[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.477 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Countach schreef op 30 August 2003 @ 19:12: (ELKE CLASS KAN DEZE QUEST DOEN)
Weet je dat helemaal zeker??????????? :|

op de site staat elf only, maar kan fout zijn

zoveelste edit: Lineage2 gaat trouwens in november p2p. Dus nog ff 2 maandjes spelen.

bron: http://dk1000.mg2.org/lineage2/ <---- goeie site :)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 30-08-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
ultrasupreme, ik weet 100% zeker dat het op l2c zo stond maar die zijn/waren ook niet 100% accuraat. Je kunt het iig proberen als je in de buurt bent, 16k (verkoopwaarde) is toch lekker.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Ik ben nu een level 20 elf fighter.

Omdat ik denk dat Knights betere tanks zijn dan Scouts zou ik graag de Elf Knight Quest willen doen maar deze kan ik helaas niet vinden (staat niet in Google cache helaas).

Dus 2 vragen:
1) Zijn Knights beter dan Scouts later in het spel? (als je in groepen vecht, soloën boeit me niet zo aangezien ik altijd met een maat speel)
2) Kan iemand zo aardig zijn ff de Knight quest hier te linken/op te schrijven?

De Scout quest is overigens nog wel gecached

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-06 17:34
Kan ik trouwens ergens maps ofzow kopen?, ik wil terug naar een stad maar ik zou me god nie wete waar die is :S

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Twixxx schreef op 31 August 2003 @ 13:43:
Kan ik trouwens ergens maps ofzow kopen?, ik wil terug naar een stad maar ik zou me god nie wete waar die is :S
Ja, kost 540a in winkel geloof ik O-) maar er is ook ergens een beginner quest, en ik kan je het beste aanraden om gewoon de wegen te volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84332

Countach schreef op 31 August 2003 @ 12:55:
Ik ben nu een level 20 elf fighter.

Omdat ik denk dat Knights betere tanks zijn dan Scouts zou ik graag de Elf Knight Quest willen doen maar deze kan ik helaas niet vinden (staat niet in Google cache helaas).

Dus 2 vragen:
1) Zijn Knights beter dan Scouts later in het spel? (als je in groepen vecht, soloën boeit me niet zo aangezien ik altijd met een maat speel)
2) Kan iemand zo aardig zijn ff de Knight quest hier te linken/op te schrijven?

De Scout quest is overigens nog wel gecached
Elven Knight Quest :*)
Gewoon op www.lineage2compendium.com forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
The hell? Gister was l2c down en ik dacht voorgoed omdat ze dat continue aankondigden...

Bedankt M4Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Ik ben inmiddels al lvl 26 :7

Storen jullie je er ook zo aan dat je overdag maar niet in kan loggen? Ik zit op supertempo mijn login/pass in te typen maar er is geen doorkomen aan.
En was ik daarnet toch binnen, werd ik opeens disconnected. Maar ik kon nog wel praten met mensen enz. Vast een of andere GM die mensen eruit kickt omdat hij naar binnen wil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Zeker nu het weekend is kun je pas laat inloggen idd (na 19:00 ofzo).

Wel kut, wou net de Elf Knight quest doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Countach schreef op 30 August 2003 @ 19:12:
[...]
De 2 quests (lineage2compendium is dood :( ) gaan ongeveer zo:
[...]
andere quests:
http://www.datapage.de/de/start.html?id=5163

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Countach schreef op 31 August 2003 @ 14:37:
The hell? Gister was l2c down en ik dacht voorgoed omdat ze dat continue aankondigden...

Bedankt M4Z
Dat gebeurt pas aant eind van open beta L2!! |:( pas over 2 maanden ofzo

edit: jullie moeten --> DIT eens lezen. Lineage 2 final zal zeker geen saai spel zijn :D

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 31-08-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik doe nu dus wat quest enzo en wou deze gaan doen

lvl 5 Wliphrod Quest:
- talk to wliphrod (one of the warehouse keepers)
- go and giant toads (they drop quest items now) -> you need 20 of them
- go to wliphrod -> quest completed

reward: 1500 adena

maar de padden laten niks vallen als ik ze versla....en ik heb nu wel dat Orc's,Wolven,en Weerwolven iets laten vallen...opzich ook leuk maar brengen die wat op?en per hoeveel en bij wie?

trouwens er zitten wel vreemde bugs in..na 2 uur spelen valt hij bv over mijn videokaart...een of andere protectionion error in het spel...maarja...daarom ist een beta ej :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

begin toch wel een beetje een hekel te krijgen aan dit spel.
ben weer doodgegaan in de dungeon, notabene door een gewonde zombie. ik had nog over de 200 hp toen ik na zon 3 sec weer naar de nearby village kon.

ben 10% terug gegaan en me devotion robe kwijt geraakt.

ik snap nu waarom je 528 exp van ze krijgt.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MUSTIS schreef op 01 September 2003 @ 08:33:
begin toch wel een beetje een hekel te krijgen aan dit spel.
ben weer doodgegaan in de dungeon, notabene door een gewonde zombie. ik had nog over de 200 hp toen ik na zon 3 sec weer naar de nearby village kon.

ben 10% terug gegaan en me devotion robe kwijt geraakt.

ik snap nu waarom je 528 exp van ze krijgt.
als je mage bent ga je sowieso sneller dood omdat je gewoon veel minder pdef en health hebt. als je dan zo'n monster gaat aanvallen (ik denk dat de naam van dat beest rood was? of niet?) doet ie veel damage..

zombies hebben een magic aanval die veel meer damage doet dan hun normale aanval.. als je dan zon beest aan gaat vallen, ook al heeft ie weinig health, kun je toch nog veel health verliezen ;)

anyway, dood gaan is geen reden om een hekel aan een spel te krijgen, moet je maar oppassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83386

jah je moet echt oppassen in dit spel :S ben al 50 % (jah 5 keer jah) dood gegaan door die stomme golems ben nu eindelijk lv 11 maar godver wat een kutdingen toen ben ik eerst maar van die orc fighters gaan killen.

maar kvind het spel nu nog leuk maar als ik het saai begin te vinden is het toch wel omdat die death penalty zo hoog staat 10 % is echt veel, @#$@^@^ en soms is het zo gebeurt, je denk ooowww die orc fighter kan er nog wel bij, hij is op de helft wordt er opeens een 2de orc fighter naast me gespawnd, die ook nog eens mee gaat doen, dan ben ik wel snel door m'n overige 100 hp over :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
jij bent level 11 en je verliest het van 3 orcs?ik win het gewoon van 3 :S en ik ben slechts level 7.... dan hou ik nog iets van een miniscule 7hp over maar toch... heb je wel een goede outfit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
oeps dubbelpost...sorry

