Damn ik krijg een interne fout als ik de registratie will submitten
Verwijderd
Ik heb me al aangemeld .. maar ze mogen ook "betaal opdrachten" naar je sturen tijden de beta test?.
Ik dacht dat beta testers het uit vrije wil deden en niets hoefden te betalen (teminste nie voor beta's)
teminste dat kan ik hieruit : "http://www.lineage2.com/support/user_agreement.asp" wijs worden
of ik moet nu al helemaal verkeerd lezen
Dit is 1 van de stukjes uit de agreement van wat ik bedoel:
5. SERVICE FEE
Our fees and billing procedures are published in the registration section of the Web Site, which are incorporated herein by this reference. All fees are stated in U.S. Dollars. YOUR MEMBERSHIP FEES ARE PAYABLE IN ADVANCE AND ARE NOT REFUNDABLE IN WHOLE OR IN PART. We will automatically charge your credit card on a recurring basis for applicable Account fees, plus any applicable taxes we are required to collect, and you authorize us to do so. All recurring Account fees are payable in advance. YOU ARE FULLY LIABLE FOR ALL CHARGES TO YOUR ACCOUNT. The first seven (7) days after the opening of your Account is a free trial period. You will not be charged any Account fees if you cancel your account within the seven (7) day trial period. Any person who has been a Member is not eligible for any subsequent free trial period. By paying by credit card, you represent to NC Interactive that you are the authorized user of the credit card used to pay the Account fee. You agree to promptly notify NC Interactive of any changes to your credit card account number, its expiration date and/or your billing address, and you agree to promptly notify NC Interactive if your credit card expires or is cancelled for any reason.
Kunnen jullie mij nu vertellen of het spel in de beta stadion nou gratis is of nie?
B.V.D
Greetz
Ik dacht dat beta testers het uit vrije wil deden en niets hoefden te betalen (teminste nie voor beta's)

of ik moet nu al helemaal verkeerd lezen
Dit is 1 van de stukjes uit de agreement van wat ik bedoel:
5. SERVICE FEE
Our fees and billing procedures are published in the registration section of the Web Site, which are incorporated herein by this reference. All fees are stated in U.S. Dollars. YOUR MEMBERSHIP FEES ARE PAYABLE IN ADVANCE AND ARE NOT REFUNDABLE IN WHOLE OR IN PART. We will automatically charge your credit card on a recurring basis for applicable Account fees, plus any applicable taxes we are required to collect, and you authorize us to do so. All recurring Account fees are payable in advance. YOU ARE FULLY LIABLE FOR ALL CHARGES TO YOUR ACCOUNT. The first seven (7) days after the opening of your Account is a free trial period. You will not be charged any Account fees if you cancel your account within the seven (7) day trial period. Any person who has been a Member is not eligible for any subsequent free trial period. By paying by credit card, you represent to NC Interactive that you are the authorized user of the credit card used to pay the Account fee. You agree to promptly notify NC Interactive of any changes to your credit card account number, its expiration date and/or your billing address, and you agree to promptly notify NC Interactive if your credit card expires or is cancelled for any reason.
Kunnen jullie mij nu vertellen of het spel in de beta stadion nou gratis is of nie?
B.V.D
Greetz
betaal opdrachten??
nou ja, is toch niet mijn echte adress
nou ja, is toch niet mijn echte adress
Zijn er GoTters lid van een pledge/guild/clan?
Ik ga misschien een pledge van de Eclipse alliance joinen.
Ik ga misschien een pledge van de Eclipse alliance joinen.
accountje aangemaakt, over een half uurtje dload binnen.
yep ome frost is ook weer van de party (hopelijk)
yep ome frost is ook weer van de party (hopelijk)
ha die frostraven
kan je voor orc kiezen? dan ben ik niet zo alleen
ik ben een mage, maar een fighter heeft bij lv6 al zon 280 hp!!
zo, en dan nu ff snel de naam mustis reggen in de us beta en voor de 3e keer beginnen.
zo, en dan nu ff snel de naam mustis reggen in de us beta en voor de 3e keer beginnen.
Verwijderd
Oh hijs ge updateHi-Sintar schreef op 19 januari 2004 @ 22:10:
[...]
Ehh...Beter kijken, er staat op 2-3 plaatsen een linkje naar de beta signup
//daar dus

