"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ik denk dat ze idd de trillians ed willen bannen. Ik denk niet dat het gaat lukken want er verschijnt vanzelf wel weer een alternatief dat wel compatibel is met de vernieuwde standaard
Ik zie dat ik er veel meer dan twee heb gehad, maar om een of andere reden kwamen er maar twee door mijn spamfilter, waarschijnlijk omdat het de eerste twee waren
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 19-08-2003 19:13 . Reden: waren er toch meer :) ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Adres blokkeer ik meteen dus
Ik krijg zelfs mailtjes van postmasters, de mailtjes die 'ik' heb gestuurd kwamen niet aan
SRK35ZS-W
Met een melding erbij als ik me mailbox ff wou legen. Deze was gelijk met 20 mail aan zijn limiet doordat er bijlages bij zaten van 100k.
Verwijderd
Zie hier [rml][ VIRUS/WORM] Sobig.F[/rml]Scooper schreef op 19 August 2003 @ 19:44:
Ik krijg nu ook ineens allemaal mailtjes van 100Kb m'n hotmail in, allemaal virussen (*.pif files).
Ik krijg zelfs mailtjes van postmasters, de mailtjes die 'ik' heb gestuurd kwamen niet aanHotmail is weer lekker bezig, er waard dus weer een virusje rond...
Scooper schreef op 19 August 2003 @ 19:44:
Ik krijg nu ook ineens allemaal mailtjes van 100Kb m'n hotmail in, allemaal virussen (*.pif files).
Ik krijg zelfs mailtjes van postmasters, de mailtjes die 'ik' heb gestuurd kwamen niet aanHotmail is weer lekker bezig, er waard dus weer een virusje rond...
let op het gaat hier niet om een virus, maar om een mail van MS gericht aan de gebruikers van MSN, en andere IM programma'sDarkY schreef op 19 August 2003 @ 19:51:
krijg voor het eerst sinds ik een NIEUW hotmail account (passport account) 20 mail. Normaal 2 per week.
Met een melding erbij als ik me mailbox ff wou legen. Deze was gelijk met 20 mail aan zijn limiet doordat er bijlages bij zaten van 100k.
zie voor jou probleem deze:
[rml][ VIRUS/WORM] Sobig.F[/rml]
Microsoft heeft nog geen uitsluitsel gegeven over dit bericht -hoewel het wel officieel lijkt-.
Toch blijft het SPAM.

Weet iemand trouwens een email adres van ms waar ik een klacht naar kan sturen?
De msn-server doet een check bij jou client, om te controleren of ie safe is. De clients als trillian, oude msn-versies, ... reageren niet op die check, of reageren er verkeerd op waardoor ze als onveilig beschouwd worden.
Al bij al is dit logisch, aangezien het niet verboden is met andere clients te connecten, maar het protocol is niet open, wat inhoudt dat je dus eigenlijk moet gaan 'reverse engineeren' om het maar even zo te noemen om die clients te maken... en je het ms dus niet kunt aanwrijven dat je overstelpt wordt met mailtjes
tweede mogelijkheid is een wel heel goed gespoofte (en zinloze?
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ik heb gereplied maar nog niets gehoord. Raar.DarkX schreef op 19 August 2003 @ 19:58:
Weet iemand trouwens een email adres van ms waar ik een klacht naar kan sturen?

Hoezo datda_rippah schreef op 19 August 2003 @ 20:04:
Geen hotmail gebruiken, maak een Yahoo! account aan en maak daarmee een Passport aanProbleem opgelost
nieuws: MSN-gebruikers overspoeld door Microsoft-mailtjes
kan het ook zijn dat hoe vaker je 'inlogt' hoe meer meeltjes je krijgt
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Dat is uitgesloten. Ik meld me net aan met Trillian pro 1.0c, na anderhalve dag offline geweest te zijn. Zie ik zo 25 van die rare mailtjes in mn inboxMaestro.mosjuh schreef op 19 August 2003 @ 20:12:
kan het ook zijn dat hoe vaker je 'inlogt' hoe meer meeltjes je krijgt
Always outnumbered, never outgunned!
raar...
maare; ik gebruik ook trillian pro 1.0c en heb me al 2 keer aangemeld vandaag maar nog geen enkel meeltje mogen ontvangen van billie.....
jah omdat ik ten eerste mail binnen krijg die niet op mij van toepassing is (msn 6)CyberSnooP schreef op 19 August 2003 @ 14:22:
[...]
