Ecc2 needs assistance from DPC

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90659

Topicstarter
Good (whatever time it is) there in DPC land. This is DocHopper from the Ecc2 team.

We have a problem and since the person involved is supposed to be a DPC member I came to your for help. Pardon the english in an obviously non-english forum, but I'm just a lazy American that only knows english... ;-)

Anyway, Jay Berg got the email at the bottom of this post today. Seems someone hijacked a computer and got busted. The email address that was in the config file on the hijacked computer was dcharrydc@hotmail.com and when I looked it up, he was activated and a member of the DPC. Can you guys find and flog the guy for us? ;-) Also, could one or more of you come to the IRC channel and discuss what you found out? irc.ecompute.org:6667 #ecc2

------------------------- Original Email -------------------------------
From: Frits Mönking
To: admin@eCompute.org
Sent: Tuesday, August 19, 2003 3:33 AM
Subject: unvoluntary submission

Hi Jay,

I am writing to you as someone has planted the ecc2-109 software on my computer. As I read from your website that money is involved, someone is cheating here. Therefore, I would like to ask you if you could reprimand the user that has subscribed with e-mail address dcharrydc@hotmail.com, as that is the one used in my config file.

I know this is the result of me not securing my computer enough but it would be very much appreciated when this users life is made a little bit harder by not allowing him/her to use the statistics gathered so far.

Thanks in advance,

Regards,
Frits Mönking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7492

is there a sub team name available? or somewhat more info ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Yeah, like the name bound to the email adress?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
Anoniem: 7492 schreef op 19 August 2003 @ 16:33:
is there a sub team name available? or somewhat more info ?
daarvoor moet je toch echt toegang hebben tot de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06 22:02
i have to agree with the rest, we need more info like his/her username in the stats or something. A quick search on distributed.net and seti didn't give any results.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-06 21:37
whele if he's a member of DPC he's most likley to be registered on GoT, zo maby one of the mod's could do a search in the DB for that e-mail adresse?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90659

Topicstarter
Sorry. The only other piece of information that I have is the username that he activated his account with. "P3nGu P0w3r"

Does that help at all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Anoniem: 90659 schreef op 19 August 2003 @ 18:28:
Sorry. The only other piece of information that I have is the username that he activated his account with. "P3nGu P0w3r"

Does that help at all?
Yes it does. We know enough. He is a big fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7492

I hope, otherwise i might have an idea ... but it is unlikely

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 18-06 22:02
He (the username wich belongs to P3nGu P0w3r) has replied twice on this forum. So mayby he doesn't read this topic.
Unfortunately there is no emailadres in the profile. Mayby some GoT admins (the people of this forum) can help us and providing someone (DPC crew ?) the emailaccount on wich this user has registrated so they can contact him.

Before we jump the conclusions there must be some contact with this user. Innocent until proven guilty. Hope it's all a mistake or something :)

[ Voor 10% gewijzigd door MarcyDarcy op 19-08-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

His real name is harry which could explain de mailadres. Let's just wait till we here from him.
There have been false accusations before...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

He last visited these forums today...
Laatste bezoek 19-08-2003 13:56

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verzoek van de ECC2-organisatie is om contact te zoeken met of Jay of Doc. Hopelijk wil degene met bovenstaande handle dit doen zodat e.e.a. uitgesproken/besproken kan worden.
Mocht bovenstaande waar zijn dan is het een goede les dat je geen DC-clients moet instaleren op computers waar jij niks over te zeggen hebt. Je brengt niet alleen jezelf in de problemen, als het bijvoorbeeld op je werk gebeurt, maar je kan DPC in zijn geheel ook in de problemen helpen. Dit is wel het laatste waar iedereen op zit te wachten, dus nogmaals neem even contact op met Jay of Doc.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 20:12