Maar goed, dat beta signup is CLOSED BETA!!!!!!!!!!!!! NIET GRATIS!!!!!!!!!!!
Misschien ga ik toch maar eventjes geld ophoesten...
Hmm.. ik heb gisteren nog m'n 5e level gehaald met mijn dwarf warrior, maar ik heb er geen enkele skill bijgekregen (terwijl ik op guides had gelezen dat je er dan weapon mastery bij kreeg, maar ik heb alleen nog maar 'lucky') ik zie ook niet echt waar je die skills anders kan kiezen. Hoe werkt dit precies ?
[ Voor 20% gewijzigd door agentorangina op 20-01-2004 11:02 ]
Verwijderd
quote van www.lineage2.com agreement of usage:
Chill.The first seven (7) days after the opening of your Account is a free trial period. You will not be charged any Account fees if you cancel your account within the seven (7) day trial period.
Ik heb net FAQ gelezen, en ze zeiden dat je fout krijgt als je alle genres kiest, je weet wel. Ik kreeg ook error toen ik dat deed en toen deselecteerde ik eentje en het lukte.Hi-Sintar schreef op 19 januari 2004 @ 22:23:
Damn ik krijg een interne fout als ik de registratie will submitten
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 11:13 ]
Hmm vaag, wat ik ook probeer ik krijg gewoon dat foutje (ik had over die genres ook gelezen op een forum, maar het helpt bij mij niet). Hebben jullie gewoon de postcode enzo ingevuld (bijv. 0000XX)? Want ergens anders lees ik dat wanneer je de postcode verkeerd invult dat je ook zo'n foutmelding krijgt
. Een ander keertje opnieuw proberen dan, heb geen zin om alles om de 10 min. opnieuw in te vullen
Bij postcode heb ik een code van 4 cijfers ingevuld, volgens mij kennen ze geen letters in de postcode in Amerika 
Wel leuk dat er (al zo snel) een Amerikaanse beta komt, maar toch wel erg jammer dat je het maar 7 dagen gratis kan spelen, maar wie weet ben ik bereid om ervoor te gaan betalen na die 7 dagen
Wel leuk dat er (al zo snel) een Amerikaanse beta komt, maar toch wel erg jammer dat je het maar 7 dagen gratis kan spelen, maar wie weet ben ik bereid om ervoor te gaan betalen na die 7 dagen
The devil is in the details.
had ff een human mage gemaakt, maar goed .. orcjes op servert 2 toch ?MUSTIS schreef op 20 januari 2004 @ 09:09:
ha die frostraven
orcjes zijn lelijk
edit : alle servers zitten rond dit tijdstip inderdaad vol, heb maar ff een elfje op server 12 gemaakt

[ Voor 12% gewijzigd door frostraven op 20-01-2004 13:47 ]
ja ik zit idd op servertje 2. maar dies vaak vol overdag. pas savonds is het te doen.
owja, soms staat er full ofzo maar dan blijk je toch te kunnen inloggen.
edit: ej allemaal update files
owja, soms staat er full ofzo maar dan blijk je toch te kunnen inloggen.
edit: ej allemaal update files
[ Voor 10% gewijzigd door MUSTIS op 20-01-2004 17:18 ]
de werklozen onder ons spelen natuurlijk overdag en snachts
zo net ff lekker gegeten, nu weer wolven slaan
ik zit nu trouwens ook op server 12 , met een vrouwelijke dwerg
ik zit nu trouwens ook op server 12 , met een vrouwelijke dwerg
iemand nog een Sword of Solidarity kopen?
11000 adena is ie voor jou.
van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan.
Oh daar kan het inderdaad aan liggenDecember schreef op 20 januari 2004 @ 13:20:
Bij postcode heb ik een code van 4 cijfers ingevuld, volgens mij kennen ze geen letters in de postcode in Amerika
ps. als de servers vol zijn, probeer het gewoon een paar keer....Na 4-5x kun je vaak inloggen, al geeft ie aan dat de server vol is...(Moet je net geluk hebben dat er iemand uitlogt en jij op hetzelfde moment op login drukt
[ Voor 18% gewijzigd door Hi-Sintar op 20-01-2004 23:40 ]
ik ga nu trouwens verder met server 12 met een manga meisje.
ten 1e zit ik met frostraven "koelkast" erop, ten 2e is de server bijna nooit vol, ten 3e heb ik nu al veel meer hp dan met de orc.
en owww wat is ze lief.
ten 1e zit ik met frostraven "koelkast" erop, ten 2e is de server bijna nooit vol, ten 3e heb ik nu al veel meer hp dan met de orc.
en owww wat is ze lief.
maar die elfjes zijn zo mooi joh
Verwijderd
Orcjes zijn niet lelijk!frostraven schreef op 20 januari 2004 @ 13:28:
[...]
had ff een human mage gemaakt, maar goed .. orcjes op servert 2 toch ?
orcjes zijn lelijk
edit : alle servers zitten rond dit tijdstip inderdaad vol, heb maar ff een elfje op server 12 gemaakt
Kijk mijne:

Ik heb me ook aangemeld voor de beta, ik had eerst bij "Area of Expertise" een heel verhaaltje neergezet. Die heb ik ingekort en opnieuw gesubmit, toen deed ie het wel
Kan iemand me misschien ff met lvl 10 quest - Skirmish With Orcs helpen ? (voor de elfjes)
Tis een beetje vaag allemaal namelijk. De bedoeling is dat je 2 orc chiefs killed, dat staat zo vertaald in het spel zelf door die patch. Dus wat doet frosty, die killt de 2 aangewezen chiefs .. Tussendoor nog even terug naar meneer kendnell die de quest gaf en dan zou het goed moeten zijn. Niet dus. Op l2orphus.com staat dat je ook iets op moet pakken/krijgt een Kaboo Chief Torc1 en 2. Deze droppen bij niet en er zit ook nix extras in men inventory ...
iemand enig idee ?
alvast bedankt
Tis een beetje vaag allemaal namelijk. De bedoeling is dat je 2 orc chiefs killed, dat staat zo vertaald in het spel zelf door die patch. Dus wat doet frosty, die killt de 2 aangewezen chiefs .. Tussendoor nog even terug naar meneer kendnell die de quest gaf en dan zou het goed moeten zijn. Niet dus. Op l2orphus.com staat dat je ook iets op moet pakken/krijgt een Kaboo Chief Torc1 en 2. Deze droppen bij niet en er zit ook nix extras in men inventory ...
iemand enig idee ?
alvast bedankt
Misschien moet je doorgaan met het killen van Orc Chiefs totdat die item gedropped wordt? Ik weet het ook niet
nvm, het is al gelukt 
ben ze gewoon allemaal af gegaan hehe
volgens mij komt order[num] wel overeen met de chief die je moet hebben, ga nu nog snel de 2de afmaken
ben ze gewoon allemaal af gegaan hehe
volgens mij komt order[num] wel overeen met de chief die je moet hebben, ga nu nog snel de 2de afmaken
Die skill points gaan wel idioot traag, ik ben nu level 10, en ik heb 1400 skill points nodig om de net unlockte skills te kiezen [het basis level ervan]
Orc's zijn nog best sterk, en daar krijg ik maar 6 sp per stuk van.. dus dat schiet niet echt op.. [had daarnet met veel moeite 700 sp bij elkaar gehaald, en daar kon ik alleen een 2e level in defence mastery van krijgen..]
Orc's zijn nog best sterk, en daar krijg ik maar 6 sp per stuk van.. dus dat schiet niet echt op.. [had daarnet met veel moeite 700 sp bij elkaar gehaald, en daar kon ik alleen een 2e level in defence mastery van krijgen..]
bij de elfjes kosten de meeste na lvl 10 zo'n 320 punten ... behalve attack aura .. dies gelijk +900 
bij de dwarves heb je trouwens tot lvl 20 helemaal geen attack/defend skills, die moeten het echt van geld/item combo hebben
bij de dwarves heb je trouwens tot lvl 20 helemaal geen attack/defend skills, die moeten het echt van geld/item combo hebben
was ook eigenlijk alleen de bedoeling om even tijdelijk op server 12 te kijken. maar et ging zo snel met levelen (veel sneller dan orcs), dat ik deze maar hou.
die quest van je komt mij trouwes erg bekend voor, schijnt een bug te zijn ofzo.
(zie eerdere posts van mij)
edit: ik heb nu een craft skill geleerd, maar heeft iemand enig id hoe dit moet
die quest van je komt mij trouwes erg bekend voor, schijnt een bug te zijn ofzo.
(zie eerdere posts van mij)
edit: ik heb nu een craft skill geleerd, maar heeft iemand enig id hoe dit moet
[ Voor 14% gewijzigd door MUSTIS op 21-01-2004 19:44 ]
Verwijderd
Welke server zit je?THE_CR0SS schreef op 20 januari 2004 @ 19:47:
iemand nog een Sword of Solidarity kopen?
Als het 2 is wil ik hem wel, als hij tenminste goed is voor een Elf Fighter lvl 8.
Damn dit spel is echt de bom!!
Edit: Ikheb al een runeset sword gekocht voor maar 15k
Dat zwaard is echt vet
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 19:04 ]
Verwijderd
GoT Nick | Ingame | Server | Race | Level | Class |
mustis | MUSTIS | 2 | Orc | 6 | Mage |
THE_CR0SS | Camaron | 2 | Human | 9 | Fighter |
Hi-Sintar | Merziyas | 2 | Human | 6 | Mage |
Maximize | PremiumHeart | 2 | Human | 17 | Mage |
Viggen | TiTaTovenaar | 6 | Dark Elf | 14 | Mage |
YpS | YpS | 2 | Elf | 6 | Mage |
Arnout109 | Arnout | 2 | Elf | 12 | Fighter |
TheAngel | Angelus | 2 | Elf | 10 | Fighter |
Zo, ook ff me eigen toegevoegd, btw mag me wel ingame msg-en hoor
Niet echt meer up to date 
zo ff aangepast
THE_CR0SS | Camaron | 2 | Human | 9 | Fighter |
Viggen | TiTaTovenaar | 6 | Dark Elf | 19 | Mage |
zo ff aangepast
Verwijderd
Nee hoor, tgaat best vlot. Heb net ff 2600 SP verbruikt...agentorangina schreef op 21 januari 2004 @ 17:13:
Die skill points gaan wel idioot traag, ik ben nu level 10, en ik heb 1400 skill points nodig om de net unlockte skills te kiezen [het basis level ervan]
Ik moet toch echt even een Gladius hebben!!!!! 't liefst 40k of minder! Iemand?????
Ja maar hoe lang duurde het voor je die 2600 sp had ? voor 1400 sp, zou je 100 beesten moeten mollen die 14 sp geven, en daarvan kan je er maar iets van 1-per-full health aan.. [rond de 350 hp op level 10] De downtime is best lang [en healing potions zijn niet goedkoop als je ze na elk beest moet gebruiken]
Natuurlijk kan je ook andere beesten mollen die wat minder sp geven, maar dan zit je snel aan 200 orcs [7 sp per stuk].. en of dat nou zo spannend is. Als je dat soort dingen moet doen is het al snel duidelijk dat dit spel de fout in gaat waar veel mmorpg's zijn voor gegaan, er is te weinig quest-content, dus moet je 100en beesten achter elkaar slopen om in het spel verder te komen, wat erg snel saai is.
Een goede oplossing zou misschien zijn wat meer sp/exp te geven voor quests [die je niet altijd kan herhalen] of extra sp bij een levelup..
Natuurlijk kan je ook andere beesten mollen die wat minder sp geven, maar dan zit je snel aan 200 orcs [7 sp per stuk].. en of dat nou zo spannend is. Als je dat soort dingen moet doen is het al snel duidelijk dat dit spel de fout in gaat waar veel mmorpg's zijn voor gegaan, er is te weinig quest-content, dus moet je 100en beesten achter elkaar slopen om in het spel verder te komen, wat erg snel saai is.
Een goede oplossing zou misschien zijn wat meer sp/exp te geven voor quests [die je niet altijd kan herhalen] of extra sp bij een levelup..
[ Voor 3% gewijzigd door agentorangina op 23-01-2004 00:54 ]
Verwijderd
je komt echt steeds meer nederlanders tegen op server 2, echt lache. Gister was op een gegeven moment die hele chat nederlands
THE_CR0SS | Camaron | 2 | Human | 15 | Fighter |
Verwijderd
Jij bent geen die hard als ik je zo hoor...agentorangina schreef op 23 januari 2004 @ 00:53:
Ja maar hoe lang duurde het voor je die 2600 sp had ? voor 1400 sp, zou je 100 beesten moeten mollen die 14 sp geven, en daarvan kan je er maar iets van 1-per-full health aan.. [rond de 350 hp op level 10] De downtime is best lang [en healing potions zijn niet goedkoop als je ze na elk beest moet gebruiken]