[ Voor 111% gewijzigd door AcIDeR op 01-09-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
AcIDeR schreef op 01 September 2003 @ 12:25:
jij bent level 11 en je verliest het van 3 orcs?ik win het gewoon van 3 :S en ik ben slechts level 7.... dan hou ik nog iets van een miniscule 7hp over maar toch... heb je wel een goede outfit btw
Je hebt orcs in alle soorten en maten :)

Orc betrayers zijn zelfs nu ik level 20 Knight ben nog wel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
Sorry maar ik doelde dus op orc fighters....
sorry dat ik onduidelijk was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, doodgaan heeft heel veel invloed op je leveling. Ik speel het spel met mijn vriendin.
Ik ben een Elf fighter lvl 19 en zij is Elf mage level 17. We zijn tegelijkertijd begonnen, maar omdat een mage gewoon zwakker is in pdef, en de enemies haar op de 1 of andere manier allemaal haten, ligt ze dus al 2 levels achter...

Toch blijft het leuk, helemaal als er een koreaan achter je aankomt met een laag level die je wel ff denkt te pk-en :)
1 magic of 1 powershot en hij ligt dood te gaan... goed voor je PvP stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Anoniem: 84332 schreef op 01 September 2003 @ 15:24:
Toch blijft het leuk, helemaal als er een koreaan achter je aankomt met een laag level die je wel ff denkt te pk-en :)
1 magic of 1 powershot en hij ligt dood te gaan... goed voor je PvP stats :P
ik was gister in de elven dungeon mist terrors aan het killen in een ronde kamer. komt er opeens een koreaan binnen en begint ze ook te killen.. ik vind dat niet zo erg want ik ben aardig enzo ;)

maar goed na 5 minuten zegt die gast opeens 'my room, go city'
ik dus zo: 'no!'
hij nog een half uur doorzeuren, zegt ie dat ie wilt pvpen.
et leuke is dat ik dus de hele tijd met mijn dirk die beesten aan het mollen was, want ze zijn zwaar easy (dirk is noob dagger). En mijn armor ziet er nou ook niet echt spectaculair uit. en hij dacht dus dat hij kon winnen ^^;;;

not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL
Ben jij Elven knight of Elven scout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83386

AcIDeR schreef op 01 September 2003 @ 12:25:
kheb een beetje heel weinig adena :S hoe kom je dan aan veel adena, ben nu lv 11 fighter met een pdef van 124 pattack van 17 (heb een sword of solidarity) heb de studded leather and wooden breastplate ofzo, ?? slecht ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83386 schreef op 01 September 2003 @ 17:21:
[...]

kheb een beetje heel weinig adena :S hoe kom je dan aan veel adena, ben nu lv 11 fighter met een pdef van 124 pattack van 17 (heb een sword of solidarity) heb de studded leather and wooden breastplate ofzo, ?? slecht ??
Nee. Das best goed. ;) Goeie zwaard iig.

Weet iemand een goeie plek om een level 16 human fighter te trainen? :X Ik word helemaal gestoord hier. En school zorgt ervoor dat ik niet veel meer kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Anoniem: 72901 schreef op 01 September 2003 @ 17:37:
[...]
Weet iemand een goeie plek om een level 16 human fighter te trainen? :X Ik word helemaal gestoord hier. En school zorgt ervoor dat ik niet veel meer kan spelen :(
Persoonlijk vond ik spinnen wel goed om mee te trainen maar ik denk dat je daarvoor naar het vasteland moet (als je nu nog op Talking Island bent).

Ten westen van elf town heb je een riviertje waar allemaal spinnen omheen zitten en je kunt daar supersnel rusten door de World Tree die daar staat. Maar goed, da's een beetje uit jouw buurt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Countach schreef op 01 september 2003 @ 18:01:
[...]

Persoonlijk vond ik spinnen wel goed om mee te trainen maar ik denk dat je daarvoor naar het vasteland moet (als je nu nog op Talking Island bent).

Ten westen van elf town heb je een riviertje waar allemaal spinnen omheen zitten en je kunt daar supersnel rusten door de World Tree die daar staat. Maar goed, da's een beetje uit jouw buurt idd.
Kzit bij Dark Elf town, niet echt ver. Maar die world tree healt alleen elves toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Anoniem: 84332 schreef op 01 September 2003 @ 16:49:
LOL
Ben jij Elven knight of Elven scout?
scout,
hee Mickos, kun je die stats page ff uitbreiden met de classes? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
MaXiMizE schreef op 01 September 2003 @ 23:32:
[...]

scout,
hee Mickos, kun je die stats page ff uitbreiden met de classes? ^^
Mja, ok :P maar het wordt nogal chaotisch als ik alle lvl40 classes ook toevoeg :+ misschien maak ik wel ff javascriptje dat bijbehorende classes bij race toont :p maar weet niet hoeveel werk dat is, anders pleur ik het gewoon allemaal in een ding O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91630

Gewoon even zeggen : SUPER-GAME!

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 91630 op 02-09-2003 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Notna schreef op 19 August 2003 @ 15:49:
[...]

U bent mijn heerser en mijn redder :D Mijn dank is eeuwig :D :D :D

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik heb het bestandje gedownload, en uitgepakt, maar het zijn 2 tekstbestanden, wat moet ik daarmee doen??

Greetz, petterik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ghostie schreef op 19 August 2003 @ 15:45:
http://chizuna.com/pic/20030813/en.zip

dat zorgt ervoor dat je niet meer in de dorpen/steden crashed.. misschien ook handig om in de startpost te zetten anders krijg je weer een stuk of 100 van deze vragen..

--------------------------------------------------------------------------------

U bent mijn heerser en mijn redder Mijn dank is eeuwig

Ik heb hetbestandje gedownload,en uitgepakt, het zijn 2 tekstbestanden, wat moet ik daarmee doen???

Ik word er steeds uitgegooid als ik in een dorp of stad kom...

Greetz, petterik

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91630 op 02-09-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91630 schreef op 02 September 2003 @ 13:38:
[quote:
Ghostie schreef op 19 August 2003 @ 15:45:
http://chizuna.com/pic/20030813/en.zip

dat zorgt ervoor dat je niet meer in de dorpen/steden crashed.. misschien ook handig om in de startpost te zetten anders krijg je weer een stuk of 100 van deze vragen..

U bent mijn heerser en mijn redder Mijn dank is eeuwig

Ik heb hetbestandje gedownload,en uitgepakt, het zijn 2 tekstbestanden, wat moet ik daarmee doen???