Dus omdat jij door Microsoft op de hoogte wordt gebracht van veiligheids problemen met software die jij van Microsoft gebruikt en waarvoor je bij Microsoft een passport hebt aangevraagd en bij Microsoft je gegevens hebt achtergelaten wil jij Microsoft gaan aanklagen?
Leg uit!
en omdat ik er niet 1 maar 4(en bij sommige mensen meer) binnen kreeg
en omdat het niet aan mij gericht is maar gewoon globaal het zelfde mailltje naar iedereen in de afgelopen weken een keer heeft ingelogd met een oudere/andere client
spam is precies het zelfde
meeste mensen willen geen grotere penis/borsten omdat ze het betreffende onderdeel missen (duhhh)
je krijgt het met bakken binnen
en het is hetzelfde mailtje voor iedereen
dus redeneer ik deze actie van MS = SPAM
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Ik heb 15 mailtjes gehad en dat is (hoe toevallig) het aantal MSN 6 gebruikende users in mijn contact list. Deze zijn alle 15 online geweest en telkens op de momenten dat ze online waren, kreeg ik weer van die mailtjes (per persoon 1).
Zit er misschien een check in MSN 6? Of misschien wel een virus in de MSN 6 beta versie, die iedereen op een gegeven moment had?
Misschien is het heel toevallig, maar ik vind het zo vreemd.
Verwijderd
Weet niet precies hoeveel mensen uit mijn ljist msn 6 gebruiken, maar wete zeker dat ik veel meer mailtjes heb ontvangen dan msn6 gebruikers in mijn lijst.Halfkakkende schreef op 19 August 2003 @ 21:22:
Misschien een gekke vraag, maar hoeveel MSN 6 gebruikende mensen hebben jullie in jullie contact list (de trillian/pre-msn6 users dus)?
Ik heb 15 mailtjes gehad en dat is (hoe toevallig) het aantal MSN 6 gebruikende users in mijn contact list. Deze zijn alle 15 online geweest en telkens op de momenten dat ze online waren, kreeg ik weer van die mailtjes (per persoon 1).
Zit er misschien een check in MSN 6? Of misschien wel een virus in de MSN 6 beta versie, die iedereen op een gegeven moment had?
Misschien is het heel toevallig, maar ik vind het zo vreemd.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Return-Path: <microsoft02@msbenelux.com> Received: from fallback20.hccnet.nl by deliver20.hccnet.nl via fallback20.hccnet.nl [62.251.0.52] with ESMTP for <mijn@email.nl> id h7EGHWKb013941 (8.12.9/2.05); Thu, 14 Aug 2003 18:17:32 +0200 (MEST) Received: from xs1.moerstaal.nl by fallback20.hccnet.nl via ds065.xs4all.nl [194.109.147.130] with ESMTP for <mijn@email.nl> id h7EGHRFC016595 (8.12.9/2.03); Thu, 14 Aug 2003 18:17:28 +0200 (MEST) X-RelayHost: 194.109.147.130 Received: from calanza001.calanza.com ([193.173.56.141]) by xs1.moerstaal.nl (8.12.8/8.12.8) with ESMTP id h7EGHtQk016200 for <mijn@email.nl>; Thu, 14 Aug 2003 18:17:55 +0200 Message-Id: <200308141617.h7EGHtQk016200@xs1.moerstaal.nl> Received: from msbenelux.com (usrtacob.calanza.com [193.173.56.205]) by calanza001.calanza.com with SMTP (Microsoft Exchange Internet Mail Service Version 5.5.2655.55) id P696WLYY; Thu, 14 Aug 2003 18:03:29 +0200 X-Mailer: Message sent using Broadc@stHTML Mailer 4.4.3 X-Sender: microsoft02@msbenelux.com Date: Thu, 14 Aug 2003 17:55:15 +0200 From: "Microsoft Nederland" <microsoft02@msbenelux.com> To: "mijn naam" <mijn@email.nl> Subject: Viruswaarschuwing van Microsoft Nederland MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain X-MailScanner-Information: Please contact Moerstaal for more information X-MailScanner: Found to be clean X-MailScanner-SpamCheck: not spam, SpamAssassin (score=0.5, required 5, BAYES_30 -0.93, FROM_ENDS_IN_NUMS 0.64, MSG_ID_ADDED_BY_MTA_2 0.79) X-UIDL: e5568f3ed2f2409cce03d74373e5036b |
misschien kan iemand deze ff vergelijken met zo'n mailtje?