Je moet toch wel even geduld hebben! 100 beesten killen voor 14SP bijv. zoals je net zei is best snel toch? Je verwacht toch niet dat je na 5 minuten al een nieuwe skill heb ofzo!
Sommige mensen moeten ook werken, en kunnen niet 24/7 spelen. Ik verwacht meestal wel dat ik na een level up een skill kan kiezen ipv dat ik op level 10 nog niet eens alle lev. 5 skills heb. En heb jij lol in het spel als je 100x een soort beest aan het mollen bent ? er zijn gewoon veel te weinig quests, en de quests die er zijn geven bijna geen exp/sp dus zijn niet speciaal de moeite waard. 60sp voor een quest waar je 100 bat fangs moest halen, dat is toch erg weinig ?Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 12:41:
[...]
Jij bent geen die hard als ik je zo hoor...
Je moet toch wel even geduld hebben! 100 beesten killen voor 14SP bijv. zoals je net zei is best snel toch? Je verwacht toch niet dat je na 5 minuten al een nieuwe skill heb ofzo!
Ik vergelijk Lineage alleen met andere mmorpg's die ik gespeeld heb, en in de meeste verloopt het experience/skills krijgen heel wat soepeler.
Verwijderd
Arnout109 | Arnout | 2 | Elf | 14 | Fighter |
haha, ja idd, meerdere dagen achter mekaar is het nu al zo, dat het in de elf city op server 2 stikt van het nederlandse gechatVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:53:
je komt echt steeds meer nederlanders tegen op server 2, echt lache. Gister was op een gegeven moment die hele chat nederlands
jjwa | jjwa | 2 | Elf | 9 | Fighter (Archer) |
ummm ok, ben dus voor de 3e x veranderd, ben nu een human fighter op server 2. eenzaam op server 12 spelen begon toch wat tegen te vallen.
zo, dan gaat ik nu ff wat quests zoeken
mustis | mustisvrouwke | 2 | Human | 5 | Fighter |
jjwa | jjwa | 2 | Elf | 9 | Fighter (Archer) |
Verwijderd
Hijs beeeeezig jongenMUSTIS schreef op 23 januari 2004 @ 20:46:
ummm ok, ben dus voor de 3e x veranderd, ben nu een human fighter op server 2. eenzaam op server 12 spelen begon toch wat tegen te vallen.
Ma goed, ik heb ff wat screens genomen van me character.
me vrije tijds kleding

En met me armour natuurlijk

Weet iemand hoe Bronze shield (26k) eruit ziet ingame? Ik hoopte zo'n grote schild achtig iets
Verwijderd
zo echt geluk vandaag, ik heb een dwarf mace gekocht voor 38000 ipv 62000 op die markt in elven town.
http://lin.warcry.com/con...b_php/weaponsd.php?id=626
Weet iemand hoe Bronze shield (26k) eruit ziet ingame? Ik hoopte zo'n grote schild achtig iets