Greetz, petterik
:/

Da mot in je lineage/system folder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Countach schreef op 01 september 2003 @ 18:01:
[...]

Euh, het kan aan mij liggen maar ik kan bij dat riviertje absoluut geen spinnen vinden :'( , beetje goblin raiders en keltirs, zou je mij kunnen vertellen waar ik precies moet zoeken :) of me ff ontmoeten en laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Ik heb hetbestandje gedownload,en uitgepakt, het zijn 2 tekstbestanden, wat moet ik daarmee doen???

Greetz, petterik

Da mot in je lineage/system folder

Doet de pc iets met tekstfiles in je system folder??!?

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

Mickos schreef op 02 September 2003 @ 14:26:
[...]

Euh, het kan aan mij liggen maar ik kan bij dat riviertje absoluut geen spinnen vinden :'( , beetje goblin raiders en keltirs, zou je mij kunnen vertellen waar ik precies moet zoeken :) of me ff ontmoeten en laten zien.
mickos als je van de elven city komt gewoon naar het westen blijven lopen je komt ze van zelf tegen
btw kijk uit voor de poisenous spinnen. (want als je geraakt wordt en je hebt geen antidode of wat healing potions ben je zo dood
spreek uit ervaring had gelukig een healing potion bij toen effect stopte had ik nog 6 health)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Mickos schreef op 02 September 2003 @ 14:26:
[...]

Ik wil je het wel laten zien maar ik zit op server 2 en jij waarschijnlijk niet. Daarom heb ik ff dit plaatje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dahof/elfmap.JPG
Anoniem: 80718 schreef op 02 September 2003 @ 15:43:
[...]

mickos als je van de elven city komt gewoon naar het westen blijven lopen je komt ze van zelf tegen
btw kijk uit voor de poisenous spinnen. (want als je geraakt wordt en je hebt geen antidode of wat healing potions ben je zo dood
spreek uit ervaring had gelukig een healing potion bij toen effect stopte had ik nog 6 health)
Poision spiders zijn daar niet, daarvoor moet je de brug over (en dus Elven gebied verlaten).
Je vind er:
Crimson spider: agressief, zwakste spin
Hook spider: passief, middelmatige spin
Pincer spider: agressief,sterkste spin (dropt veel Scrolls of Escape)
Lirein: agressief, te sterk voor een level 16 speler denk ik (dit is ook geen spin)

Met agressief bedoel ik dus dat ie vanzelf aanvalt als je te dichtbij komt.

Als je ook ondertussen lekker wat geld wil binnen halen doe dan de Spider Quest die je vind in Elf town bij Alshupes (een npc die staat bij de waterval in de buurt van de centrale boom). Verdien je 1000a + 600xp voor 8 Spider Legs. En dat schiet best op aangezien droprate van Spider Legs 100% is.

[ Voor 61% gewijzigd door Count op 02-09-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84332 schreef op 28 augustus 2003 @ 17:00:
Ik heb wat tips nodig: Elven Scout of Elven Knight?
Niet dat ik daar al ben hoor, ik moet nog 2 levels, maar wil nu alvast weten wat jullie het best vinden?
Inmiddels zit ik al ruim op level 19, maar de vraag blijft:
Elven scout of Elven knight?
Tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Countach schreef op 02 September 2003 @ 15:50:
[...]

Ik wil je het wel laten zien maar ik zit op server 2 en jij waarschijnlijk niet. Daarom heb ik ff dit plaatje gemaakt:

[afbeelding]

[...]

Poision spiders zijn daar niet, daarvoor moet je de brug over (en dus Elven gebied verlaten).
Je vind er:
Crimson spider: agressief, zwakste spin
Hook spider: passief, middelmatige spin
Pincer spider: agressief,sterkste spin (dropt veel Scrolls of Escape)
Lirein: agressief, te sterk voor een level 16 speler denk ik (dit is ook geen spin)

Met agressief bedoel ik dus dat ie vanzelf aanvalt als je te dichtbij komt.

Als je ook ondertussen lekker wat geld wil binnen halen doe dan de Spider Quest die je vind in Elf town bij Alshupes (een npc die staat bij de waterval in de buurt van de centrale boom). Verdien je 1000a + 600xp voor 8 Spider Legs. En dat schiet best op aangezien droprate van Spider Legs 100% is.
Ahh, ok, dacht dat je beekje boven stad bedoelde, naja, ik hunt de laatste tijd ook veel op die plaats, spinnen brengen snel aardig wat geld op, maar ik ben al lvl22 ;) en elke keer teruglopen naar de stad vind ik beetje veel van het goede, ik ga wel op grond zitten :p aangezien ik niet sneller regen bij de tree dan als ik gewoon zit. Iig bedankt voor alle moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Anoniem: 84332 schreef op 02 September 2003 @ 16:16:
[...]

Inmiddels zit ik al ruim op level 19, maar de vraag blijft:
Elven scout of Elven knight?
Tips???
Ik denk dat de vraag neerkomt op: wat vind je leuker? Hakken met zwaard of met dagger?

Voor beide keuzes is wel wat te zeggen qua bruikbare skills:
Knight:
- betere damage zwaard/blunt
- betere armor (heavy ipv light)
- Ultimate Defense ability (waardoor je ong. 1700 pdef hebt voor korte tijd met lange recharge)
- betere shield defense rate (maakt echt veel uit)
- betere magic defense (zo'n +20% voor een lvl1 ability; best veel)

Scout:
- Long shot (uber ability voor boog schieten)
- betere evasion
- meer levels Mortal Blow/Powershot
- betere damage bow/dagger

Oftewel de directe upgrades van Elf Knight zijn meer defensief ingesteld dan Scout. Ik denk dat Elf Knights beter zijn in een groep omdat P.DEF en M.DEF het belangrijkste zijn voor fighters, de damage die komt toch meer van je wapen dus hoef je daarvoor niet te levelen.

Ik heb zelf ook nog een vraagje:
Weet iemand ook wat Charm doet? Er staat geen beschrijving in-game en ik heb dus niet echt een idee wat het effect is (waarschijnlijk een subtiel verschil zoals minder accuracy/damage oid).
Het lijkt mij in ieder geval een bout ability vergeleken met wat die Human Knight krijgt; Shield Stun (sla je een beest knockout mee zodat ie niks meer terug doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankje...ik weet wat charm is: het tegenovergestelde van hate.
Met hate worden beesten kwaad en komen ze op je af, met charm dus net andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84332 schreef op 02 September 2003 @ 17:51:
Dankje...ik weet wat charm is: het tegenovergestelde van hate.
Met hate worden beesten kwaad en komen ze op je af, met charm dus net andersom...
jah das dus dat vijand je gewoon niet aanvalt... toch? :|
Anoniem: 91630 schreef op 02 september 2003 @ 15:02:
[Ik heb hetbestandje gedownload,en uitgepakt, het zijn 2 tekstbestanden, wat moet ik daarmee doen???

