Toon posts:

Excel sheet online editen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een excel sheet wat ik graag online wil editten enkel krijg ik het niet voor elkaar , het staat op een linux bak met apache.

Ik heb hem chmod 777 gegeven.

want ik wil hem dan in een IE op kunnen vragen en dan vervolgens weer met bijvoorbeeld ctrl-S op kunnen slaan oid.maar wel dat die op de server opslaat en niet lokaal.

Maar nu is het zo dat ik hem wil opslaan maar dat ik hem lokaal op moet slaan , terwijl ik enkel de gegevens bij wil werken.

is dit een m$--> linux thing?

alvast bedankt,

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

afaik gaat upload naar een webserver niet, daar is hij ook niet voor gemaakt.

Je hebt geloof ik wel mod_upload waarme je mbv forms bestanden kunt laten versturen, en Frontpage extensies waarmee frontpage pagina's kan versturen.

Eeuwige n00b

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 14:31:
Ik heb een excel sheet wat ik graag online wil editten enkel krijg ik het niet voor elkaar , het staat op een linux bak met apache.

Ik heb hem chmod 777 gegeven.

want ik wil hem dan in een IE op kunnen vragen en dan vervolgens weer met bijvoorbeeld ctrl-S op kunnen slaan oid.maar wel dat die op de server opslaat en niet lokaal.

Maar nu is het zo dat ik hem wil opslaan maar dat ik hem lokaal op moet slaan , terwijl ik enkel de gegevens bij wil werken.
apache is een webserver, geen fileserver, en zonder php of andere script-zaken zul je geen files kunnen schrijven. Maar jij wil waarschijnlijk gewoon samba. Dit is makkelijk te vinden.
is dit een m$--> linux thing?
Zie de policy voor informatie aangaande verhaspelingen als deze, die zijn NIET gewenst. Verder zie ik niet in wat het niet kunnen schrijven op een webserver met MS vs linux te maken heeft.
alvast bedankt,
geen dank

Dit topic is gesloten.