Verwijderd
GeForce FX5200, ja kweet ut. Klote kaartVerwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 02:34:
Ruzbeh welke videokaart gebruik jij?
Huh? Die icoontje ziet er anders uit, maar ik bedoel ingame weetje wel, niet de icoon. Ik zag um in de winkel staan maar ik wilde weten hoe die eruit zou zien als ik um droegVerwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 01:58:
zo echt geluk vandaag, ik heb een dwarf mace gekocht voor 38000 ipv 62000 op die markt in elven town.
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Hoe doe je dat dan? als ik die files extract in system folder, en ik start op zie ik allemaal Chinese/Koreaanse/Taiwaanse tekens @ inlog enzo maar geen EngelsVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 15:57:
dat heb ik gedaan maar t word dr nie echt engels op
hehe sorry ook al gelukt![]()
Ik blijf deze error krijgen als ik probeer te registreren:

En aangezien ik geen idee heb van wat er nou zou kunnen staan weet ik niet wat ik fout doe. En aangezien die pagina met hulp bij het registreren down is kom ik niet verder. Iemand misschien een idee wat ik fout doe?
Hmm, ik was blijkbaar wat vergeten bij de KSSN, nu krijg ik dit:

Is that a good thing?

En aangezien ik geen idee heb van wat er nou zou kunnen staan weet ik niet wat ik fout doe. En aangezien die pagina met hulp bij het registreren down is kom ik niet verder. Iemand misschien een idee wat ik fout doe?
Hmm, ik was blijkbaar wat vergeten bij de KSSN, nu krijg ik dit:

Is that a good thing?
[ Voor 20% gewijzigd door Hahn op 24-01-2004 14:08 ]
Verwijderd
Volgens mij moetje andere ID proberen, volgens mij werken alle ID's die met Q beginnen. Of je naam of paswoord is niet lang genoeg ofzo.December schreef op 24 januari 2004 @ 13:45:
Ik blijf deze error krijgen als ik probeer te registreren:
[afbeelding]
Nou, volgens mij maakt het echt geen reet uit watvoor kaart ik heb als je wilt dat het er zo goed uitziet.Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 13:21:
Nou ik vind het er best goed uit zien. Ik dacht dat je zo'n hele dure kaart zou hebben.

Ik heb natuurlijk alles omhoog gegooit voor het maken van die screens he
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 13:48 ]
Verwijderd
Dit is pas Lineage 2 fashion!Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 21:52:
[...]
Hijs beeeeezig jongen
Ma goed, ik heb ff wat screens genomen van me character.Lineage 2 fashion!
me vrije tijds kleding

Zo'n sixpack wil ik nou ook!

Lichte anorexia problems?

Kinderporno?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 16:31 ]
Verwijderd
Wat ben je toch volwassen...Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 15:04:
[...]
Dit is pas Lineage 2 fashion!![]()
[afbeelding]
Zo'n sixpack wil ik nou ook!
[afbeelding]
Lichte anorexia problems?
[afbeelding]
[afbeelding]
Kinderporno?
[afbeelding]

Maar goed, ik heb een wapen gekocht, brandish voor 50k
Voor de beginners onder ons, dat blauwigheid heet soulshot en maakt je wapen 2 keer zo sterk
Verwijderd
Hoe krijg je da?Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 16:50:
[...]
Wat ben je toch volwassen...
Maar goed, ik heb een wapen gekocht, brandish voor 50kecht genaaid man ik wou een gladius maar goed. Heb ook gelijk een filmje gemaakt
(Xvid) http://www.planet.nl/~hosse025/soulshot.avi
Voor de beginners onder ons, dat blauwigheid heet soulshot en maakt je wapen 2 keer zo sterk
Ik heb een sunset zwaard en wil da ook wel
Omdat ik nogal wat probleempjes ondervond bij het invullen van de registratiepagina van Lineage 2 en dat hulpje met enkele vertalingen down is heb ik zelf maar even wat in elkaar geflanst om mensen door de registratie te helpen:

Als mensen foutjes zien of weten wat er bij de twee ?'s moet horen te staan dan kan je dat gewoon melden, maar het is niet broodnodig, want op deze manier lukt het ook
En aangezien alles een beetje verspreid over dit topic staat en nou eenmaal niet iederen zo goed is in zoeken als ik (
), hier maar een update'je met de benodige informatie:
Registratie: https://event.lineage2.co...unt/member_ad_account.asp
Download: http://ftp.isu.edu.tw/pub...me/lineageII/GAMEFILE.exe
English patch: http://web2.249088.vserver.de/eng_patch.zip (moet in System map uitgepakt worden)
TSSN id: [rml]Mickos in "[ PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle"[/rml] of http://members.cox.net/w15e.m4n/taiwan_id_maker.exe of gewoon zelf verzinnen
Tips: http://forum.lineage2.nl/index.php?showtopic=340