Greetz, petterik

Da mot in je lineage/system folder

Doet de pc iets met tekstfiles in je system folder??!?

Alvast bedankt!!!
OMG waar heb je het allemaal over!?!?!?!? :|

In die zip zitten 2 bestanden, die 2 tekstfiles dus. Die gaan in je lineage2/system folder. Je computer vraagt dan om te vervangen klik dan steeds JA en dan is het probleem van het crashen in L2 verholpen.

prettige dag nog verder :P

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 02-09-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:16

Shuriken

Life is all about priorities

Moet zeggen dat de lol er voor mij een beetje af begint te raken. Mijn Oracle is nu lvl 22. Ik heb een zootje quests gedaan maar echt leuk zijn quests niet als de oplossing al voor je neus staat.

Ik heb alle monsters inmiddels ook gezien tot bijna de zwaarste aan toe. Alle uithoeken van het land heb ik ook wel gezien.

Lvl 40 is nog veel te ver weg en haal ik toch nooit binnen de beta periode.

Dus ik heb niet echt het gevoel dat er nog een doel is ofzo.

Ik hoop dat er in de final game het allemaal wat uitgebreider is. Ik neem aan van wel anders kan je nooit mensen lang boeien.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Anoniem: 72901 schreef op 02 September 2003 @ 19:14:
jah das dus dat vijand je gewoon niet aanvalt... toch? :|
hm ik dacht dat ze nog wel gewoon aanvallen maar minder vaak raken (acc naar beneden dus) ..maar ik begin nu ook te twijfelen hehe
Shuriken schreef op 02 september 2003 @ 20:23:

je krijgt toch nog om de 4/5 levels nieuwe skills? :)
|:( moe enzo :P

[ Voor 44% gewijzigd door Maximize op 02-09-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86736

Shuriken schreef op 02 September 2003 @ 20:23:
Moet zeggen dat de lol er voor mij een beetje af begint te raken. Mijn Oracle is nu lvl 22. Ik heb een zootje quests gedaan maar echt leuk zijn quests niet als de oplossing al voor je neus staat.

Ik heb alle monsters inmiddels ook gezien tot bijna de zwaarste aan toe. Alle uithoeken van het land heb ik ook wel gezien.

Ik hoop dat er in de final game het allemaal wat uitgebreider is. Ik neem aan van wel anders kan je nooit mensen lang boeien.
Bij mij is de lol er ook af. Je bent alleen bezig met vechten en quest oplossen.
Ik mis een verhaal, maar dat kan ook aan mij liggen.
Mijn warrior is nog steeds level 21. Ik heb al een paar dagen al niet meer gespeeld. Morgen kan ik in de clan van wijfie, als alles goed gaat. Maar ik weet niet of ik join want ik ben haast nooit meer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:16

Shuriken

Life is all about priorities

MaXiMizE schreef op 02 september 2003 @ 20:24:
[...]

je krijgt toch nog om de 4/5 levels nieuwe skills? :)
of join een clan en ga met elkaar clan quest doen oid
|:( ik zit bij jou in de clan Max. Laat me maar weten wanneer we de clanquest doen >:)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT, ik heb mijn Tears of Eva voor 10k verkocht ipv 100k :@@ :@ :@ :@ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shit Mickos, waarom bied je dat ding ook aan iemand anders aan???
Hier had ik ellifje heel blij mee kunnen maken...zeker voor 10k :)
Klote voor je :/
edit:
Weet je ook wie het heeft gekocht? Hij zal het wel niet teruggeven, maar misschien dropt ie het in een PvP-tje? :P

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 84332 op 03-09-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Mickos schreef op 03 september 2003 @ 07:41:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT, ik heb mijn Tears of Eva voor 10k verkocht ipv 100k :@@ :@ :@ :@ :'(
DOH. Naja mijn maat had eens een Tears of Eva gedropt zodat ik mijn boog e.d. moest verkopen om hem een wapen te kopen.

Jij houdt er nog 10k aan over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
heeft iemand belang bij mijn spulle?, kben lvl 13 en vind het nu niet meer leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt eraan wat je hebt... geld wil ik heel graag van je hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
El_Hefe schreef op 03 September 2003 @ 15:15:
heeft iemand belang bij mijn spulle?, kben lvl 13 en vind het nu niet meer leuk :P
Ja hoor, alle donaties zijn welkom :'(
Anoniem: 84332 schreef op 03 September 2003 @ 08:12:
Shit Mickos, waarom bied je dat ding ook aan iemand anders aan???
Hier had ik ellifje heel blij mee kunnen maken...zeker voor 10k :)
Klote voor je :/
edit:
Weet je ook wie het heeft gekocht? Hij zal het wel niet teruggeven, maar misschien dropt ie het in een PvP-tje? :P
:| :| :| :| ik had een 0 vergeten in private store omdat ik van ouders al lang moest stoppen :'( |:(
en nee, ik weet zijn / haar naam niet aangezien ik 's ochtends disconnected was en pas zag toen ik opnieuw had ingelogd.

[ Voor 60% gewijzigd door Mickos op 03-09-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 10:32
Shuriken schreef op 02 September 2003 @ 20:23:

Ik heb ook alweer een weekje niet gespeeld.. Lol is er voor mij ook een beetje af.. Verder zijn de quests net zoals bij daoc.. sloop dit beest.. sloop dat beest.. brengt dit van a naar b.. sloop weer een beest.. ga terug naar persoon a.. niet echt boeiend dus :).. En het levelen heb ik nu ook wel gehad.. misschien dat het in de engelse versie iets intressanter is aangezien je normaal mensen aan kan spreken.. maar voor nu heb ik het wel zo'n beetje geheel gehad met de game, wat toch best jammer is, want qua graphics ziet het er super uit..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Uhmmie schreef op 03 september 2003 @ 17:25:
[...]

