[XP] hoofdmonitor wisselen met snelkoppeling

Pagina: 1
Acties:

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
ik heb hier 2 beeldschermen, een kleine, waar ik prettig op werk voor normaal gebruik. en een groot scherm, voor films en spelletjes.
het grote scherm zit daarom ook aan een asus V7100 pro 3d kaartje vast, en het kleine scherm aan een oude ET6000 kaart.

voor gewoon werk moet de hoofdmonitor de kleine zijn, maar voor spelletjes en films de grote. nu moet ik dit bij beeldscherm eigenschappen elke keer omzetten. is het mogelijk om dit mbv een snelkoppeling, of een programma in de systeembalk (naast klokje) een stuk makkelijker te regelen?

“An elephant is a mouse with an operating system”

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:57

xshredx

Je geeft aan dat het een programmaatje mag zijn: dan moet je zeker ultramon (http://www.realtimesoft.com/ultramon/) proberen... is niet gratis, maar is waarschijnlijk het meest gebruikte programmaatje om meerdere beeldschermen te beheren.
Change the primary monitor (Windows 2000/XP and later)
Enables you to quickly change the primary monitor from the UltraMon menu.

[ Voor 58% gewijzigd door xshredx op 19-08-2003 11:41 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik me niet vergis is daar ook gewoon bij je eigenschappen van je videodrivers (nvidia toch?) een sneltoetsencombinatie voor in te stellen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

wos > sa

Ultramon kan het zelfse met snelkoppelingen :)

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
ultramon heb ik mee gewerkt, gaf veel problemen hier ivm video programma's en spelletjes. ik zal het nog wel een x proberen, is immidels al weer een half jaar later dus wie weet.

en maar 1 kaart is nvidia, daar lukt het dus niet mee.

[edit]
video programma is een programma dat gebruik maakt van de webcam, zoals msn en netmeeting

[ Voor 19% gewijzigd door Elephtera op 19-08-2003 11:49 ]

“An elephant is a mouse with an operating system”