Marcelloz

IT dude with a beard

Al weten we zijn echte naam niet, we weten wel hoe hij eruit ziet :+

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/90199/pengu.jpg

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Ziet hij eruit als een rood kruisje in een wit vierkantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Letsnow schreef op 19 August 2003 @ 22:25:
Ziet hij eruit als een rood kruisje in een wit vierkantje?
ze lijken wel op elkaar die Marcelloz en P3nGu :9

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

I think DSmarty has the privileges to view this guys' mail adress, someone with ICQ to contact him anywhere? :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

DSmarty and Dutchman are on vacation.
NRG is the only MOD left

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

CaLeX schreef op 19 August 2003 @ 22:58:
[...]

ze lijken wel op elkaar die Marcelloz en P3nGu :9
:+

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Laatst online: 14-05 08:14

x0r

dus ik

tzou natuurlijk wel fijn zijn als ie zelf eens zou reageren, want ja... iedreen kan zo een berichtje sturen om iemand te treiteren...;) het kan natuurlijk waar zijn dat hij 'illegaal' clients heeft geïnstalleerd, maar dan moet dat al een heel bedrijf zijn (60-70 Ghz),
is er eigenlijk nog meer contact geweest met de persoon die dit heeft gemeld?? :?

[english mode]
It would be nice if he would react himself, because.... everybody can send a message to annoy somebody... Ok maybe its true and he has 'illegally' installed the clients, but then he had to do it to a whole company (60-70 Ghz), has there been more contact with the person who reported this ?? :?
[/english mode]

pfff.... :)

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

m.m schreef op 19 August 2003 @ 23:20:
I think DSmarty has the privileges to view this guys' mail adress, someone with ICQ to contact him anywhere? :)
ahum :)

- Emailadres mentioned is not one used for registration on this forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-06 13:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
He has a nice output ;)
http://stats.qik.nl/?What...User=2376&date=18-08-2003

I send him a PM, hopefully he replies here soon with an explanation.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Too bad these things happen... Although I haven't been honest everytime I installed the ecc2 cliënt to one of the pc's in my posession as well... sometimes forgot to remove it when the computer was redelivered to the customers... happened just once or twice I guess... Ill fix them if possible but hey... you know how things go ;) Anyway... too bad a big fish like p3ngu -possibly- does these things :'(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 16:12

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

het enigste wat ik vreemd vind, is dat de Ecc2 organisatie ons nodig heeft om P3nGu P0w3r te vinden...? Het lijkt mij dat ze dan eerder zelf een email naar die gast sturen om hem zichzelf te laten verdedigen, en mochten ze het dan nodig vinden, hem zelf eruit kiepen, en geen dp's meer van em accepteren. En dan eventueel ons laten weten dat ie gebanned is...

En mocht het op deze manier toch gaan, waarom doet Jay het dan niet zelf hier...? P3nGu P0w3r zal wel iets geks doen, om zoveel power bij mekaar te krijgen, maar lijkt me dan dat je daar toch wel vaker komt, dus de ontdekker zal em wel persoonlijk moeten kennen... :/

't is mijn mening, maar ik trek deze openingspost een beetje in twijfel, dwz, ik denk eerder dat iemand onze vriend P3nGu P0w3r niet echt aardig vindt... Vind het wel vreemd dat er een hoop mensen gelijk geloven dat het waar is, en niet eerst wachten op het verweer van P3nGu P0w3r. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is vind ik... :(

Schop me maar als ik het fout heb, maar dit is mijn mening... :)
(en nee, heb niet gedronken, en ben volgens mij volledig bij me verstand... :>)

[ Voor 23% gewijzigd door Rowdy.nl op 20-08-2003 02:50 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

De brief aan Jay had net zo goed door de systeembeheerder bij ons op het werk geschreven kunnen zijn. :X
(Ik draai dan wel op slechts een paar pctjes en alleen van collega's die op de hoogte zijn van het progje, maar toch)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20367

DocHopper schreef op 19 August 2003 @ 16:30:
Pardon the english in an obviously non-english forum, but I'm just a lazy American that only knows english... ;-)