Als mensen foutjes zien of weten wat er bij de twee ?'s moet horen te staan dan kan je dat gewoon melden, maar het is niet broodnodig, want op deze manier lukt het ook
En aangezien alles een beetje verspreid over dit topic staat en nou eenmaal niet iederen zo goed is in zoeken als ik (
Registratie: https://event.lineage2.co...unt/member_ad_account.asp
Download: http://ftp.isu.edu.tw/pub...me/lineageII/GAMEFILE.exe
English patch: http://web2.249088.vserver.de/eng_patch.zip (moet in System map uitgepakt worden)
TSSN id: [rml]Mickos in "[ PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle"[/rml] of http://members.cox.net/w15e.m4n/taiwan_id_maker.exe of gewoon zelf verzinnen
Tips: http://forum.lineage2.nl/index.php?showtopic=340
[ Voor 46% gewijzigd door Hahn op 24-01-2004 18:56 ]
Verwijderd
Het is geen KSSN, maar TSSN 
http://members.cox.net/w15e.m4n/taiwan_id_maker.exe
ID's die beginnen met een Q werken altijd denk ik
Ooh ja, KSSN was voor de Korea betaVerwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 18:53:
Het is geen KSSN, maar TSSN
Verwijderd
Tis officieel, ik ben gestopt. 
En nee ik geef me spullen nie weg (heel misschien), ook al heb ik een dikke brandish
En nee ik geef me spullen nie weg (heel misschien), ook al heb ik een dikke brandish
Verwijderd
waarom stop je?Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 10:17:
Tis officieel, ik ben gestopt.
Verwijderd
Ik heb zojuist dit spel ook geregd.
Maar ik kom de ftp niet op, isdit normaal of ?
Ik kom nu tot 72mb maar hij gaat niet verder
Maar ik kom de ftp niet op, isdit normaal of ?
Ik kom nu tot 72mb maar hij gaat niet verder
Verwijderd
En ik ben weer verder gegaan lol.
Ik wil stoppen omdat het zo saai is, geen engelse mensen of wat dan ook.
Maar goed, ik wil me brandish (2handed soulshot) Z.S.M. verkopen. 45k en hij is van jou!!!!!!!!!
Verwijderd
Sorry ik heb maar 25k, daar doe je hem zeker nie voor weg?Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 13:30:
[...]
En ik ben weer verder gegaan lol.
Ik wil stoppen omdat het zo saai is, geen engelse mensen of wat dan ook.
Maar goed, ik wil me brandish (2handed soulshot) Z.S.M. verkopen. 45k en hij is van jou!!!!!!!!!
(of 25k + die sunset zwaardje die ik nu heb, dan haal ik wel 40 ofzo)
Ik wil hem wel graag
Waarom lukt het me niet om m'n skills te upgraden
Ik ben nu al een paar keer alle gebouwen in de stad afgeweest om te kijken of er iemand ergens is om te upgraden, maar het lukt me nergens. Ik heb genoeg SP om te kunnen upgraden, maar dan moet ik wel iemand kunnen vinden die dat kan 
edit:
Hmm, ik moet nog 1 level stijgen [ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 25-01-2004 15:54 ]
Verwijderd
Arnout109 | Arnout | 2 | Elf | 15 | Fighter |
Arnout109 | Arnout | 2 | Elf | 15 | Fighter |
Mickos | Mickos | 1-US | Elf | 19 | Fighter |
Mickos | Mickos | 2-TW | Human | 13 | Mage |
Mezelf dan ook maar ff toevoegen
[ Voor 12% gewijzigd door Mickos op 25-01-2004 21:51 ]
Misschien is het ook wel leuk om te vermelden of je male of female bent in het spel, dus vandaar dat ik dat maar heb toegevoegd aan de tabel:
Wel jammer dat server 2 bijna altijd vol zit, maar ik ben nu al een eindje op weg op server 14 dus daar blijf ik voorlopig maar. Vanavond twee uur gespeeld met Rafe en dat was erg leuk. Samen spelen verhoogt het speelplezier aanzienlijk, in je eentje kan het nogal snel saai worden
GoT Nick | Ingame | Server | Race | Level | Class | Sex |
mustis | MUSTIS | 2 | Orc | 6 | Mage | ? |
THE_CR0SS | Camaron | 2 | Human | 15 | Fighter | ? |
Hi-Sintar | Merziyas | 2 | Human | 6 | Mage | ? |
Maximize | PremiumHeart | 2 | Human | 17 | Mage | ? |
Viggen | TiTaTovenaar | 6 | Dark Elf | 19 | Mage | ? |
YpS | YpS | 2 | Elf | 6 | Mage | ? |
Arnout109 | Arnout | 2 | Elf | 15 | Fighter | ? |
TheAngel | Angelus | 2 | Elf | 10 | Fighter | ? |
Mickos | Mickos | 1-US | Elf | 19 | Fighter | ? |
Mickos | Mickos | 2-TW | Human | 13 | Mage | ? |
December | DecembereX | 14 | Human | 9 | Mage | Female |
Wel jammer dat server 2 bijna altijd vol zit, maar ik ben nu al een eindje op weg op server 14 dus daar blijf ik voorlopig maar. Vanavond twee uur gespeeld met Rafe en dat was erg leuk. Samen spelen verhoogt het speelplezier aanzienlijk, in je eentje kan het nogal snel saai worden
Ik had nog zooo de neiging om Sex, Ja te plaatsen
maar even serieus. Ben benieuwd of er nog steeds veel mensen met females spelen.