Ik vind het er trouwens wel erg hoax-ig uitzien allemaal hoor...
en heeft iemand MS al gemaild hierover?
[ Voor 4% gewijzigd door The Evil Brain op 19-08-2003 23:47 ]
C:\~
(~ is dus het bestandsnaam)
Hier is een hapje:
_
begin:
œËËuÒ‘X ÀOyV¤ \ Ø ¤ [ Є , D [ Є Є
en nog meer van die zooi.. zo'n 10 enters lager nog zo'n 5 regels zoals hierboven
_
Ik gebruik msn 6.0
Gescanned voor virussen, geen gevonden.
Iemand een idee of hetzelfde?
[ Voor 53% gewijzigd door cErEaL_KS op 24-07-2009 02:28 ]
Smash forehead on keyboard to continue
Wat heeft dit nou weer te maken met het ontvangen van Microsoft-mailtjes?cErEaL_KS schreef op 19 August 2003 @ 23:44:
Verklaard dit het bestand:
Op het moment dat ik hem verwijder, komt ie vanzelf weer terug na een tijdje. Ik weet niet precies wanneer en waarom.
ziet er niet zo hoax uit denk ikReturn-Path: <user@ndr01.hmdelivery.com>
X-Flags: 0000
Delivered-To: GMX delivery to mijn@email.net
Received: (qmail 23777 invoked by uid 65534); 19 Aug 2003
05:11:02 -0000
Received: from hdx005.hmdelivery.com (EHLO
HDX005.hmdelivery.com) (207.82.251.25)
by mx0.gmx.net (mx004) with SMTP; 19 Aug 2003 07:11:02
+0200
Received: from mail pickup service by HDX005.hmdelivery.com
with Microsoft SMTPSVC;
Mon, 18 Aug 2003 22:09:54 -0700
To: mijn@email.net
From: ".NET Messenger Service Staff"
<dot_net_msgr_svc@msgr.hotmail.com>
Subject: Important Security Update for the .NET Messenger
Service
Content-Identifier: 619001FE-72A7-4F2C-BA2C-0BD6B7FC1123
Content-SentTo: mijn@email.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset= iso-8859-1;
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID:
<HDX005fwyehcfSJ2vyp001300a4@HDX005.hmdelivery.com>
X-OriginalArrivalTime: 19 Aug 2003 05:09:54.0056 (UTC)
FILETIME=[20198880:01C36610]
Date: 18 Aug 2003 22:09:54 -0700
Ik denk trouwens dat er ergens gelogd is hoe vaak je afgelopen periode (week? maand?) hebt ingelogd met een 'outdated' msn versie. Door een foutje krijg je ipv 1 mailtje voor élke constatering een mailtje, en dat kan ook verklaren waarom sommigen er 50 krijgen (de echte die-hards) en ik als matige gebruiker maar 10. Het lijkt me iig geen hoax.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Verwijderd
ik gebruik een .NET account, en krijg/kreeg er elke 20minuten 2, zeg dus om de 10 minuten 1 bericht van je moet als je geen versie 5 of hoger hebt je MSN updaten...