Apart dat ik in zijn profile een Nederlands woord tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Anoniem: 20367 schreef op 20 August 2003 @ 08:00:
DocHopper schreef op 19 August 2003 @ 16:30:
Pardon the english in an obviously non-english forum, but I'm just a lazy American that only knows english... ;-)

Apart dat ik in zijn profile een Nederlands woord tegenkom.
Het woordje 'bezoek:' heeft iedereen in zijn profiel staan als je een homepage hebt ingevoerd.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Ik vond die user al een beetje verdacht, hij begon de dag voor de stampede en heeft sindsdien meer dan 33.000 dp's gerenderd... die power heeft tot nu toe alleen Duke, CF en T1337C laten zien....
Ik bedoel, ik ken verder niet veel members die deze power zo snel kunnen laten zien :)

[ Voor 22% gewijzigd door X-G op 21-08-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Bedankt Kees en ItSnows :)

Verder blijven we natuurlijk wachten op de reactie van P3ngU. Er zijn meerdere manieren waarop zoiets fout kan lopen.
Waarom toch dit topic. Tsja, ze wilden een waarschuwing neerzetten. Let op wat je doet. Installeren op machines waar je geen recht op hebt kan problemen geven of eventueel je baan kosten.

* KoW hoopt dat P3ngU snel wat van zich laat horen.

Edit: X-G, voorlopig gaan we nog altijd van zijn onschuld uit. Dit soort taal wordt dus ook echt niet gewaardeerd. Ik verzoek je dat dan dus ook weg te halen.

[ Voor 17% gewijzigd door KoW op 20-08-2003 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

I think it's quite useless to speculate at this moment, let's just wait untill Pengu gets to say his word, because our speculating isn't helping anyone. Innocent untill proven guilty!

Verder speculeren lijkt mij op dit moment vrij nutteloos, laten we nou maar gewoon wachten tot Pengu zelf reageert, want hier schieten we niks mee op natuurlijk. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

KoW schreef op 20 August 2003 @ 09:41:
...voorlopig gaan we nog altijd van zijn onschuld uit. ...
Blistimo schreef op 20 August 2003 @ 09:44:
....Onschuldig tot het tegendeel bewezen is!
Gewetensvraag: waarom is dan uit de stats verwijderd?? :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Tsja.. daar ga ik niet over, maar ik kan me voorstellen dat aangezien het account "in twijfel" gehouden wordt, het beter is deze als "bewijsmateriaal" te beschouwen en het in handen van de authoriteiten te plaatsen, als je begrijpt wat ik bedoel :)
Door het in de stats te laten staan gaat het alleen maar extra aandacht trekken, en dat lijkt me alleen maar tegendraads werken, zolang de betreffende persoon nog niet de kans heeft gehad zich te verdedigen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Blistimo op 20-08-2003 19:38 . Reden: Laatste zin ff geherformuleerd ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
  • Laatst online: 22:12
Blistimo schreef op 20 August 2003 @ 19:36:
zolang de betreffende persoon nog niet de kans heeft gehad zich te verdedigen
Nog niet de kans gehad of nog niet gedaan? Dat zijn twee verschillende dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Marcelloz schreef op 20 August 2003 @ 19:27:
Gewetensvraag: waarom is dan uit de stats verwijderd?? :? ;)
Om zijn aandacht te trekken.

[20:41:53] <DocOut> jay has "banned" the guy from submitting DPs....
[20:42:25] <DocOut> and i've deactivated his account in the stats
[21:51:37] <DocOut> we honestly just want to get to the bottom of it
[21:51:48] <DocOut> but until we do, he won't be submitting any DPs
[21:51:55] <DocOut> jay thought that might get his attention

Hij is gister nog wel even op het forum geweest, maar dat was voor de tijd van de PM
Hij zou het dus nog niet gezien kunnen hebben.

