Toon posts:

Word landscape A3 pinten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers!

Vraagje: ik heb een worddocument gemaakt (landscape A3) en wil daarvan een pdf maken. Wat ik ook doe... de pdf is staand en er valt dus veel buiten de marge :'(

Hoe kan ik een liggende A3 vanuit Word omzetten naar een liggende (i.p.v. staande) A3 in pdf. Vanzelfsprekend heb ik bij het printen naar pdf al aangegeven dat e.e.a. liggend moest worden afgedrukt, maar dat helpt niet. Ook passend maken naar A3 geprobeerd... geen succes 8)7

Wie o wie kan mij helpen...

BedRankt!
Oopman.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Werkt het op A4 formaat wel (landscape printen)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Even gecheckt... en ja hoor... een liggende a4 printen naar pdf vanuit word levert een liggende a4 pdf op... waarom niet met a3 ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kan met word ook geen A3 formaat papier selecteren. Kan het zijn dat Word dat checkt met je default printer instellingen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 18:10
Welke pdf-bakker gebruik je? Ik gebruik zelf FreePDF + Ghostscript 8.00 + RedMon 1.7 + HP Color LaserJet 8500 PS drivers, en ik heb er geen problemen mee.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb hier Word 2000 en Arcobat 5, werkt prima, nergens geen last van. Ik print m'n documenten dus naar de Distiller, en die kan gewoon A3-Landscape aan.

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1