Dit mailtje kwam van css.one.microsoft.com. Het HOAX verhaal kunnen we dus wel afschrijven.Hello,
Thank you for contacting MSN Messenger e-mail support regarding Security Update from .NET Messenger Service. My name is Pramod and I
will be assisting you today.
We regret for the inconvenience caused to you. You are receiving this e-mail because you are an MSN/Windows Messenger User.
We require you to upgrade to MSN Messenger 6.0 client to include the latest security and privacy protection available, as well as to
provide better overall reliability.
For more information on MSN Messenger, please visit: http://messenger.msn.com/help.
Regards,
Pramod
MSN Messenger customer support
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Mja, maar weer een slechte reactie. You are receiving the E-MAIL?? Was het maar een e-mail, maar het waren hier toch wel degelijk e-mailSJanoz schreef op 20 August 2003 @ 10:14:
Gisteren heb ik een mailtje richting abuse@hotmail.com gestuurd en hierop heb ik de volgende reactie gehad:
[...]
Dit mailtje kwam van css.one.microsoft.com. Het HOAX verhaal kunnen we dus wel afschrijven.
Het probleem zit me nie dat ze een mailtje sturen, da's wel netjes eik, maar ik begrijp niet waarom er zoveel gestuurd werden? Zal wel een foutje zijn denk ik.
E-Mail Alert
Microsoft on Monday sent e-mail alerting MSN users to upgrade. Some MSN users reported receiving a dozen or more copies of the same message, which some thought resembled a hoax or prank. The first line is all capital letters: "ATTENTION: IMMEDIATE ACTION REQUIRED FOR MSN AND WINDOWS MESSENGER USERS."
Also, the messages warn users their IM service will be cut unless they upgrade: "NOTICE: If you are not using an updated version, you will be unable to continue using your MSN Messenger or Windows Messenger Service."
In fact, the message is genuine and sent by Microsoft to all users of older Messenger clients and third-party programs that to Microsoft's network look like older Messenger clients, Sundwall says. A relatively small number of people got multiple e-mail messages because of a "snafu" in Microsoft's e-mail system, he adds.
"We sent out this e-mail because it is important that people understand that there is a new security standard in the newer Messenger clients," he says. "If you get the e-mail, that means that you have to upgrade."
Microsoft regularly sends e-mail to its customers, according to Sundwall. However, the company never sends e-mail with attachments because of the security risk. When possible, Microsoft electronically signs the e-mail, he adds.
En het lukt ook niet meer wanneer je Trillian (1.0c?) even afsluit en opnieuw start? Die error kreeg ik wel vaker, 0:0 ofzo, maar wanneer ik het voorgaande deed, dan werkte het weer.Wceend schreef op 20 August 2003 @ 12:47:
Ok ook lekker. Ik heb dus ook al die mails gehad maar sinds vanmorgen kan ik met trillian niet meer op msn komen. Met een msn messenger versie lukt het wel maar ik weiger om die meuk op m'n pc te zetten.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Wa's een snafu eik?
Synonym voor fucked-upDarkX schreef op 20 augustus 2003 @ 12:52:
Wa's een snafu eik?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
ow, situation normal, all fucked up. Ow...kay?
[ Voor 31% gewijzigd door DarkX op 20-08-2003 12:57 ]
Nou het werkt weer maar om een hele vage reden. Ik dacht eigenlijk eerst direct hieraan omdat ik het gisteren gelezen had. Maar nadat ik alles wat ik vandaag veranderd had heb teruggedraaid werkt het weer.Steffie schreef op 20 August 2003 @ 12:52:
[...]
En het lukt ook niet meer wanneer je Trillian (1.0c?) even afsluit en opnieuw start? Die error kreeg ik wel vaker, 0:0 ofzo, maar wanneer ik het voorgaande deed, dan werkte het weer.
Wat was het nu. Het is niet mogelijk om je msn contacten van 1 account in meerdere mappen onder te brengen bij trillian 1.0c dan gaat ie dus over zijn nek. Bij mij tenminste wel iig.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik gebruik btw de laatste Non-pro trillian versie...