Anoniem: 26032

KoW schreef op 20 August 2003 @ 23:12:
Hij is gister nog wel even op het forum geweest, maar dat was voor de tijd van de PM
Hij zou het dus nog niet gezien kunnen hebben.
Tenzij een pm ook een mailtje stuurt natuurlijk, zoals op sommige fora gebruikelijk is. Maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee of dat op GoT ook zo is, vandaar die 'tenzij'.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 21:48
Ik heb er ook al eens aan gedacht...
Bij het maken van "pubstro's" in de FXP wereld wordt er op de ge-exploite machine een FTP-server service geinstalleerd.... dat zou natuurlijk ook met een ecc2 service client kunnen.

Ik heb hier alleen aan gedacht en nooit uitgevoerd, omdat ik de naam van DPC niet in gevaar wou brengen...

dit is natuurlijk slechts speculatie ;)

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

_p, bij GoT is dat niet zo :)
Hij is nog steeds niet op het forum geweest sinds die avond.

In zijn hele GoT leven heeft ie overigens maar 4 postjes gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

@Marble. Zoiets is toentertijd met Division Brabant gebeurt. :/

Wat ik persoonlijk raar vind (zonder met een vingertje te wijzen) is ook het mailtje van de 'aangever'. In plaats van zich druk te maken over het feit dat er iemand aan zijn PC heeft gezeten, wil hij de 'dader' aangeven ivm vals spelen. Ik zou dat toch iets anders bekijken als dat bij mij gebeurt zou zijn (wel of niet bewust of expres). :/

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

Mobster schreef op 22 August 2003 @ 08:33:
@Marble. Zoiets is toentertijd met Division Brabant gebeurt. :/

Wat ik persoonlijk raar vind (zonder met een vingertje te wijzen) is ook het mailtje van de 'aangever'. In plaats van zich druk te maken over het feit dat er iemand aan zijn PC heeft gezeten, wil hij de 'dader' aangeven ivm vals spelen. Ik zou dat toch iets anders bekijken als dat bij mij gebeurt zou zijn (wel of niet bewust of expres). :/
lijkt er op dat hij zelf ook wel iets aan DC doet, anders was je als admin wel iets anders uit je dak gegaan denk ik.

het feit blijft dat hij een pc gebruikt waar hij geen toestemming voor heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Waarom heeft iedereen zijn oordeel gelijk klaar??

er bestaat zelfs de (kleine) mogelijkheid dat iemand gewoon een mailtje stuurt om een ander te naaien of dat ie door een 3e is geinstalleerd om hem te naaien.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

De kans is natuurlijk dat het gewoon om een sysadmin gaat die over het hele bedrijf de client heeft geinstaleerd. En dat er een gebruiker een andere client probeert te draaien die daardoor wordt onderdrukt en die telkens wordt weggehaald door de sysadmin.(Ik heb het geval hier ook gehad alleen had die gebruiker geen toestemming en heb hem toen aangeboden om gewoon mijn subteam te joinen :P) Als die gebruiker echt kwaad wil had hij ook zo'n mailtje kunnen sturen (en ik ook btw). Ik denk dat ecc2 te snel en overhaast reageert en toch zeker P3nGu P0w3r even de tijd te gunnen om een reactie te geven.

Stel ik stuur nu een mailtje naar ecc2 met het gebruikers acount van de grootse gebruiker binnen ARS wordt hij dan ook afgesloten?? Of ik ga overal pc's hacken en daar zon acount aanmaken. :X

Ik vind dat die persoon gewoon de client moet sluiten en weggooien en verder niet moet zeuren.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 10747 op 22-08-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ecc2 even een IP-trace doet, dan kunnen ze er toch bijna wel achter komen waar die client zit.

