Voor clanmensen, ik stel voor dat we hier verdergaan met discussies.
http://flyingdutchmen.blizzardfxp.com/forum/
http://flyingdutchmen.blizzardfxp.com/forum/
Dat is iig zeker geen probleem. Jij was echt altijd onlineVerwijderd schreef op 17 september 2003 @ 19:16:
[...]
Ik wil er ook wel ook wel in de clan.
En de als je vraagt of ik te weinig speel vraag dan maar aan de andere die weten het vast wel.....
Verwijderd
Hey max, ben je er nog? Ik zie je nooit meer online?MaXiMizE schreef op 18 September 2003 @ 00:32:
ook nog maar eentje dan ~_~
Verwijderd
Verwijderd
Dat oranje balkje heeft met de hoeveelheid gewicht te maken dat je meezeult.Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 10:25:
Een vraag, wat is eigenlijk dat balkje wat onder je MP balkje staat?
Bij 16950 is ie vol??
Verwijderd
Verwijderd
Lol... en dat is na resizen en omzetten naar 60% jpg!Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 11:58:
valt er nog wat aan grafische instellingen te doen?
want de screenshots van m4z zien er honderd keer beter uit dan die van maximize
Verwijderd
Das toevallig, wou net een nieuwe videokaart gaan halen, dit is dus een goede keuze?!?Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 13:11:
[...]
Lol... en dat is na resizen en omzetten naar 60% jpg!
Tip: koop net als ik een 9800Pro en zet alle grafische opties hoog, inclusief FSAA en AA.
350 euro of zo geloof ik, check ff pricewatch... www.tweakers.net/pricewatch/Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 13:39:
[...]
Das toevallig, wou net een nieuwe videokaart gaan halen, dit is dus een goede keuze?!?
Wat kost ie ongeveer?
Verwijderd
Kijk ff op de tweakers pricewatch.Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 13:39:
[...]
Das toevallig, wou net een nieuwe videokaart gaan halen, dit is dus een goede keuze?!?
Wat kost ie ongeveer?
Verwijderd
Lol!! ADENA!! verslaafde!MUSTIS schreef op 18 september 2003 @ 14:24:
is ook een goede kaart, en scheelt zon 300 adena met een 9800
Verwijderd
WHAHAHAHAHAHAHAHHA,,, gekske!!!MUSTIS schreef op 18 September 2003 @ 14:24:
is ook een goede kaart, en scheelt zon 300 adena met een 9800
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 14:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 17:25 ]
Verwijderd
Ik oooooookMUSTIS schreef op 18 September 2003 @ 14:38:
ok ok, ik geef toe dat ik zelfs nu zin heb om te spelen
Verwijderd
Nee sorry, dit is een voor mij (nog) onbekende dame, en geen fotootje van ellifje, zoals je misschien gehoopt hadVerwijderd schreef op 18 September 2003 @ 14:38:
[...]
WHAHAHAHAHAHAHAHHA,,, gekske!!!
Trouwens, M4Z, leuke icon, met je webcam gemaakt?
Verwijderd
[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 00:36 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 08:28 ]
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 15:07 ]
Omg, je maakt een grapje? Waar staan die prijzen? [edit] zie het al...Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 09:31:
http://www.rebell.at/?sit...s&cnt=show_s2&post_id=161
interview met David Swofford, Director of Communication NC-Soft, Austin.
P.s. maadelijkse prijzen zijn bekend....
Schrik niet.....:(
Dit ga ik echt niet betalen.25 us dollar p/maand.
www.lineage2.de
[ Voor 22% gewijzigd door Mickos op 19-09-2003 15:22 ]
Verwijderd
Nee, geen grapje,Mickos schreef op 19 September 2003 @ 15:18:
[...]
Omg, je maakt een grapje? Waar staan die prijzen?
Net begonnnen, ben benieuwd of er nu eindelijk ingame muziek isConnected to update server
Download .\Notice\Notice-k.txt file
Check file .\music\B01_F.ogg ..done
Download .\music\B01_F.ogg file...done
start unzip .. unzip done
Check file .\music\B01_S01.ogg ..done
Download .\music\B01_S01.ogg file...done
Check file .\music\B01_S02.ogg ..done
Download .\music\B01_S02.ogg file...done
Check file .\music\B02_F.ogg ..done
Download .\music\B02_F.ogg file...done
Check file .\music\B02_S01.ogg ..done
Download .\music\B02_S01.ogg file
[ Voor 49% gewijzigd door Mickos op 19-09-2003 15:54 . Reden: ff update verandert ]
Verwijderd
Hopelijk valt het nog mee...Lineage 1, 1 month payment is 29,700 won(=$25 USD) in Korea.
However, in the USA, Lineage 1, 1 month payment is $15.(=18,000 won)
Verwijderd
Das echt toevallig...Mickos schreef op 19 september 2003 @ 15:42:
Het ziet er naar uit dat er weer eens een grote update is sinds lange tijd
[...]