Ik heb ook alweer een weekje niet gespeeld.. Lol is er voor mij ook een beetje af.. Verder zijn de quests net zoals bij daoc.. sloop dit beest.. sloop dat beest.. brengt dit van a naar b.. sloop weer een beest.. ga terug naar persoon a.. niet echt boeiend dus :).. En het levelen heb ik nu ook wel gehad.. misschien dat het in de engelse versie iets intressanter is aangezien je normaal mensen aan kan spreken.. maar voor nu heb ik het wel zo'n beetje geheel gehad met de game, wat toch best jammer is, want qua graphics ziet het er super uit..
Nog zin om je geld + bezittingen aan mij te doneren O-) als je hetniet meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was eerst !!!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Jij reageerde op El_Hefe, maar ik stel voor dat we delen wat we van beiden krijgen,als ze daar geen bezwaar tegen maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
als ik we er nou een quest van maken waar het ligt, mogen jullie het zoeken :P of gaat het automatisch weg als ik het ergens neerleg

[ Voor 4% gewijzigd door El_Hefe op 03-09-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
El_Hefe schreef op 03 September 2003 @ 18:08:
als ik we er nou een quest van maken waar het ligt, mogen jullie het zoeken :P of gaat het automatisch weg als ik het ergens neerleg
Erg riskant iig, de server reset zo nu en dan en er zijn niet echt 100% afgelegen plekjes (er loopt altijd wel iemand langs, waar het ook is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mickos schreef op 03 September 2003 @ 17:57:
[...]

Jij reageerde op El_Hefe, maar ik stel voor dat we delen wat we van beiden krijgen,als ze daar geen bezwaar tegen maken _/-\o_
Vind ik een prima idee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Mooi dan :P el_hefe, die "quest" lijkt mij niet zo'n goed idee, msg m4z of mij maar gewoon ff ingame, dankje _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

grmbl, ben voor de 1e keer echt gepkd door een losertje genaamd ollle. maakt er een sport van om voor de p2p periode zo veel mogelijk mense te pken. :(

heb nu bijna 12000 sp, uit welke skills kan ik de meeste schade halen als ik 20 ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik stop er ook mee. zie waarom in mijn eerdere post.
ik ben een human warrior lvl 21, en ik wil me geld wel geven aan wijfies clan, ik mocht joinen in zijn clan maar dat doe ik niet. dus dan krijg hij mijn geld. Mijn spullen wil ik geven aan aan fighter, want een mage heeft er niks aan. email me maar als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Anoniem: 86736 schreef op 03 September 2003 @ 22:55:
ik ben een human warrior lvl 21, en ik wil me geld wel geven aan wijfies clan, ik mocht joinen in zijn clan maar dat doe ik niet. dus dan krijg hij mijn geld. Mijn spullen wil ik geven aan aan fighter, want een mage heeft er niks aan. email me maar als je interesse hebt.
Mja, heb ff nog gepraat met max, wijfie en shur, we kunnen best wat geld gebruiken, aangezien kosten voor upgrade 680k zijn, als jij nou nog 200k hebt of zo, dan hoeven wij 4 maar 120k in te leggen aangezien pimlie en DjvandePol al ff niet meer online zijn geweest (of komen jullie nog :)?

[ Voor 30% gewijzigd door Mickos op 03-09-2003 23:48 ]

• VinceRMP
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10-2024
Jammer dat je ermee stopt, maar ik ga op je aanbod in ;)

pm me maar als je nog een keer online komt. Ik ben alleen 's avonds online.

Ik kan zeker nog wel wat gebruiken ben lvl 15 fighter nick: Morgase

BTW julie hebben gelijk dat het saai wordt maar volgens mij is echt de bedoeling dat je een pledge opricht of een joined en deelneemt aan wars dat is ook zo bij Daoc, Anarchy online, enz

als de NA beta start en/als we gaan weer spelen moet je gewoon een GOT pledge
starten
dan kun je ook veel meer quests doen en vette stuff krijgen denk maar eens aan de draken en die soort van neushoorns waarop je kan rijden

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 80718 op 04-09-2003 15:30 ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 10:32
Er komt eerst nog een andere oosterse beta (taiwan ofzow kweet ut ff niet meer) voordat we de NA beta krijgen :( en de NA blijft misschien ook nog eens closed in eerste instantie..

Maar over mijn spullen.. Mocht ik het spel de komende dagen echt niet meer spelen dan gaat een maat van me op het account verder, want die wilde de game eigenlijk ook nog wel ff proberen.. Dus helaas :S..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Anoniem: 80718 schreef op 04 september 2003 @ 15:17:
[...]

Ik kan zeker nog wel wat gebruiken ben lvl 15 fighter nick: Morgase

BTW julie hebben gelijk dat het saai wordt maar volgens mij is echt de bedoeling dat je een pledge opricht of een joined en deelneemt aan wars dat is ook zo bij Daoc, Anarchy online, enz

als de NA beta start en/als we gaan weer spelen moet je gewoon een GOT pledge
starten
dan kun je ook veel meer quests doen en vette stuff krijgen denk maar eens aan de draken en die soort van neushoorns waarop je kan rijden
je vergeet dat dit een beta is. Dus je kan nog niet op draken vliegen enzo, want de draken valley is nog niet af. Wel zijn er een paar draken waar je tegen kan vechten.

Mischien als de NA Beta uit komt dat ik weer ga spelen, maar dat moet ik nog even bekijken met mijn opleiding. Ik hoop dan wel dat dan het spel wat verder af is dan dit spel.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hheheh iedereen stopt enzo. ik ga nog ff door naar lv 20. ff kijke wat dat opbrengt.

server ligt nu down, ik ga weer ff door met dragon raja

Anoniem: 86736 schreef op 04 september 2003 @ 18:11:
[...]

je vergeet dat dit een beta is. Dus je kan nog niet op draken vliegen enzo, want de draken valley is nog niet af. Wel zijn er een paar draken waar je tegen kan vechten.

Mischien als de NA Beta uit komt dat ik weer ga spelen, maar dat moet ik nog even bekijken met mijn opleiding. Ik hoop dan wel dat dan het spel wat verder af is dan dit spel.
dat bedoel ik.
marre heb je mn email gekregen?

