Toon posts:

[CS]Keyboard glijd door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zo'n logitech easy internet draadloos ding, maar me batterijen waren leeg dus even een standaard toetsenbord aangesloten. Ik merkte gaandeweg dat mijn toetsenbord 'doorglijd'. Als je opzij straffed, loop je net iets langer door dan normaal. Ik dacht dat zal wel aan de logitech drivers liggen, dus drivers eraf gegooid maar probleem bleef. Dus ik heb batterijen gehaald, logitech drivers weer geinstalled en draadloos toetsenbord weer aangesloten... probleem is er nog steeds :(

Het is echt super irri spelen, aangezien je net de hele tijd tever doorloopt. Iemand een oplossing? (CS+HL al gereinstalled zonder resultaat :( )

edit:
Misschien wel handig om wat data te geven ;)
- WinXP pro NL SP1.
- Logitech easy internet keyboard cordless
- 'Standaard' €1,- toetsenbord (met cord dus ;))
- Google vind van alles en nog wat maar hier niets over

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 16:15 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Je speelt in D3D zeker.
Er zijn twee oplossingen voor, de ene is een commando in console intikken wat ik niet meer weet, de andere is om in OpenGL te spelen.

Je zou even kunnen searchen op GoT op controls lag ofzo.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik heb precies hetzelfde probleem:
Logitech itouch, win98se, met of zonder drivers,
(draadloos toetsenbord) ontvang kastje ervoor verder weg zetten maakt niet uit.
Batterijen zijn ook goed.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inderdaad even met OpenGL gaan spelen. Direct3D staat er bekend om een vertraging in de controls te hebben, de één heeft daar last van, de ander niet. Omdat Half-Life origineel voor OpenGL geschreven is is het sowieso verstandiger hier ook op te spelen.