Die-hard CS Servers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Heren,

Ik speel al 3 jaar Cs en die publics zoals Nexus ZVDK etc worden een beetje te Newb voor mij.
nou is mijn vraag:
Waar spelen nu die Echte Toppers van NL?

Alvast Bedankt.

Gtrz Nebka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 12:06:
Hey Heren,

Ik speel al 3 jaar Cs en die publics zoals Nexus ZVDK etc worden een beetje te Newb voor mij.
nou is mijn vraag:

Alvast Bedankt.

Gtrz Nebka
lol vind je jezelf een topper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:03

Arfman

Drome!

Blijkbaar wel, anders vroeg hij het niet. Wat is er zo moeiljik aan het geven van een antwoord waar hij mo vraagt ?

@TS: ik weet het niet, misschien kun je All Seeing Eye downloaden en dan op Playername zoeken ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

lol vind je jezelf een topper?
Dat kan je best van jezelf constateren op een bepaald moment. Als je de hele tijd op 20 - 2 staat ofzo. Dus zo raar is dat niet lijkt me. :?

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Eigenlijk bestaan die servers niet echt, elke keer als er een zerver veel goede players trekt is hij binnen een aantal weken verzadigd met mensen 'die graag op l33t servers willen spelen'.

Een tijd terug was nod.euronet.nl erg in. Maar als ze hier weer post en iedereen begint er te spelen is de server dus niet meer voor echte toppers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok met mohaa ben ik in publics ook altijde 1e of 2e ofzo ben ik nu een topper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 12:14:
IK vind mezelf pas een topper als ik in een public game tegen veel experts speel en ik net aan beter score...dat vind ik een betere maatstaf.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 12:14:
Luister knul,

Het is geen kwestie van hoogmoed, de jongens is gewoon bij een dusdanig hoog niveau aanbeland, dat op de meeste public servers gewoon te weinig tegenstand is.

Je kan het vergelijken met tennis. Op een gegeven moment wordt je er beter in, en zijn de mensen waar je normaal mee tennist gewoon te min qua niveau voor je. Om dan te zeggen dat je een topper bent is overdreven elitair, maar je begrijpt de situatie toch wel dat hij gewoon wat meer tegenstand wil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De echte top spelers zie je niet vaak op pub, die spelen meestal mix of gathers met teammembers.

Je kan het beste gaan gatheren, dan heb je de meeste kans op geskillde tegenstanders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

RAJH schreef op 19 August 2003 @ 12:50:
De echte top spelers zie je niet vaak op pub, die spelen meestal mix of gathers met teammembers.

Je kan het beste gaan gatheren, dan heb je de meeste kans op geskillde tegenstanders :)
Idd, je kan het beste een clan opzoeken ozid. Deze hebben toch meestal 'tryouts'. Hier heb je dus de meeste kans tegen geskillde tegenstanders te spelen.

Zie ook: http://www.topsites24.de/pro/tognw/index.html

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 19-08-2003 12:52 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
ik speel nog gewoon het liefts op GamePoint of Wanadoo :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:47
als je echt tegen de top van de wereld wilt spelen moet je SK insider worden, kost je wel een bedrag

1 jaar=50 euro
6 maanden=30 euro
1 maand=7 euro

kijk maar ff op de site van SK http://www.schroet.com/insider.php , er zijn op zich wel leuke voordelen aan verbonden voor echte diehard zijndes, kan je spelen tegen potti, heaton, element enzo

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 19-08-2003 13:31 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 12:33:
[...]

Luister knul,

Het is geen kwestie van hoogmoed, de jongens is gewoon bij een dusdanig hoog niveau aanbeland, dat op de meeste public servers gewoon te weinig tegenstand is.

Je kan het vergelijken met tennis. Op een gegeven moment wordt je er beter in, en zijn de mensen waar je normaal mee tennist gewoon te min qua niveau voor je. Om dan te zeggen dat je een topper bent is overdreven elitair, maar je begrijpt de situatie toch wel dat hij gewoon wat meer tegenstand wil :?
Ik speel soms op n00b-servers (van je provider) en de vijanden vallen allemaal dood op scherm...

Er zijn servers die minder bekend zijn, tijdje geleden was Gamezone.be een goed plekje om CS te spelen. Chiefz-clan had teveel resources op de server, dus Gamezone draaien. Gamezone was goed genoeg om myg0t-cheaters te ownen, myg0tters hadden 0-11 stats. Dan vallen de sponsers weg, server offline en de CS-spelers weten niet meer waar ze moeten spelen...