Anoniem: 80718 schreef op 04 September 2003 @ 18:32:
[...]

dat bedoel ik.
marre heb je mn email gekregen?
offtopic:
je hebt mail :+

Freeksworld aka poekelen
thnx voor de armor enzo veel geluk met CIA _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
als ik er mee stop zal ik mn zut ook weggeven aan mensen got maar ik ga eerst door naar de lvl 20 hopenlijk zie ik je op de NA beta :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 80718 op 04-09-2003 21:31 ]

Anoniem: 58729

Anoniem: 80718 schreef op 04 September 2003 @ 21:30:
Freeksworld aka poekelen
thnx voor de armor enzo veel geluk met CIA _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
als ik er mee stop zal ik mn zut ook weggeven aan mensen got maar ik ga eerst door naar de lvl 20 hopenlijk zie ik je op de NA beta :Y)
de koreaanse beta eindigt toch. als de US beta de lucht in gaat?
Majah (Rumours rumour rumours)
Ik gaa slaapie doen (3e topic waar ik dat al in zeg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hm nog 7% tot lv20, is de connectie weer lost.

weer een update zeker

heb nu bijna 18000 sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729 schreef op 04 September 2003 @ 23:23:
[...]

de koreaanse beta eindigt toch. als de US beta de lucht in gaat?
Majah (Rumours rumour rumours)
Ik gaa slaapie doen (3e topic waar ik dat al in zeg :P)
jah maar wanneer gaat die de lucht in?

btw goede site: http://lineage2world.ubermancer.com is nog niet af maar heeft flink wat info, paar leuke dingen:

God's Blade
TYPE HANDS SOULSHOT CRYSTALLIZABLE GRADE MP CONSUME
sword 1 X1 yes S 0

PRICE 38,000,000 adena
PATK 257
MATK 124
CRITICAL 8
ATK SPEED 379
DURABILITY 95 ????? wat bedoelen ze daar me ze kunnen tog niet kapot of wel
MATERIAL adamantite

http://lineage2world.uber...ms&type=weapon&kind=sword

Crystal Swimsuit Set
ARMORTYPE BODY PART CRYSTALLIZABLE GRADE MP BONUS
none underwear yes S 0

PRICE 1,310,000 adena
PDEF 26
MDEF 0
DURABILITY 85
MATERIAL crystal

http://lineage2world.uber...type=armor&kind=underwear

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 80718 op 06-09-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

toffe site, die compendium is al dagen eraf lijkt et.

ben nu lv 20 maar hoe kies je uit die orcacle of wizard. en welke zal ik dan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
MUSTIS schreef op 06 september 2003 @ 14:01:
toffe site, die compendium is al dagen eraf lijkt et.

ben nu lv 20 maar hoe kies je uit die orcacle of wizard. en welke zal ik dan kiezen
Je moet een level20 quest doen iig. Als je soloëd lijkt wizard mij beter anders oracle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

check dit stukkie van de website van Lineage2

Q: Do you have any plan to offer a user forum on the official Lineage II website?

When we offer the closed beta service in North America, we plan to open a user forum for testers.

OMFG beter wordt het wel van te voren open beta :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee is meestal eerst closed was ookk zo met korean versie maar daarna komt vast een open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ok heb ze gevonden.

Oracle:

Magister Sidra starts you on this quest, who is located in Gludio Castle Town's Dark Elf Guild.
The Dark Elf Guild is near the Eastern exit of Gludio Castle Town.
Sidra will give you Sidra's Letter and tell you to get the Garmiel Book and the Andariel Book from Magister Talbot.

Magister Talbot is located in the Dark Elf Guild in the NW corner of Gludin Town.
Once you give him Sidra's Letter, he will ask for 5 Bloody Runes, which you get by hunting Dark Succubus.
You can find Dark Succubus on the hill between the Black Magic Research Center and the Altar of Adulthood.
Once you take the 5 Bloody Runes back to Magister Talbot, he will give you the Garamiel Book and a Prayer of Adon.

Now, you need to go to Priest Adonius to get the Andariel Book. Priest Adonius is located in Gludin's Einhasad Temple.
He will ask you to bring back 10 Ashen's Bones, which you can find by hunting skeletons in the Wasteland of Despair west of gludio.

After getting the Andariel Book from Priest Adonius, return to Magister Sidra,
who will give you an Orb of Abyss, which signifies your completion of the quest.
Now you can talk to a Grandmaster and learn Oracle skills.

Wizard:

1) Talk to Varika on right at circled location (building just SE of DE dungeon), she should give you a seed
2)When you get 3 options, choose the last one, she should give you another item, if not return when you have 3 seeds.
3)Go to DE dungeon as circled in 2nd picture and speak with Annsery at south entrance. She should give you a candle.
4)Go into the dungeon and hunt skeletons, get 2 bone pieces. And return to Annsery for your 2nd seed.
5)Go east to the near waterfall and talk with Charkeren near the SW base near the path. He should give you a key.
6) Go to west swamp and hunt Marsh Zombies. Collect 3 ashes and return to Charkeren for your 3rd seed.
7)Return to Varika in step 1 and choose 3rd option to receive Hub Scent.
8)Go west of Gludio and hunt Scout Skeletons to receive 3 hearts.
9)Take these back to Varika and she will turn them into the 4th seed
10)Talk to Varika again and she will turn your seeds into a new item. Looks like an amulet.
11)Take this new item to Grandmaster Tobias in Gludio in the DE Guild and become a wiz (choose 2nd option).

dat word weer vallen en opstaan in die dungeon. of heb er iemand zin om mee te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

Anoniem: 72901 schreef op 30 August 2003 @ 19:52:
[...]

Weet je dat helemaal zeker??????????? :|

op de site staat elf only, maar kan fout zijn

zoveelste edit: Lineage2 gaat trouwens in november p2p. Dus nog ff 2 maandjes spelen.

bron: http://dk1000.mg2.org/lineage2/ <---- goeie site :)
Ik weet dat ik laat ben :P .. maar hij verwijst naar een "goeie"site ... ik heb nog nooit zoveel MySql fouten bijelkaar gezien :P ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk ben ik level 20 Elf... :)
Meteen maar scoutquest gedaan en moet zeggen: hij is erg makkelijk.
Scheelt natuurlijk wel dat ik een hardwerkende mage mee had gebracht: ellifje ! _/-\o_
Geinig hoor...ga meteen maar op zoek naar 20+ quests... iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
MUSTIS schreef op 06 September 2003 @ 20:47:
ok heb ze gevonden.

...bla....bla....bllaaaaa...

dat word weer vallen en opstaan in die dungeon. of heb er iemand zin om mee te gaan :)
Ik wil wel even meegaan hoor, die dungeon is EZ :P
Anoniem: 84332 schreef op 07 September 2003 @ 00:42:
Eindelijk ben ik level 20 Elf... :)
Meteen maar scoutquest gedaan en moet zeggen: hij is erg makkelijk.
Scheelt natuurlijk wel dat ik een hardwerkende mage mee had gebracht: ellifje ! _/-\o_
Geinig hoor...ga meteen maar op zoek naar 20+ quests... iemand tips?
Enige lvl 20+ quest die ik tot dusver heb gedaan / mee bezig ben is Ol mahum quest, maar die is lvl21 min :P dus die leg ik je dan wel uit. Iets hoger lvl is trouwens wel aan te bevelen, 23/24.