Net begonnnen, ben benieuwd of er nu eindelijk ingame muziek isben de ogg files ff met winamp aant luisteren, klinkt een beetje als LOTR soundtraks
wel cool
@merolen: wat een toeval! Born! Ik woon in Obbicht
Hehe, iddVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 15:59:
[...]
Das echt toevallig...![]()
Hoe oud ben je??Misschien ken ik je wel.Heb je msn?
Verwijderd
dan zal ik je wel niet kennen nee, ik ben 26, ben nu op het werk, heb daar geen msn....xieje wel....Mickos schreef op 19 September 2003 @ 16:03:
[...]
Hehe, iddIk ben 15, denk niet dat je mij kent, aangezien ik nauwelijks mensen uit Born ken zelf. Zeker niet 20+ Ik heb MSN ja, heb je al even toegevoegd
Verwijderd
Verwijderd
balenVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 17:29:
Nou, vet grote muziek patch...
Merk er in het spel helemaal niks van...
Geen field muziek, geen battle muziek, geen townmuziek...niks...
Zal dan zeker pas vanaf 24 september werken ofzo?
Verwijderd
Relax mensen![b][message=18783539,noline]merolen schreef op 19 September 2003 @ P.s. maadelijkse prijzen zijn bekend....
Schrik niet.....:(
Dit ga ik echt niet betalen.25 us dollar p/maand.
www.lineage2.de
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
15 dollar is alsnog best duur!Shuriken schreef op 20 september 2003 @ 00:18:
[...]
Relax mensen!
Line Age kost op dit moment ook 29,700 won ofwel 25 dollar per maand in Korea. Echter in de US is het 15 Dollar per maand.
Ze zullen voor Line Age 2 dezelfde pricing tactiek gebruiken. Dus ik denk dat het allemaal wel mee valt.
lineage ['liniidg] geslacht o, afkomst; nakomelingschap.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 21:37 ]
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Ik word zelf ook een dwarf in de full version... bountyhunter... We hebben dan nog een crafter nodig, dus Shuriken...als jij nou een crafter wordt in de full, dan hebben we in ieder geval al een goede basis om de clan te startenShuriken schreef op 22 September 2003 @ 11:55:
Binnenkort zullen we www.lineage2.nl openen. Dit zal een Nederlands georienteerde lineage2 site worden en daarnaast ook de website van de bovengenoemde clan.
Ik ben zelf trouwens op het moment als Dwarf aan het spelen. Dat is een leuke afwisseling ten opzichte van de elfjes. En Dwarf heeft leuke skills om veel geld te vergaren. Ik ben nu lvl 10...Ik zal vanavond wel even wat screenies van dwarf city posten
Verwijderd
Ik was er ook al aan het denken,(zie je mail op het forum m4z) maar als er al anderen zijn die dwerg kiezen, ga ik toch liever voor DE mage.Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 12:09:
[...]
Ik word zelf ook een dwarf in de full version... bountyhunter... We hebben dan nog een crafter nodig, dus Shuriken...als jij nou een crafter wordt in de full, dan hebben we in ieder geval al een goede basis om de clan te starten
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 13:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij level 7 toch?Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:12:
ben geen mage maar je moet volgens mij gewoon boeken kopen in de magic shop, en de mage krijgt pas bij lvl 6 nieuwe skills
Verwijderd
Alleen duurt ie nog maar 3 dagen....AcIDeR schreef op 26 September 2003 @ 20:10:
ftp://ftp.lineage2.co.kr/L2Arc_0924.exe
Dit is de url waar de volledige nieuwe beta gedownload kan worden!
Zoals jij de vraag stelt betekend het twee keer hetzelfdeVerwijderd schreef op 28 September 2003 @ 22:54:
[...]
huh duurt de beta maar drie dagen of kan je maar drie dagen spelen![]()
The devil is in the details.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Quote van site ^^NC soft begint in America DHU dat wisten we al BUT dat word ook een closed beta ( in eerste instantie ) daarna MISS open .
en nog steeds zegt dat niets want je moet waarschijnlijk toch een americaan zijn om het te spelen
de social security numbers worden waarschijnlijk niet gehacked ( wat dus wel mogelijk was bij de korean beta ) want dat is zeer starfbaar dus kom je ook als er open beta er is niet op
EN helemaal als laatste komt miss Europa aan zetten dat kan heeeeel lang duren
Verwijderd
Whahahahaha, sorry, moest toch lachen....Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 22:21:
Zeker vette boog, ben nog int nieuwe gedeelte geweest is zeker heel stoer daaro
8)8)8)Wijfie met die gekke boom....8)8)8)
[afbeelding]
Stukje biologie, kweet zeker dat niemand dit nog wist....
een uiterst zeldzame bloem genaamd: De jessitus Caredais Harondus
[afbeelding]
Ook wel de Jessicah...