Heb ik nu geluk gehad of kan ik nog een en ander verwachten?
Wat denk je dat als hun server een probleem heeft niemand op het idee zou komen om daar de stekker uit te trekken?DarkX schreef op 20 August 2003 @ 15:47:
Mense, doe es chill. Hun servert ging ff fucked up, het is niet als spam bedoelt, maar als simpele waarschuwing die per ongeluk teveel aankwam. Terugspammen e.d. heeft totaal geen zin.
Ik heb er maar 3 gehad en wat ik van mijn vrienden hoor valt het bij hun ook nog wel mee (meeste is 7). Je gaat er iig niet dood aan als je toevallig iets teveel e-mailtjes krijgt.
Ik snap niet wat je wilt zeggenMrCaBLeGuY schreef op 20 augustus 2003 @ 15:51:
[...]
Wat denk je dat als hun server een probleem heeft niemand op het idee zou komen om daar de stekker uit te trekken?
Verwijderd
we hebben allebei een niet hotmail adres, mijn zusje zelfs icqmail hehe evil
Het is wel cute... Gewoon doen alsof het er niet instond...Hello Sebastian,
You've been referred to us by the Messenger Privacy team.
I believe that you are getting a large number of e-mail about a security update for MSN Messenger. We are aware of this issue and are currently evaluating it.
We are requiring you to upgrade your MSN Messenger client to include the latest security and privacy protection available, as well as to provide better overall reliability.
This upgrade is mandatory to ensure that all Messenger clients accessing the service are using the most robust security implementation available. Therefore, we are requiring that customers using certain older versions of Messenger upgrade to compliant versions. To check your version of MSN Messenger click Help, and then click About in the main window.
For Windows users, the most recent versions of Messenger include MSN Messenger 6.0 (for Windows XP, Windows 98, Windows ME, Windows 2000), MSN Messenger 5.0 (for Windows 95) and Windows Messenger 5.0. Upgrades can be downloaded from <http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx>.
For additional On-line help please check:
http://messenger.msn.com/Help/
Sincerely,
Eddy
MSN Messenger Support
"Weer dat gezeik over die mails? Copy paste zend bek houwe"
Verwijderd
Mogelijk betalen voor MSN Messenger
Woensdag, 20 augustus 2003 - In de gebruikersovereenkomst van de nieuwe versie van MSN Messenger houdt Microsoft de mogelijkheid open om geld te gaan vragen.
Dat ontdekte de Britse it-uitgave The Inquirer. MSN Messenger kwam dinsdag al in het nieuws, omdat een deel van de gebruikers van het programma overspoeld werd met mailtjes.
In het e-mailbericht stond dat gebruikers van oude versies van MSN Messenger of Windows Messenger een beveiligingsupdate moesten uitvoeren. Mensen die geen geüpdate versie MSN Messenger hebben, zullen na 15 oktober geen gebruik meer kunnen maken van de dienst.
Wie de nieuwe versie van MSN Messenger installeert, gaat akkoord met de nieuwe gebruikersovereenkomst. En in deze zogeheten end user license agreement (EULA) staat: "Microsoft behoudt zich het recht voor om de software op elk moment te vervangen, aan te passen of te upgraden door u een vervanging, aangepaste versie of update van de software aan te bieden en geld te vragen voor zo'n vervanging, aanpassing of upgrade."
Bovendien heeft Microsoft volgens de EULA de mogelijkheid om gebruikers van oude versies van de software af te sluiten.
Dat geld vragen zal wel de hele opzet van de "update" zijn.........
Ik denk dat ze nooit geld gaan vragen voor msn, daarvoor zijn er gewoon teveel gratis alternatieven (icq bijvoorbeeld).Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 21:43:
Dat geld vragen zal wel de hele opzet van de "update" zijn.........
Always outnumbered, never outgunned!