[ Voor 84% gewijzigd door Mickos op 07-09-2003 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mickos schreef op 07 September 2003 @ 01:09:
Enige lvl 20+ quest die ik tot dusver heb gedaan / mee bezig ben is Ol mahum quest, maar die is lvl21 min :P dus die leg ik je dan wel uit. Iets hoger lvl is trouwens wel aan te bevelen, 23/24.
Oh ja dat is die quest waarbij je als je 100 badges hebt, je een 'black lions mark' krijgt...
Helaas zit het vervolg van deze quest niet in de beta heb ik begrepen... :/
Maar het geld is ook lekker natuurlijk :)

Is misschien wel geinig om hier de exacte quest te beschrijven:

======
Ol Mahum QUEST
to start this quest you have to be at least lvl21 (recommend 24 or even higher)
all races can do this quest and its repeatable

1. talk to Leopold.

2. search for some ol mahums (supporters = suppliers )

3. kill 'em

- Ol Mahum Guards (lvl22) drop Red Cross Badges worth 60a
- Ol Mahum Suppliers (lvl23) & Shooters (lvl24) drop Blue Cross Badges worth 65a
- Ol Mahum Captains (lvl25) & Generals (lvl26) drop Black Cross Badges worth 70a
- if you give Leopold 100 or more badges at once he will give a special item

Leopold:
Currently, the Black Lion mercenaries are working for the lord of Gludio. They
are in charge of eliminating the remnants of Ol Mahum, who are still stationing and causing problems in this land. They have been fighting with the remnants for several months. However, Ol Mahums are not savages like werewolves, but highly trained soldiers. They are very difficult to deal with since they are well organized like regular armies. A few days ago, our Black Lion troop was shamefully defeated in a close combat with Ol Mahums on the outskirts of Gludin.

Many brothers lost their lives in combat. We are short of troops until the second platoon returns from the Wastelandss in the south. I am very worried...

We may have to recruit some good fighters who will fight with us...
(Level 21 or above characters can manage this quest.)

Leopold:
The Black Lion undoubtedly rewards its members according to skill and performance. You will be paid according to the number of enemies you kill. One condition, though, you must take the badge of ranking as a token of proof. Ol Mahum use badges in the shape of a cross, taking after the foreign troops of Grecia. Soldiers have red, sergeants have blue, and officers have black cross badges. Naturally, you will receive a higher award depending on the rank of the Ol Mahum you killed. If you display great skills on the battlefield, you can become an official member of the Black Lions. For this, you must gather 100 badges of the Ol Mahum to prove your skills. Currently, Ol Mahum are camping in the abandoned camp. If you don't know how to get there, ask Guard Lynchuss.

Alright! Now get ready to depart, my brother. Achieve victory.

Leopold:
Welcome, my brother of the sword! I congratulate you on your safe return. How was your performance on the battlefield?
How truly amazing! You have really brought me 100 badges! Magnificent! As I promised, I acknowledge you a member of the Black Lions. Because of our current situation, we cannot give you a proper joining ceremony, but instead, I give you this mark. The mark shows that you are a member of the proud Black Lions. I received a letter that the brothers of the second platoon, who were dispatched to the south part of Gludio, will return later than planned. You must go back to the battlefield and fight, brother of the sword.
====
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hier nog een lvl21+ quest:

Merchant's Instinct - level 21+ All races
Trader Salient:
I know it is hard to believe, but a long time ago southern Gludio also used to be fertile farmland. However, as you can see now, it is nothing more than barren wasteland. Although this is nothing but barren land for others, true merchants like myself always look for opportunities in places like this. I'm sure that there are valuable things to be found in these wastelands that cannot be found elsewhere. If I am able to find them, I may begin a new business here.. When that time comes, I may need your help.
(Level 21 or above characters can manage this quest.)

Trader Salient:
Good. Spit on the ground and shake on it. Now we have formed a contract with the god of the earth looking on. Now listen to what I have to say. Do you remember the eight basic ingredients used for magic research I told you about earlier? We can find some of them in this area. If you hunt monster eyes, you can get their carcasses, from which you can get floating eye meat. And once in a while, you can obtain monster eye lens, and this is a very valuable item. They say dwarves make something called 'eyeglasses' with these.
Also, if you hunt the basilisk, you can get its gizzard. The basilisk swallows pebbles from the wastelands to aid digestion and there are small fragments of broken jade inside.So we can obtain jade from the basilisk gizzard.
You can find monster eyes on the coast near here. The basilisk is in the wastelands. There are also monster eyes in the wasteland, but they are much more dangerous than those on the coast, so you must be careful. However, you can get much more precious products, so it is worth taking the risk and the challenge.
From now on, the items you bring to me I will sell to the Ivory Tower. I have already signed a contract with the magicians of the Ivory Tower and fixed the price as well. I will give you 30 percent of the item price. So please bring back as much as possible. Well then, may the blessing of the earth be with you, partner.
-------------------------------------------------
-Walkthrough-

Merchant Silient wants various exotic ingredients to craft some nice items. He asks that you find and return Monster Eye's Carcass and Monster Eye lens. These can be obtained from Beamers, Seers, Viewers, etc.
He also asks for Basilisk's Gizzards, which can be obtained from lesser Basilisks and lesser Poison Basilisks in the wasteland.

1)Find the NPC Merchant. He is located south of the wastelands near the brown part that looks like a finger. Head southeast from Gludin towards that area and you should see a big arch.
2)Initiate the quest and go hunt Monster Eyes/Basilisks found in the wasteland. Find the Monster Eye's corpse/Lens and Basilisk's Gizzards.
3)Return to him to collect the money. You'll get money for each one you bring. Monster Eye's Carcass (30), Monster Eye's Lens (2000), and Basilisk Gizzard (75).
4)This quest is repeatable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ben nu met de wizard quest bezig maar bij punt 7 gaat et mis. geen hub scent te krijgen. zeker uitverkocht.

vergeet die dungeon maar, ik moet beesten jagen die me in 7 klappen vellen. en laten ze nou veel sneller rennen dan een dark elf.

kzit na 2x doodgaan weer lekker op lv 19
als dit zo doorgaat, stop ik ermee en geef i me stuff weg. iemand nog een tears of eva voor 0a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MUSTIS schreef op 07 September 2003 @ 11:43:
ben nu met de wizard quest bezig maar bij punt 7 gaat et mis. geen hub scent te krijgen. zeker uitverkocht.

vergeet die dungeon maar, ik moet beesten jagen die me in 7 klappen vellen. en laten ze nou veel sneller rennen dan een dark elf.

kzit na 2x doodgaan weer lekker op lv 19
als dit zo doorgaat, stop ik ermee en geef i me stuff weg. iemand nog een tears of eva voor 0a?
JA !! Tears of Eva is welkom hier!! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
MUSTIS schreef op 07 September 2003 @ 11:43:
sure! :P ik ben aan et sparen voor bow van 1,5 miljoen ;)

ik ben zeker te laat ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaXiMizE schreef op 07 September 2003 @ 12:40:
[...]