En misschien zit er daar (kantoor/school/uni) nog wel een dpc'r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben het geheel met veter eens! Maar ik vind het ook wel raar dat Pengu nog geen reactie heeft gegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Ja.. maar maybe is ie op vakantie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Laatst online: 20-06 10:25

Mist

Een gevaar op de weg

Even een topickick, een subteamgenoot van mij blijkt namelijk een client onder dit account op zijn pc te hebben en het is mij zogauw niet duidelijk hoe het goed te verwijderen. Lastig daarbij is ook dat communicatie slechts via msn mogelijk is, maar dat terzijde.

De boel staat in WINNT\SYSTEM32
Het proces x86core.exe is via de taskmanager niet te killen ("Kan de bewerking niet voltooien. Toegang geweigerd.")
In het register is niets met de naam x86core te vinden.

Ik besef dat dit vrij beknopte info is, ik hoop eigenlijk vooral of iemand hier of van de organisatie wat meer van deze zaak weet. En dan natuurlijk hoe het geïnstalleerd is en verwijderd kan worden. Tevens ben ik gewoon wel nieuwsgierig of bekend is hoe die clients verspreid zijn.

En hoewel ik het eerst wat overhaast vond is nu ook wel duidelijk dat de verwijdering uit de stats terecht was...

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

zoek eens naar service.exe.... pak command prompt, en run dan $dir\service -remove...

over het algemeen helpt dit...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

Is er al meer nieuws over die persoon? Blijkbaar geen alleenstaand geval ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
ga naar uitvoeren->services.msc en zoek daar de ecc2 service op en diable hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

nog makkelijker:
ga naar uitvoeren, en tik in: net stop ecc2-109

Ecc2 is dat gestopt en je kunt het dan verwijderen.

Is er trouwens nog steeds geen reactie van P3ngu?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:41

Lief Adje

Love is in the air

MadMarky schreef op 03 September 2003 @ 00:00:
nog makkelijker:
ga naar uitvoeren, en tik in: net stop ecc2-109

Ecc2 is dat gestopt en je kunt het dan verwijderen.

Is er trouwens nog steeds geen reactie van P3ngu?
haha die is er natuurlijk als een
Afbeeldingslocatie: http://www.natuurlijk.nl/cultuur/boeken/haas.jpg
vandoor :P

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Ah niet aan de mogelijkheid gedacht dat ie als service geïnstalleerd kon zijn, stom. Ik ga hier mee aan de slag, tnx voor de input.

• DSmarty
  • Niet online
Heb topicstarter mail gestuurd met daarin de vraag wat hij expliciet wil weten.
Daarna bekijk ik wel of hij via mij contact kan leggen met persoon.

Informatie geven doen we niet ivm de wetten van dit land, waar ook wij ons aan te houden hebben.

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-12-2024
DSmarty schreef op 04 september 2003 @ 17:14:
Heb topicstarter mail gestuurd met daarin de vraag wat hij expliciet wil weten.
Daarna bekijk ik wel of hij via mij contact kan leggen met persoon.

Informatie geven doen we niet ivm de wetten van dit land, waar ook wij ons aan te houden hebben.
Als het goed is, is het al geregeld. Paar dagen geleden met DocHopper gesproken en er is al een oplossing als het goed is.

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Hoe bedoel je dat precies ("er is al een oplossing als het goed is")?

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-12-2024
Nou ja, zoals ik het zeg. er is al een oplossing gevonden. Als je erover wilt discussieren of zoiets, moet je maar naar #ecc2 op irc.ecompute.org komen. Ik ga hier geen discussie voeren...

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

InNuedo schreef op 04 September 2003 @ 20:42:
Nou ja, zoals ik het zeg. er is al een oplossing gevonden. Als je erover wilt discussieren of zoiets, moet je maar naar #ecc2 op irc.ecompute.org komen. Ik ga hier geen discussie voeren...
We willen ook alleen weten wát die oplossing is.
We weten dat je niet van discussies houdt, en daarvoor gaan we heus wel naar #ecc2 ;)

🖥️ | 🚗

Pagina: 1