Ik ben dus zoals je kunt zeggen nog een XNews newbie. Er is een optie die ik mis en absoluut niet kan vinden in de menu's, de manual of met google. Is het mogelijk om permanent berichten te bewaren binnen een nieuwsgroep?

Standaard kun je de "storage" van XNews instellen op 1 - niets opslaan 2 - alleen headers opslaan en 3- headers en body opslaan. Volgens het windowtje wat je dan te zien krijg kun je kiezen uit een zelf op te geven aantal dagen of 0 dagen (when purged from server).

Hoe kan ik een bericht gewoon voor altijd bewaren zonder dit in bv notepad te moeten plakken (een soort keep message functie oid)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• matthijsln
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-07 16:33
Mark Keep (Shift+[), article krijgt dan een blauwe rand.

Ook kan je het article naar een Archive transferren (Transfer -> New -> Archive)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
matthijsln schreef op 19 augustus 2003 @ 17:44:
Mark Keep (Shift+[), article krijgt dan een blauwe rand.

Ook kan je het article naar een Archive transferren (Transfer -> New -> Archive)
Op die manier zal ie dus niet worden verwijderd totdat ik zelf die markering eraf haal?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Bor_de_Wollef schreef op 19 August 2003 @ 17:53:
[...]

Op die manier zal ie dus niet worden verwijderd totdat ik zelf die markering eraf haal?
Precies wat je zegt

Systeem Specs