[ Voor 45% gewijzigd door DarkX op 20-08-2003 22:02 ]
GAIM v0.67 (slack9/win2k)
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
ja... ik gebruik trillian & msn en het werkt hier perfect (ik heb pro v1.0 met patch a b en c)enriqueeeee schreef op 27 August 2003 @ 19:07:
ben ik de enig die niet op msn komt met trillian want ik kom er nu al 2 dagen ofzo niet meer op
patch ?? waarvan/voor ?>Maestro.mosjuh schreef op 27 August 2003 @ 19:14:
[...]
ja... ik gebruik trillian & msn en het werkt hier perfect (ik heb pro v1.0 met patch a b en c)
er zijn al 3 patches verschenen (zie de trillian site)
welke trillian gebruik jij dan?
versie 1 pro maar ik zoeken op die site kan geen patch vindenMaestro.mosjuh schreef op 27 August 2003 @ 20:10:
[...]
er zijn al 3 patches verschenen (zie de trillian site)
welke trillian gebruik jij dan?
het enigste dat ik kan downloaden zijn plugins en trillian .74
[ Voor 15% gewijzigd door enriqueeeee op 27-08-2003 21:13 ]
ik kreeg een bericht van
.NET Messenger Service Staff <messenger@microsoft.com>
.NET Messenger Service Staff says:
You are running a version of messenger that requires an immediate security update. Please visit http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx to complete the update.
Net als Ik de Buurman
[21:36] .NET Messenger Service Staff: You are running a version of messenger that requires an immediate security update. Please visit http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx to complete the update.
Verandert z'n sig te weinig.
Verwijderd
FF Googlen doet wonderen.. Is een bug in een security update van Outlook Express. Iets van Q33044 ofzoiets. Is een backup van je adresboek ofzoiets geloof ik. Niet over zeuren, heeft met dit topic in ieder geval niets te maken.cErEaL_KS schreef op 20 August 2003 @ 10:37:
Niemand die weet wat dat bestand op mn C doet en hoe ik er af kom?
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ik gebruik Trillian 0.74 (niet pro, dus wel legaal
Het lijkt er op dat ms iedereen een mailtje (of veel) stuurt die niet met het nieuwe protocol werken.
Tja het is vrij makkelijk om dat soort dingen te koppelen.
Alleen vraag ik me af waar MS met deze stratigie heen wil.
Het lijkt er op dat ze steeds meer gratis diensten afsluiten en mesen dwingen om te betalen als ze van die diensten gebruik willen maken.
Het is een goed recht van MS, maar ze maken zich er niet populair me.
Maar aan de andere kant, het kan idd echt wezen dat het oude protocol niet veilig was en dat MS daarom een nieuw protocol heeft ontwikkeld.
Ik heb hier dus exact hetzelfde. Alleen krijg ik dat bericht in het Nederlands.Frag1le schreef op 28 August 2003 @ 21:49:
Elke keer als ik in log met trillian (msn) dan krijg ik weer hetzelfde berichtje van messenger@microsoft.com dat ik moet upgraden
Net als Ik de Buurman
[21:36] .NET Messenger Service Staff: You are running a version of messenger that requires an immediate security update. Please visit http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx to complete the update.
En dat vind ik toch wel het meest bizarre aangezien mijn taalinstellingen allemaal op Engels staan afgesteld..NET Messenger Service: Je gebruikt een versie van Messenger waarvoor een onmiddellijke beveiligingsupdate is vereist. Ga naar http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx?mkt=nl om de update te voltooien.
En ligt het nou aan mij af kan je de zender niet eens blokkeren? Trillian Pro 1.0c trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 29-08-2003 02:19 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd

kheb hem ge-ad in trillian en vervolgens geblocked en kan nu geen berichten naar hem sturen.......maar zij wel naar mij.
omg.. spammen ze je zelfs @ MSN.. hoe diep kan je zinkenVerwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 02:36:
[afbeelding]
kheb hem ge-ad in trillian en vervolgens geblocked en kan nu geen berichten naar hem sturen.......maar zij wel naar mij.

