Hallo,
Ik installeerde gisteren mijn waterkoeling weer, nadat ik nieuwe deksels had ontvangen. Nu heb ik de boutjes weer door mijn Leadtek Ti4400 heen gedaan in combinatie met nylon ringetjes.
Op het moment dat ik ze goed aan het vastdraaien was, vervormde het nylon ringetje zich en ik hoorde *pats*, shit. Het nylon ringetje had een SMD componentje van de kaart 'gedrukt'. Ik dacht daar gaat mijn videokaart
.
Nou ik dacht wie niet waagt wie niet wint, ik ben gewoon verder gegaan met het
inbouwen van de WC en mijn GF4. Nu boot hij gewoon ik werk gewoon op de PC,
ben aan het internetten en heb net Colin Mcrae 3 gespeeld.
Nu was mijn vraag is het schadelijk voor mijn videokaart, moet ik zorgen dat er
weer een nieuw SMD componentje op komt? Ik kan in ieder gevaal niks terug vinden die SMD dingen zijn ook zo klein
.
Ik snap het gewoon niet er is iets van de kaart af en tot nu toe werkt hij nog naar behoren. Hoe kan ik er nu achter komen wat voor componentje het was?
Alvast bedankt!
Ik installeerde gisteren mijn waterkoeling weer, nadat ik nieuwe deksels had ontvangen. Nu heb ik de boutjes weer door mijn Leadtek Ti4400 heen gedaan in combinatie met nylon ringetjes.
Op het moment dat ik ze goed aan het vastdraaien was, vervormde het nylon ringetje zich en ik hoorde *pats*, shit. Het nylon ringetje had een SMD componentje van de kaart 'gedrukt'. Ik dacht daar gaat mijn videokaart
Nou ik dacht wie niet waagt wie niet wint, ik ben gewoon verder gegaan met het
inbouwen van de WC en mijn GF4. Nu boot hij gewoon ik werk gewoon op de PC,
ben aan het internetten en heb net Colin Mcrae 3 gespeeld.
Nu was mijn vraag is het schadelijk voor mijn videokaart, moet ik zorgen dat er
weer een nieuw SMD componentje op komt? Ik kan in ieder gevaal niks terug vinden die SMD dingen zijn ook zo klein
Ik snap het gewoon niet er is iets van de kaart af en tot nu toe werkt hij nog naar behoren. Hoe kan ik er nu achter komen wat voor componentje het was?
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door JWR op 19-08-2003 10:52 . Reden: typo. ]