Stukje kunst geschiedenis, een onbekend meesterwerk van "van Gogh"
[afbeelding]
):*):*):*):*):*):*):*):*):*):*)
Genaamd: "ORC IN DE MUUR"
):*):*):*):*):*):*):*):*):*):*)
Ik heb gister nog FF geoefend voor de US Beta en ben oppermachtig geworden......
en aant eind van de avond was t zelfs ZO erg
||
_||_
\ /
\ /
[afbeelding]
Echt waar O-)O-)O-)
:'(:'(:'(Kheb verdriet, ik kan niet meer spelen met mijn mooie elf...:'(:'(:'(
NIET LACHEN!!!:(:(
vnd t ECHT niet relaxed
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 08:58 ]
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 20:00 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Heb ik ook gehoord jahVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:59:
Closed beta is al aan de gang, er komt een open beta maar wanneer is niet bekend December/januari eind januarie staat p2play gepland dus het word sowieso niet zon lange beta
en dan is er nog iets waarschijnlijk word de beta op cd verspreid, dus alleen amerika
NC heeft beloofd dat de europeanen ook mee kunnen doen aan de amerikaanse p2p
Verwijderd
Verwijderd
Het 00wnt. Het is teveel werk om al het mooie eraan uit te leggen. Je moet het gewoon zelf spelen. Je zal niet teleurgesteld wordenVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:20:
Zijn er nog steeds mensen bezig met de Beta en is er al een definitieve datum? Begin beta is al een paar maanden uit en ik heb het nog steeds niet gespeeld, maar de screens zien er ongelofelijk mooi uit.
Wat vinden jullie zelf van de gameplay etc.??
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 16:42 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 18:10 ]
Let op dit gaat wel over de US beta, dus het is niet zeker of Europa ook mee mag doenThe US Beta is currently in selective closed testing stages. A very small group of players got invited into this stage, for various reasons. There is to be a closed beta starting in January, and I am sure NC Soft will keep us up to date with Information about it.
There will likely be beta sign-up sheets for the closed beta in January, and they will likely select players shortly after. Repeat: No public beta has been announced, though if one happens, which it should, it will not likely be until at least March.
Stay tuned to the site, and we will let you know more as we find it out.
Bron: Warcry
[ Voor 7% gewijzigd door Squirtle op 31-12-2003 04:32 ]
20 uur per dag!!NCSoft officially announced that Lineage 2's current level cap are fixed at 75. But upcoming update will slightly raise this level cap to some value between 75 - 90.
Apparently there is already a person in server #1 who reached level 70 two weeks ago or so. And it's reported that this person continued to play an average of 20 hours a day switching the leveling task with his brother every days including holidays. It is also speculated that his account is now worth as much as 200,000-500,000 $ US. He is dubbed as "Jizone" of all servers which mean the Supreme Lord.
I think this guy and his brother should be named in the book of Guiness for the categories of "Most Hardcore Subscription Based Online Gamer in the world" or "Most No-Life-outside-the-Game-world".
[ Voor 73% gewijzigd door Hi-Sintar op 31-12-2003 05:38 ]
Verwijderd
Da's wel extreem veel jah.Hi-Sintar schreef op 31 december 2003 @ 04:51:
Damn ik was al meteen de client enzo aan het downloaden toen ik las dat wij mee konden doen met de Koreaanse beta maar na wat verder gelezen te hebben las ik dat dat niet meer kan. Ziet er in ieder geval aardig uit
Oh my god lees dit:
[...]
20 uur per dag!!
Maar hoe kan zijn account tussen de 200 duizend en de 500 duizend dollar waard zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Hi-Sintar op 01-01-2004 02:41 ]
bron?
[ Voor 19% gewijzigd door Viggen op 06-01-2004 23:30 ]
waar kun je registreren dan?Viggen schreef op 06 januari 2004 @ 20:43:
[...]
bron?
* Viggen heeft de client trouwens al binnen en is al geregistreerd bij Gash, nu nog een kwestie van geduld....
edit:
aha, je kan je dus vanaf morgen registreren voor de beta, die dan op 13 januari begint...
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
maar WAAR inschrijven dan???Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:31:
vanaf 13 januari kunnen we weer spelen![]()
taiwanese open beta.
http://forum.lineage2.nl/index.php?showtopic=215
[ Voor 9% gewijzigd door Crysania op 08-01-2004 12:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
gewoon die guide volgen, en dat is het. Mij is het ook gelukt via die guide, die een paar posts hierboven staat.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:32:
gash account is no more at lineage2!So dont register it again.
En dit betekent?
Ik heb me dus ge-regged via dat Gash ding.
Moet ik nu nog 1x reggen alleen dan via www.lineage2.com.tw (ofzo) ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
The devil is in the details.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq