Publieke IPSec Server -- bestaan die?

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 15:28

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ik was naar een IPSec server aan 't zoeken sinds ik een webserver op wil zetten achter een firewall, waar ik niet aan mag knoeien en dus kan ik geen portforwarding opzetten. Met IPSec heb je dat probleem niet d8 ik, want je hebt een ander IP op het Internet dan dat je door de @Home DHCP server toegewezen krijgt. (Heb 't uitgeprobeerd met eDonkey, via de TU/e IPSec server.) Nu wil ik de TU/e IPSec server niet met mijn persoonlijke dataverkeer belasten (Geen illegale zut trouwens! ;) ) en dus ben ik op zoek naar een bak op het Internet die IPSec ondersteunt. Bestaan er bedrijven die dit soort diensten (gratis) aanbieden?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[google=IPSec servers]
[search=IPSec servers]

Lijkt me een zoekertje dit :)

En ik denk wel dat ze er zijn... Maar gratis lijkt me niet eigenlijk

Maar waarom wil je het dan niet via de IPSec server van TU/e doen dan? :?

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2003 14:10 ]

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 15:28

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ik had idd al gegoogled, maar ik kwam alleen bedrijven tegen die poen wilden hebben...
Als 't echt niet anders kan moet het toch maar via de TU/e server... als ik dan maar geen zeik krijg met ICTS omdat ik 'persoonlijk dataverkeer' over hun netwerkbandbreedte aan het sturen ben...

Maar ik vraag me af of ICTS problemen heeft met 16kB upstream die ik via @Home aangeboden krijg... En daar gaat ook nog geen fout verkeer over heen...

(Ik ga er niet over eDonkeyen of iets dergelijks)

[ Voor 30% gewijzigd door Stoney3K op 19-08-2003 14:28 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud