Bestaat er een tooltje op achtergrondjes te maken? voor windows? Welke bestaan er zoal?
En ja ik weet dat tekenprogjes het kunnen maar DAT zoek ik niet!
En ja ik weet dat tekenprogjes het kunnen maar DAT zoek ik niet!
Verwijderd
Sorry voor de korte omschrijving, ik ben opzoek naar een progje wat iid achtergrondjes kan maken, zelf , maar ook met foto's die ik zelf al heb.....zoiets!?Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:55:
kan je een iets duidelijker berichtje maken, het is namenlijk niet echt duidelijk wat je wilt.
Zoek je een programma wat meerdere backgrounds afwisseld om de zoveel tijd of zoek je iets waarmee je een background kan maken?
[ Voor 67% gewijzigd door Rafe op 19-08-2003 17:01 ]
En ja ik weet dat tekenprogjes het kunnen maar DAT zoek ik niet!Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 17:01:
Fotosoep?
Punctuality is the politeness of kings
|_____vakje______|
Hij moet dat allemaal kunnen, of het zou mooi zijn dat hij dat kan, maar verder graag dat hij effecten kan geven aan foto's e.d. wat bewerkingen wat vaste opties van het progje zijn zeg maar!dreamscape schreef op 19 August 2003 @ 17:04:
ja, wat zoek je dan wel?
moet het automatisch dingen resizen naar 1024x768 (= desktopformaat plaatjes maken)?
moet het automatisch verschillende plaatjes achter elkaar laten zien als slideshow (= desktop plaatjes maken)?
wat moet dat ding nou doen?
Het mixen van verschillende plaatjes, uitsnedens maken, andere creatieve effecten...CyberSnooP schreef op 19 August 2003 @ 17:05:
Bureaublad achtergronden zijn willekeurige plaatjes en verschillen ook eigenlijk nauwelijks daarvan behalve dan dat je ze vaak in veel voorkomende monitor resoluties maakt. Wat moet een desktop background generator volgens jou anders doen dan een tekenprogramma? Welke handelingen met het programma moet leiden tot een achtergrond?
[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 19-08-2003 17:09 ]
Nou het hoeft niet zo bewegelijk te zijn, maar een simpele interface, ja , dat wel...ik heb vooral veel foto's die ik graag zou mengen, mixen....creatief mee wil zijn...en er zo 1 bestand van kan maken.....liefst op grote resolutie zodat hij als achtergrond kan dienen.Rafe schreef op 19 August 2003 @ 17:09:
Je wil dus foto's bewerken? Daar heb je toch echt een (soort van) tekenprogramma voor nodig hoor
Wat jij bedoelt is (denk ik) een fotobewerkingsprogramma (roden ogen eruit halen, gezichten vervormen, automatisch een slideshow programma), en dat zonder een ingewikkelde interface
Weet je de naam nog?wilko2 schreef op 19 augustus 2003 @ 17:10:
Ik heb voor de Mac ooit eens een progje gehad dat desktops genereerde. Hij maakte dan een volstrekt willekeurig patroon. Het maken van het plaatje duurde wel vrij lang op mn ouwe mekkie. Maar ik weet niet of er zoiets voor Windows bestaat.
|_____vakje______|
Verwijderd
Euhm... fotosoep?ik heb vooral veel foto's die ik graag zou mengen, mixen....creatief mee wil zijn...
Verwijderd
thx matewilko2 schreef op 19 August 2003 @ 17:19:
Hee, cool, ik zie net dat het er ook voor Windows is!
http://my.en.com/2E/03/jwk/starfish_for_windows/
plaatje uit photoshop is statisch, denk dat de TS een berg foto's heeft en die random door de desktop-generator wil laten voorzien van transitions, filters, cropping etc, zodat je steeds weer iets anders te zien krijgt.Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 17:20:
Ik weet dat je het niet bedoelt, maar wat is er mis met Fotoshop?? Is echt een heel handig programma, en dan zit je tenminste ook niet zo gebonden aan de opties van een programma zoals jij wilt als je een keer wat anders wilt
[ Voor 3% gewijzigd door MissingDog op 19-08-2003 17:29 ]
Heel juist!MissingDog schreef op 19 augustus 2003 @ 17:28:
[...]
plaatje uit photoshop is statisch, denk dat de TS een berg foto's heeft en die random door de desktop-generator wil laten voorzien van transitions, filters, cropping etc, zodat je steeds weer iets anders te zien krijgt.
Verwijderd