Toon posts:

Geforce FX 5600 256mb asus

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem :

Ik heb het volgende probleem ik zie alles via de vga en tv gewoon in kleur enz.
Maar nou is het volgende ik start me divx filmpie met mediaplayer of welke player ook dan zie ik de mediaplayer op me tv in kleur maar me film draait niet terwijl ie op de monitor wel gewoon speelt.

Iemand mischien een tip?? :)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
1 woord: overlay :P

De rest zoek je zelf maar uit :).

tvw

Verwijderd

Topicstarter
Ja erg leuk overlay maar ik heb dus helemaal geen netmeeting geinstaleerd staan helemaal geen programma's die beeld gebruiken.

Ook al laat ik de mediaplayer klein op de tv dan nog zie je geen ruk behalve die mediaplayer

Verwijderd

videokaart kan waarschijnlijk maar op 1 scherm HW overlay weergeven. Probeer eens ffdshow, of andere drivers.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zoals TheLD zal zegt....nvidia kaarten hebben maar support voor 1 overlay.

Oftewel je kijkt OF televisie OF een filmpje OF start je die gameboy emulator!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik het goed begrijp en ik koppel me monitor af en start dan me pc op alleen op de tv danzou hij het moeten doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:19:
dus als ik het goed begrijp en ik koppel me monitor af en start dan me pc op alleen op de tv danzou hij het moeten doen
nee, je zet bij je driverinstellingen van je grafische kaart gewoon de TV als primaire monitor en zal zal hij ut normaal doen

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:19:
Mmm...het zou inderdaar lastig worden als de tv een hele viewpoort inneemt. Dat ligt waarschijnlijk aan de drivers...of de instellingen. Hij zou goed moeten werken.

( heb zelf ook met multi monitor gekloot maar toen gaf GTA III: VC aan dat ik 0 Mb geheugen had, dus multi monitor support bij nvidia is nog niet echt stabiel. )

Verwijderd

Topicstarter
ooh op die fiets hehe begreep het ff verkeerd meteen ff testen

Weten jullie toevallig ook of er een pci kaart bestaat die alleen maar een composite signal uitstuurt ???

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 16:24:
ooh op die fiets hehe begreep het ff verkeerd meteen ff testen

Weten jullie toevallig ook of er een pci kaart bestaat die alleen maar een composite signal uitstuurt ???
Mmm, de TS zou gewoon eens een pci videokaartje kunnen kopen om erbij te zetten. Want nvidia een meerdere beeldschermen/tv's....nope..helaas!

Verwijderd

ja ik blijf het maar posten in dit soort treads, probeer je instelling via nview eens op uitvoer naar ntsc tv proberen, bij werkt het gewoon ideaal zo

(tweede schermpje aanklikken in nview scherm, apparaatinstellingen, uitvoerapparaat selecteren, formaat wijzigen, ntsc)

was de enige manier om zonder tvtool toch op twee schermen tegelijk een film te kunnen kijken of gewoon door te surfen terwijl me vriendin titanic kijkt

probeer het eens en laat me weten of het bij jou ook werkt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik de search ajb even.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.