[Photoshop 7.0 & 7.01] Sluit af tijdens opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Topicstarter
Hoort wellicht thuis in software algemeen, maar ik denk dat iedereen die Photoshop gebruikt hier komt en lijkt me een beetje logischer hier.

Sinds een dag of twee (doemaar) doet mijn photoshop raar. Hij starts op, splash screen waarin hij alles laadt en dan voordat het splashscreen weggaat klapt Photoshop er ineens uit.

Windows 2000 nieuwste SP en voor de rest niks speciaals. Heb eigenlijk niks vreemds gedaan met mijn PC de afgelopen maand. Al de oude trucjes van eraf halen en opnieuw instaleren geprobeerd, maar tevergeefs.

Leuk feit, imageready doet het wel.

|{ brrr }] |

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Misschien een te lichte PC :?

Tis beter om ff wat specs te vermelden :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 21:02
En als je je preferences eens weggooit? :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-08 16:26

alienfruit

the alien you never expected

Precies Preferences file weggooien doet wonderen :) willem169 altijd weer me te snel af he :) Misschien heb je een brakke plug-in geinstalleerd hebt?

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Topicstarter
willem169 verdient inderdaad een overheerlijk koekje met een groot glas warme melk. Ook zou misschien een bonus gadget voor zijn motor, vleugels of iets met vergelijkbare coolheids waarde. Buitenaards fruit heeft keuze uit een koekje of melk en GGS_VR6 verdient schouderklopje.

Ik heb echt niks nieuws geinstaleerd behalve nieuwe software voor m'n digicam dit weekend. Anyhoo, terug naar race foto's inscannen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 19-08-2003 15:16 ]

|{ brrr }] |

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

-> toch even SA voor de zoekerts.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Hmmm, hetzelfde probleem had ik ook, en helaas nog niet opgelost. Bij mij ging het fout bij installeren van een scanner/twain bestanden. Nadat ik deze bekend had gemaakt in photoshop starte deze daarna niet meer op.

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Topicstarter
Dan moet je net zoals willem zegt je prefrences eventjes dumpen. Staat onder users en dan een nieuwe install werkt like a charm.

|{ brrr }] |

Pagina: 1