Viggen | TiTaTovenaar | 6 | Dark Elf | 19 | Mage | ? |
Mickos | Mickos | 1-US | Elf | 19 | Fighter | Male |
Mickos | Mickos | 2-TW | Human | 13 | Mage | Male |
Ik heb maar gekozen voor een male character, want ik word teveel afgeleid door een female DE character
'k ben trouwens eindelijk dark wizard
Viggen | TiTaTovenaar | 6 | Dark Elf | 20 | Wizard | Male |
'k ben trouwens eindelijk dark wizard
[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 26-01-2004 00:29 ]
ja, hij wel (lucky bastardVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 03:11:
mmm mickos server1 US? zit je in de closed beta ofzo?
Verwijderd
Is t mogelijk om met een koreaanse client en een taiwanese account in te loggen? Anders moet ik die client van 1 GB weer downen
(+ grote update
)
woohoo. ben met de boot naar mainland gegaan en ben lid van een clan.
ff een update van de lijst want ik sta dr nog in als orc.
ff een update van de lijst want ik sta dr nog in als orc.
mustis | mustisvrouwke | 2 | Human | 12 | Fighter | vrouwke |
Verwijderd
Nee sorry dit is een MMORPGVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 15:33:
Ok lijkt me zeer vet spel maar ik zit met 1 vraag.......
kan het ook offline????
Masive Multiplayer Online Roleplaying Game
Dus online only, sorry
Verwijderd
Kan ik nou met een taiwanese account inloggen in een koreaanse client? ik kan niet inloggen, of ligt dat aan de server?
Verwijderd
zo, ffies ^^ geedit ::
GoT Nick Ingame Server Race Level Class Sex mustis mustisvrouwke 2 Human 12 Fighter vrouwke THE_CR0SS Camaron 2 Human 15 Fighter ? Hi-Sintar Merziyas 2 Human 6 Mage ? Maximize PremiumHeart 2 Human 17 Mage ? Viggen TiTaTovenaar 6 Dark Elf 20 Wizard Male YpS YpS 2 Elf 6 Mage ? Arnout109 Arnout 2 Elf 15 Fighter ? TheAngel Angelus 2 Elf 10 Fighter ? Mickos Mickos 1-US Elf 19 Fighter Male Mickos Mickos 2-TW Human 13 Mage Male December DecembereX 14 Human 9 Mage Female Polygon Polygon 9 Human 8 Fighter Male
Nee, je moet hem ompatchen naar TW, of full TW versie dlen.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:27:
Kan ik nou met een taiwanese account inloggen in een koreaanse client? ik kan niet inloggen, of ligt dat aan de server?
Verwijderd
Ohyeey valt server 2 neer als ik in de dungeon zit 
heerlijk zo, als er nog tweakers van net bij zitten voeg me toe bij msn als je wilt ( theangel@orange.nl )
Wedden als ik inlog dak dood ben/dood ga
heerlijk zo, als er nog tweakers van net bij zitten voeg me toe bij msn als je wilt ( theangel@orange.nl )
Wedden als ik inlog dak dood ben/dood ga
Verwijderd
Thnx =) maar eh, weet jij waar ik een patch kan vinden?Mickos schreef op 26 januari 2004 @ 22:59:
[...]
Nee, je moet hem ompatchen naar TW, of full TW versie dlen.
Verwijderd
Is er een anders spel net als Lineage II wat geen MMORPG is en ook SP gespeeld kan worden?
Polygon | Polygon | 9 | Human | 8 | Fighter | Male |
frostraven | frostyvrouwke | 2 | Human | 15 | Fighter | vrouwke |
alleen zo jammer dat die server 2 zo vaak vol zit
Je hebt LineageII.exe en patchw32.dll van de Taiwanese versie nodig, dan ff full check en komt alles vanzelf goedVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 08:42:
[...]
Thnx =) maar eh, weet jij waar ik een patch kan vinden?
Dat zijn dus gewoon RPG's, maar daarvoor moet je niet in dit topic zijnVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 10:24:
Is er een anders spel net als Lineage II wat geen MMORPG is en ook SP gespeeld kan worden?
Verwijderd
idd, welke debiel heeft bepaald in welke server we en de engelse mensen zouden gaanfrostraven schreef op 27 januari 2004 @ 11:16:
GoT Nick Ingame Server Race Level Class Sex mustis mustisvrouwke 2 Human 12 Fighter vrouwke THE_CR0SS Camaron 2 Human 15 Fighter ? Hi-Sintar Merziyas 2 Human 6 Mage ? Maximize PremiumHeart 2 Human 17 Mage ? Viggen TiTaTovenaar 6 Dark Elf 20 Wizard Male YpS YpS 2 Elf 6 Mage ? Arnout109 Arnout 2 Elf 15 Fighter ? TheAngel Angelus 2 Elf 10 Fighter ? Mickos Mickos 1-US Elf 19 Fighter Male Mickos Mickos 2-TW Human 13 Mage Male December DecembereX 14 Human 9 Mage Female Polygon Polygon 9 Human 8 Fighter Male frostraven frostyvrouwke 2 Human 15 Fighter vrouwke
alleen zo jammer dat die server 2 zo vaak vol zit
Verwijderd
Damn man, je wordt echt helemaal gek van die server2 
Soms kóm je erin, maar dan wordt je gedisconnect na 2 minuten
Nou lekker dan
Soms kóm je erin, maar dan wordt je gedisconnect na 2 minuten
Nou lekker dan

