Toon posts:

[Notes] inhoud private mappen niet zichtbaar in all docs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probleem:
van een collega is haar mailbox voor iedereen zichtbaar. Dit moet nou eenmaal zo. Nu doet zij ook bepaalde dingen voor Personeelszaken. Deze mailtjes mogen niet door iedereen gelezen worden, en hier heeft zij dus private mappen voor aangemaakt, waar niet iedereen in kan kijken.
So far so good...maar: alle mail is zichtbaar in de map All Documents en Sent.
En deze mappen zijn weer wel voor iedereen zichtbaar.
M.a.w: aan die private maps heeft ze dus niets........
Bestaat er een mogelijkheid binnen notes om dit probleem te ondervangen?
Ik heb "overal" gezocht (google, verschillende notes-sites, help-functie van notes), maar hier schijnt geen oplossing voor te bestaan.... :?
Als dat zo is vind ik t wel erg....lame.....en zelfs gewoon een bug in de software. :/
Kan een tweakertje me misschien helpen? :)

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 15:07

_nethack

We're all MAD here

Je kunt per document instellen wie het wel en niet mogen lezen. Standaard staat dat op 'All readers and above'.

Het vervelende is dat je dat dan per document zou moeten instellen. Misschien kun je een agent maken die van alle mails in de private folders de rechten aanpast.
Eventueel kun je misschien in het design van de maildatabase de all documents en sent 'folders' aanpassen dat niemand anders daar rechten op heeft?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
_nethack schreef op 19 August 2003 @ 12:13:
Je kunt per document instellen wie het wel en niet mogen lezen. Standaard staat dat op 'All readers and above'.

Het vervelende is dat je dat dan per document zou moeten instellen. Misschien kun je een agent maken die van alle mails in de private folders de rechten aanpast.
Eventueel kun je misschien in het design van de maildatabase de all documents en sent 'folders' aanpassen dat niemand anders daar rechten op heeft?
tja....per document is geen optie.
ik zal me dus of in agents of in de domino designer moeten gaan verdiepen.....
ach....nieuwe uitdaging. :)
maareeeh.....is er nou echt niet gewoon een client instelling..... :'(

Verwijderd

Topicstarter
kick it!
:P