TFT defect?

Pagina: 1
Acties:

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 08:08
Mijn primaire monitor is een Iiyama CRT en deze werkt perfect. Op een 2e pc hier zit een hercules prophetview720 (15inch TFT) Deze heb ik maar eens als 2e monitor (naast de Iiyama dus) op mijn Radeon 8500 gezet.
Dit werkte gewoon, in zowel windows als linux. Ik zat vooral in linux en switchte een paar keer tussen console en X. Opeens zag ik dat de 2e monitor niet meer "meeswitchte" hij bleef gewoon zwart. Nu krijg ik dus met geen mogelijkheid die tft meer aan het werk op beide pcs...
Het lampje op de adapter brand, kabels 100x nagekeken maar hij lijkt gewoon niet aan te gaan. Iemand een idee? (google en de search hier niet)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op 2 systemen werkt de monitor dus niet meer? Dan lijkt het me duidelijk dat die kapot is. Wat eraan stuk is zou ik je niet kunnen zeggen. Als je nog garantie hebt moet je netuurlijk contact opnemen met je leverancier :)

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 08:08
Maar zo'n ding kan toch door heel normaal gebruik niet zomaar kapot gaan. Daar komt bij dat het niet mijn TFT is dus ik heb nu een groot (duur) probleem...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
_Mon_ schreef op 19 August 2003 @ 22:38:
Maar zo'n ding kan toch door heel normaal gebruik niet zomaar kapot gaan. Daar komt bij dat het niet mijn TFT is dus ik heb nu een groot (duur) probleem...
Ah, ongeloof en ontkenning :P Laat ik je uit de droom helpen: alles kan 'zomaar' stuk gaan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.