Ja, te laat... en trouwens als jij geld hebt voor een bow van anderhalf miljoen, is een Tears of Eva (waarde ong. 90 000) een druppel op de gloeiende plaat! ;)
Nee geef mij nou maar die Tears of Eva.. ik kan het goed gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
MaXiMizE schreef op 07 September 2003 @ 12:40:
[...]

Jij hebt net BOF gevonden :P valserik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

grmbl, blijkt dus weer een bug te zijn.

na weer in en uitloggen kreeg ik de bugscent dinges. maar in geen geval ga ik weer alleen scout skeletons hunten. dus als iemand mee wil, graag :P

owja, m4z, zodra ik stop geef ik dat wel hier aan en krijg je al me stuff.

edit: gelukt, ben nu een echte dark wizard :P

gelijk 19000 sp eroverheen gehaald

hehe net te laat mickos, maar tnks anyway

[ Voor 21% gewijzigd door MUSTIS op 07-09-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
MUSTIS schreef op 07 September 2003 @ 19:52:
grmbl, blijkt dus weer een bug te zijn.

na weer in en uitloggen kreeg ik de bugscent dinges. maar in geen geval ga ik weer alleen scout skeletons hunten. dus als iemand mee wil, graag :P

owja, m4z, zodra ik stop geef ik dat wel hier aan en krijg je al me stuff.
Ja, ik wil mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Anoniem: 84332 schreef op 07 september 2003 @ 12:55:
Ja, te laat... en trouwens als jij geld hebt voor een bow van anderhalf miljoen, is een Tears of Eva (waarde ong. 90 000) een druppel op de gloeiende plaat! ;)
ik heb juist GEEN geld ;)
Mickos schreef op 07 September 2003 @ 13:40:
Jij hebt net BOF gevonden :P valserik!
sssh!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm... ben ik de einge die niet kan inloggen of hebben jullie er ook last van?
We hebben toch nog 2 weken voordat de beta stopt?
Omg! Ik besef dat ik wel erg verslaafd ben :)

Ah...lag dus niet alleen aan mij: servers lagen eraf ivm een nieuwe patch en het toevoegen van 2 nieuwe servers..
Het werkt nu weer :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 84332 op 08-09-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-06 18:02

Metzie

Nyaano !

Hey, ik heb net geregistreerd en lineage 2 geinstalleerd. Nu ben ik even op zoek naar characterguides. Wat de verschillen zijn enzo.

Helaas is die website in de startpost down gegaan, weet iemand anders een goede site over lineage 2? (svp NIET koreaans) :)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Je bent me net voor, heb jij trouwens de hele dag niks te doen of ligt dat aan mij? Ik heb nu toevallig een tussenuurtje op school maar het lijkt of jij alleen maar vrij hebt. Ik dacht nog wel dat fysiotherapeut een moeilijk beroep was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mickos schreef op 09 September 2003 @ 11:05:
[...]

Je bent me net voor, heb jij trouwens de hele dag niks te doen of ligt dat aan mij? Ik heb nu toevallig een tussenuurtje op school maar het lijkt of jij alleen maar vrij hebt. Ik dacht nog wel dat fysiotherapeut een moeilijk beroep was :P
Hehe, dat hoor ik veel!! Ben altijd lekker vroeg thuis en neem zo nu en dan vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik werd gisteren best beetgenomen. zon vage gast die de mavo niet heeft gehad invite me in zn party, ik denk mwah waarom niet.

begint ie te zeuren wat me dmg is en ik mag et op em uittesten. ik wil eerst niet maar hij blijft doorzeuren. hij ging erg snel dood. komt zn lv 30 maat op me af en pkd me, rest me nog es en pkd me weer. hij zou et weer doen maar 2x vond ik wel genoeg.

ben gelukkig alleen me devotion jas kwijt geraakt.
tis erges me eigen schuld natuurlijk, ben er gewoon ingelopen.

metzie, je bent mooi op tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MUSTIS schreef op 09 September 2003 @ 11:14:
ik werd gisteren best beetgenomen. zon vage gast die de mavo niet heeft gehad invite me in zn party, ik denk mwah waarom niet.

begint ie te zeuren wat me dmg is en ik mag et op em uittesten. ik wil eerst niet maar hij blijft doorzeuren. hij ging erg snel dood. komt zn lv 30 maat op me af en pkd me, rest me nog es en pkd me weer. hij zou et weer doen maar 2x vond ik wel genoeg.

ben gelukkig alleen me devotion jas kwijt geraakt.
tis erges me eigen schuld natuurlijk, ben er gewoon ingelopen.

metzie, je bent mooi op tijd :P
Ja, een aantal (paar miljoen ofzo) koreanen doen alles om er zelf beter van te worden...
Gisteren ook door zo'n zielepoot gepk-ed. Mochten jullie een Elven Fighter tegenkomen met de naam Eko, geef hem dan even een hollands visitekaartje af })

Metzie kan nog net 2 weekjes proberen...
Ik vraag me af wat ik moet doen als deze beta sluit.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik zou et niet eens zo erg vinden en wel om een aantal redenen:

dood gaan gaat veel te snel; 1 verkeerd monster uitkiezen en/of er komen 2 op je af, of zon sneue pker wil zn loser gedrag op jouw botvieren en hup 10% plus je jas van 23k kwijt.
en weer lekker dat hele stuk lopen.

verder hebben ze in korea geen mavo's dus nooit es even lekker engels kletsen met zon gast.

hele spel bestaat (nu nog) uit beesten slaan, verder is er bijna niets.

spel zit toch nog vol bugs, dit komt tot uiting in de quests die overigens zeer slecht vertaald zijn.

tis een beta en eens zal die stoppen dus doorgaan heeft niet veel nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zorg je ervoor dat je weer normaal wordt nadat je chaotic bent geworden?

Shit, weet het al: je moet blijkbaar vechten tegen beesten totdat je karma weer op nul staat...
Shit.. 240karma is in principe niks, maar duurt wel lang om weer wit te worden...
En al die tijd het risico op koreanen die mij willen killen... (da's op zich niet anders dan anders, alleen hangt er nu zo'n uithangbordje boven mijn hoofd: kill mij !)
En alleen maar omdat ik mensen wilde helpen tegen 2 pk-ers :|

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 84332 op 09-09-2003 13:04 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.