Wat is de volgende stap? Iemand van M$ die bij je thuis langs komt om te zeggen dat je hem moet update...Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 02:36:
[afbeelding]
Ik gebruik geen versie van Messenger waarvoor een onmiddelijke beveiligingsupdate is vereist. Sterker nog: ik gebruik helemaal geen Messenger. Ga naar http://localhost en val mij niet langer lastig.
[ Voor 5% gewijzigd door GeeBee op 29-08-2003 07:34 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
.NET Messenger Service Staff: You are running a version of messenger that requires an immediate security update. Please visit http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx to complete the update.
MSN is dus hard bezig de niet-Microsoft software van de baan te blazen(?)...:S
Ik denk dat je ff moet upgraden naar Trillian Pro 2.0
Of voor versie 0.74 de patch downloaden
Dan maak je gebruik van het nieuwe protocol en ben je in 1 keer van al het gezeik af
Denk er om dat Trillian 2.0 nog in de BETA versie verkeert... Ik heb er nog veel porblemen mee.Suepahfly schreef op 29 augustus 2003 @ 10:09:
Heb ik ook gehad op mijn werk.
Ik denk dat je ff moet upgraden naar Trillian Pro 2.0
Of voor versie 0.74 de patch downloaden
Dan maak je gebruik van het nieuwe protocol en ben je in 1 keer van al het gezeik af
Ook bij messenger 4.5 kreeg ik een berichtje van messenger@microsoft.com
Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications
Is toch logisch! Iedereen die inlogt met het oude MSN protocoll krijgt het bericht.japaveh schreef op 29 August 2003 @ 10:13:
Microsoft wil nu zelfs al geld zien van bijvoorbeeld Trillian meldt Webwereld.
Ook bij messenger 4.5 kreeg ik een berichtje van messenger@microsoft.com
Op de Trillian website wordt al bevestigd dat er updates beschikbaar zijn voor de deadline van 15 okt wanneer het oude protocoll niet meer werkt. Dus of je pakt nu de beta van trillian 2.0 pro of je hebt nog even geduld.
Hopelijk krijg ik niet bij elke login of om de paar uur zo'n pop-up want dan begint het echt vervelend te worden.
Verwijderd
Ga je mond met zeep wassen.BeZaX schreef op 29 augustus 2003 @ 10:19:
Microsoft is zo slim. Microsoft laat iedereen eerst aan gratis gebruik van maken. Tot dat iedereen er verslaaft is gaan ze er geld voor vragen.Zelfs van Trillian proberen geld van te krijgen. Geld, geld en nog een geld voor op de banrekening van BG...
Als jij inkomsten mist en sterker nog, geld aan onderhoud kwijt bent terwijl een andere partij geen rooie cent betaald, zou jij dezelfde actie uitvoeren.
MS Messenger gebruikt banner voor inkomsten om o.a. het netwerk te onderhouden en geld te verdienen. Trillian gebruikt hun netwerk, maar betaald er niet voor.
Terecht dat Microsoft actie onderneemt. Niet goedschiks dan maar .....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 15:17 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 16:35 ]
Als je de laatste 2 pagina's had gelezen dan had je geweten dat iedereen daar last van heeft..Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 16:34:
ik krijg het niet als mails maar ook als expresberichten als ik inlog met msn
Gezocht!
Router
Het lijkt de KPN wel met z'n voicemail...BeZaX schreef op 29 August 2003 @ 10:19:
Microsoft is zo slim. Microsoft laat iedereen eerst aan gratis gebruik van maken. Tot dat iedereen er verslaaft is gaan ze er geld voor vragen.Zelfs van Trillian proberen geld van te krijgen. Geld, geld en nog een geld voor op de banrekening van BG...
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Om gek van te worden... en dan heb je nog spam... *ZUCHT*
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Nee. KPN heeft nooit last gehad van concurenten die gratis gebruik maakten van hun netwerk.
MS heeft dat wel.
Gezocht!
Router
ik hoop niet dat ze ook echt alles onder de 4.7 gaan afsluiten, want op me ouwe bak draait geen hogere verzie...