Dan heeft de hoge school www.pih.be 3 servers neergezet zodat de CS-verslaafden van de hoge school op kot kunnen CS'en. In het begin was de hoge school, de snelste (iedereen kan 8MegaBytes/s (snelheid is begrenst door je netwerkkaart) van het Internet downloaden) en langste (hele academiejaar actief) lanparty. Downloaden tegen 8MBytes/s, CS tijdens de lessen,... men moet maatregelen treffen tegen het lanparty-gehalte. Die servers zijn vrij goed om op te spelen. http://games.mct.nu/

Maar er is iets mis gegaan in België, de 16 Skynet-n00b-16-players-kinderopvang-servers zijn down, dus er zijn 256 of meer loslopende n00bjes. De 1337-bakken worden overspoelt door n00bs, het is leuk als de n00bs bij de vijand zit, dan heb je 50-1 of andere cheaterachtige frag/death-verhoudingen. Maar als de n00bs in je eigen team zitten en de 1337's bij de vijand, dan is het suckagen (bv 9/10) of net niet suckagen (bv 11/10) .

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Je kan altijd eens gaan kijken op www.counter-strike.be is een cs community met veel goeie spelers. Vb op public haal ik een rate 10-2 daar ben ik tevreden met 8-10. Je zult wel moeten registreren en CD instaleren. Server is passwordprotected en de laatste tijd een beetje aant leeglopen maar misschien vind je nog wel een avondje waar mensen bezig zijn te fragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dat je skilled bent en dat je uitdaging zoekt. Echter op ZVDK spelen ook rx mensen en ex-$terf. Ik weet niet hoe skilled je bent maar dat noem ik toch wel enigszins tegenstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
try strikerz, zitten veel n00bs, maar zitten ook goede tussen, en dan kan je altijd aan hun vragen waar ze nog meer zitten

(ow btw, server schiet wel scheef :X)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:36

Christiano007

Ich bin der champion

Kheb nu een tijdje CS niet gespeeld, maar veel ArmyOps, en ik moet zeggen, CS is nu wel ff gemakkelijk :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:47
BasieP schreef op 19 August 2003 @ 16:15:
try strikerz, zitten veel n00bs, maar zitten ook goede tussen, en dan kan je altijd aan hun vragen waar ze nog meer zitten

(ow btw, server schiet wel scheef :X)
hahah strikerz is idd nogal vaag kwa settings, maar idd komen wel goeie spelers daar met name reef van stt-gaming.nl en rmo van TnI clan.
maar je zou ook ff kunnen kijken in de irc kanalen, kan je vragen waar diehard word gespeeld maar meeste zijn insiders, zoals die van Sk en mtw.de

irc.sorcery.net #strikerz.net
irc.quakenet.org #FmS
irc.quakenet.org #cs.gather.nl
irc.quakenet.org #gatherwar.nl

[ Voor 9% gewijzigd door Turismo op 19-08-2003 16:46 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 18:29
Bredbandsbolaget #1, 213.115.128.51:27015
Bredbandsbolaget #2, 213.115.128.51:27016
Bredbandsbolaget #3, 213.115.128.52:27015
Bredbandsbolaget #4, 213.115.128.52:27016
Bredbandsbolaget #5, 213.115.128.57:27015
Bredbandsbolaget #6, 213.115.128.57:27016
Bredbandsbolaget #7 (C-D req.), 213.115.128.59:27015
Bredbandsbolaget #8, 213.115.144.73:27015
Bredbandsbolaget #9, 213.115.144.73:27016

Ik denk dat je je lol daar wel even op kan, die lui zijn irritant goed heel snel en heel nauwkeurig ;) (spelen zelfs lui van Schroet commando!).

[ Voor 11% gewijzigd door Jorick op 19-08-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn geen 'publics voor gevorderden' bij mijn weten...
Zoek een clan en ga PCWen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 12:06:
Hey Heren,

nou is mijn vraag:

Alvast Bedankt.

Gtrz Nebka
lol, g0h maar maybe omdat jij er speelt is er zon noep nivo, skilled servers zijn sowieso geen publics dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op 19 August 2003 @ 13:22:
ik speel nog gewoon het liefts op GamePoint of Wanadoo :)
als je van LAGpoint houd CHOKEadoo tjah.,.,.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mezelf te goed vindt voor pub's zoals nexus etc betekend dat nog niet dat ik topper ben.

Ik weet best wel dat ik nix ben vergeleken met top.
Maar in betere server leer je ook sneller.
en dat is mijn doel.

:)
Pagina: 1