Verwijderd
Ekriz | FunXz | 2 | Orc | 19 | Fighter | Mannetje |
Verwijderd
Ik probeer hier te registreren via de link 1 pagina terug. Maar bij het invullen van de city krijg ik telkens een error. Iemand een idee wat ik moet doen? De error is natuurlijk weer neit te lezen
Verwijderd
ik heb precies dezelfde error en ik heb hem met babelfish van japanese-english vertaald en dan komt er te staan Receiving selection ?? Mark location ? limits. ik denk dat er te veel registraties zijn meer ben ik ook niet wijzer geworden
kijk waar na de error de cursor staat. dat invoerveldje is fout. kan ook de lengte neit kloppen. zit min en max value aanVerwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 22:19:
ik heb precies dezelfde error en ik heb hem met babelfish van japanese-english vertaald en dan komt er te staan Receiving selection ?? Mark location ? limits. ik denk dat er te veel registraties zijn meer ben ik ook niet wijzer geworden
THE_CR0SS | Camaron | 2 | Human | 18 | Fighter | Male |
[ Voor 75% gewijzigd door Crysania op 28-01-2004 00:52 . Reden: update table ]
Verwijderd
THE_CR0SS | Camaron | 2 | Human | 18 | Fighter | Male |
Ruzbeh | Ruzbeh | 2 | Human | 15 | Fighter | Ja, graag |
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 08:22 ]
Verwijderd
Is deze beta nu nog steeds gratis te spelen?
Ik heb gekeken waar ik een account kan aanmaken in de openingspost maar dat is allemaal koreaans
De 1e Lineage heerste de pan al uit dus ik kan niet wachten voor deel 2!
Ik heb gekeken waar ik een account kan aanmaken in de openingspost maar dat is allemaal koreaans
Verwijderd
Ik krijg maar mijn mail niet voor ID...... 
Zo akn ik hem niet dowloaden
Deel 2 dan!
Zo akn ik hem niet dowloaden
Deel 2 dan!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 09:27 ]
Als je even weat verder gekeken had had je gezien dat een paar posts terug er een hele moooie pic is geplaatst van de registratie page met de vertalingen daarachter en onder die pic alle benodigde files om het te gaan spelen. Met behulp daarvan is het mij gister gelukt om probleemloos in 1x te registreren, nu nog wachten tot einde toetsweek tot ik keuze ga maken : Lineage2 (voorlopig gratis is wel handig om te kijken of ik het wat vind ), EVE online (freelancer vond ik geweldig en dat space gedoe trekt me wel ) , iets anders. Mocht je er echt niet uitkomen kun je me wel mailen maar die pic zou je er door moeten helpen.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 09:19:
Is deze beta nu nog steeds gratis te spelen?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
ja ik ben met behulp van die vorige pagina erdoor gekomen.
Maar wat ik me nu toch afvraag is hoelang de beta nog doorgaat .. ik geloof dat ik ergens las 1/2 maand maar om daarvoor 1.8 gb te downloaden sjah, het spel ruled echt de pan uit
maar de download snelheid van die ftp is ook nie echt wat je kan noemen super.
Greetz
EDIT : ik heb het hier over "Lineage 2"
Maar wat ik me nu toch afvraag is hoelang de beta nog doorgaat .. ik geloof dat ik ergens las 1/2 maand maar om daarvoor 1.8 gb te downloaden sjah, het spel ruled echt de pan uit
Greetz
EDIT : ik heb het hier over "Lineage 2"
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 09:46 ]
Verwijderd
Ik heb me wel op de Taiwanse aangemeld he en nie op de Amerikaanse.
Je kan Lineage 2 gewoon downloaden via de link vermeld op de vorige pagina.
En daar is ook vermeld hoe je,je probleemloos kan aanmelden.
greetz
Je kan Lineage 2 gewoon downloaden via de link vermeld op de vorige pagina.
En daar is ook vermeld hoe je,je probleemloos kan aanmelden.
greetz
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 19:54:
Ik probeer hier te registreren via de link 1 pagina terug. Maar bij het invullen van de city krijg ik telkens een error. Iemand een idee wat ik moet doen? De error is natuurlijk weer neit te lezen
Hmm kijk deze link eensk heb precies dezelfde error en ik heb hem met babelfish van japanese-english vertaald en dan komt er te staan Receiving selection ?? Mark location ? limits. ik denk dat er te veel registraties zijn meer ben ik ook niet wijzer geworden
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=2877
Heb je nou al eens gekeken naar de post waar ik hierboven en de persoon voor je naar verwezen ? Daar staat een keurige download url voor de client, iets van 1gb, en hoe je je moet reggen.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 11:03:
link doet het niet van de download...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit topic is gesloten.