CRu5H0n3 schreef op 09 september 2003 @ 12:49:
[...]
Eindelijk weer op kantoor. Ik heb vandaag nog een x het troubleshooting doorgelopen. Maar daar haal ik ook niet veel soeps uit. Althans alles wat daar gezegd wordt klopt gewoon. Hopen dat iemand anders een verhelderende blik op de zaak heeft. Sus komt bij mij mn neus uit ondertussen
]
Ten eerste zie ik dat je de oude versie van de wua.adm hebt geïmporteerd, de nieuwe geeft nog een paar extra policy settings. Onder andere het gedrag mbt. reboots, best wel belangrijk dus

.
Ten tweede, die meldingen krijg ik ook in de eventvwr op sommige systemen. Het lijkt er op dat hij telkens weer de client probeert te installeren terwijl hij er al op staat. Tenminste, ik interpreteer deze melding

als dat hij zegt dat dit geen geschikte Windows is omdat er al een client op staat. Op die systemen functioneert SUS overigens prima.
Wat staat er in de client verder in het Eventlog, nog andere meldingen van de source NtServicePack of Automatic Updates? Nog medlingen mbt. SUS rondom 12.00 uur?
offtopic:
Ps, met welk comando check je de policies op het werkstation ook al weer? (onderste screenshot)
Edit: ik heb naar aanleiding van bercihten in dit topic een nieuw topic gestart:
Alternatief/aanvulling voor Microsoft SUS. Helaas wil het nog niet echt van de grond komen

.
[
Voor 8% gewijzigd door
Jazzy op 09-09-2003 13:31
]