Ik ben van plan binnenkort een nieuw systeem aan te schaffen, maar nu heb ik nog enkele vraagtekens in mijn configuratie. Het is de bedoeling dat het een snelle, maar niet al te duur systeem gaat worden, om mee te niternetten, filmpjes kijken en voor de studie te gebruiken (waarschijnlijk rond de 1500 E totaal)
-Wat voor moederbord heb ik nodig? (P4 2800 800mhz) MSI?? maar welk tpe?
- OOk voor de videokaart heb ik mijn twijfels, ik zat te denken aan een ATI radeon 9600 of een hercules 3d prophet 9200
- Wat is het verschil tussen een s-ata en een ata harde schijf. ik twijfel tussen een sata of een ata met 8 mb cache
- Waar moet ik op letten bij een TFT scherm, en welke kan ik het beste kiezen, samsung syncmaster 171 N of een Hansol, die als beste uit de test komt in PCM.
- Iemand goede of slechte ervaringen met norrod of funprice? ook hier twijfel ik tussen de beide winkels
Kan iemand mij hiermee helpen??
-Wat voor moederbord heb ik nodig? (P4 2800 800mhz) MSI?? maar welk tpe?
- OOk voor de videokaart heb ik mijn twijfels, ik zat te denken aan een ATI radeon 9600 of een hercules 3d prophet 9200
- Wat is het verschil tussen een s-ata en een ata harde schijf. ik twijfel tussen een sata of een ata met 8 mb cache
- Waar moet ik op letten bij een TFT scherm, en welke kan ik het beste kiezen, samsung syncmaster 171 N of een Hansol, die als beste uit de test komt in PCM.
- Iemand goede of slechte ervaringen met norrod of funprice? ook hier twijfel ik tussen de beide winkels
Kan iemand mij hiermee helpen??