Toon posts:

[Telfort]service vermindering nummer 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kom via 1200 je toestel ter reparatie aanbieden, kreeg je een persoon aan de telefoon.
Vanaf het eerste 'menu' was dat geloof ik 5.
En dat is dus nu verdwenen, erg leuk als je met een brak toestel zit en ingewikkelde toestanden met customer care wilt bespreken.
Kan een foutje zijn van Telfort maar als dit permanent is moet ik zeggen dat ik nou al spijt heb dat ik naar O2 ben gegaan 2 maanden geleden.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
IK heb er ook nie voor gekozen dat O2 weer Telfort ging heten. Misschien is gewoon het service nummer verandert.. En anders, ach abbo's zijn nie zo duur meer. :)

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Even ter verduidelijking, 1200 werkt natuurlijk nog wel. Alleen de ter reparatie aanbieden optie is verdwenen

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
waar gaat dit over?

Komop, Als het echt zon goede service was, hadden ze het wel gehouden, anders zullen ze hem wel aangepast hebben. Misschien kun je nu wel gewoon rechtstreeks naar een dealer? ipv dat je dat ding zelf moet opsturen?

beetje loos om een topic over te openen, omdat je de klantenservice ook vanaf een vaste lijn kunt bereiken...

En als je dan ook nog eens gaat kijken dat het huidige telfort erg goedkoop is geworden voor prepaid bellen vind ik niet dat ik (af iemand anders) mag klagen, dat met die defecte toestellen, dat komt wel goed, maar wat je van elke 3e minuut gratis bellen? smsen vanaf €0,13 ct, gratis naar voicemail bellen? hows that for service verbetering? bekijk t ns ff positief!

[ Voor 36% gewijzigd door Utopist op 19-08-2003 10:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dit was een goede service. Als je niet met een defect toestel zit dan zal het je niet uitmaken en is het een leuke bijkomstigheid.
Wat ik tot nu gezien heb is de service web only geworden, dus je kunt alleen via de telfort website je toestel nog ter reparatie aanbieden. Op zich niet zo erg totdat er van alles misgaat zoals bij mij want dan is er geen enkele manier om dit met iemand van Telfort te bespreken. Oftewel, via de telefoon is elke menselijke interactie verdwenen...zowel op 1200 als op een 0800 nummer. Probeer jij een menu gestuurde computer maar eens duidelijk te maken dat je toestel niet goed gerepareerd is.
En waarom zou dit topic "loos" zjn "omdat je de klantenservice ook vanaf een vaste lijn kunt bereiken..." ?
Wat heeft dat er mee te maken?...zowel 1200 als het 0800 sturen je naar dezelfde 'plek'.

• Utopist
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 10:09:0En dat is dus nu verdwenen, erg leuk als je met een brak toestel zit en ingewikkelde toestanden met customer care wilt bespreken.
je kunt ook met een minder brakke telefoon bellen, wat heeft dat met service vermindering te maken?

en zoals ik zei; er zijn meer service verbeteringen als verminderingen hoor IMO, alle toestellen prepaid voor €99,-.

En waarom zou het een vermindering van service zijn als je niet meer kunt bellen voor een reparatie? het is nog steeds zo dat je gewoon 0900 1201200 kunt bellen en een reparatie nummer kunt opvragen en via het postkantoor kunt opsturen hoor. en er zijn ook nog steeds opties om een medewerker te spreken te kunnen krijgen. ik snap het niet helemaal. :/

het is dus eigenlijk gewoon hetzelfde gebleven, je kunt gewoon die reparatie aanmelden via de telefoon, je krijgt een reparatie nummer, die kun je op het postkantoor inleveren, en je kunt nog steeds een medewerker aan de telefoon krijgen, en je kunt klantenservice gewoon bereiken ook al is je telefoon helemaal kapot. ik snap je bedoeling helemaal niet. ik ze al die nieuwe negatieve punten van de overgang van O2 naar Telfort. helemaal niet, ik zie alleen maar positieve punten...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een abbo, geen prepaid.
En dan stel ik voor dat je nu 1200 belt op je mobiel of 08004444444 vast en dan je toestel ter reparatie aanbiedt of een medewerker aan de telefoon krijgt. Veel succes.

Verwijderd

Bij Telfort klantenservice kun je naar mijn weten nog steeds een defecte mobiel aanmelden! Je moet alleen dieper het menu ingaan om de optie te vinden (ik ben even kwijt welke menu's je moest selecteren, sorry...)

Gr. Jasper

Verwijderd

En anders ga je toch via een andere optie naar een medewerker toe, en leg je het probleem voor... ;)

Gr. Jasper

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat was ook mijn idee, maar echt via 1200 of het 0800 kom je in hetzelfde menu en er komt geen medewerker aan te pas in geen enkel submenu. Heb er verscheidene geprobeerd. Ik sta hier niet om mijn gelijk te springen want als iemand mij ongelijk kan bewijzen zou ik blij zijn want dan kan ik tenminste iets doen.

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11 12:57
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 18:07:
En anders ga je toch via een andere optie naar een medewerker toe, en leg je het probleem voor... ;)

Gr. Jasper
He Jasper,
Welkom op GOT. Lees ff de FAQ door (je hoeft/mag niet groeten)

Verwijderd

@ humpiedumpie:

Hmmm, vreemd. Ik heb ze de laatste paar dagen 5 keer gebeld om problemen met m'n MMS op te lossen. Het viel me wel op dat je 6 of 7 keuzes moet maken om een medewerker aan de lijn te krijgen, en dat bij gebruik van het 0800 nummer je op een gegeven moment je mobiele (telfort) nummer moet ingeven om verder te komen.

Succes!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik kies gewoon zomaar wat als ik naar hun bel, zolang ik maar een medewerker te spreken krijg... Boeit me niets of dat nou via menukeuze "Vragen over simunlockcodes" is als ik iets wil vragen over laten we zeggen de geldigheidsduur van belkaarten...

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad vreemd, ik ben het sinds gisteren aan het proberen, In eerste instantie toen alles nog 'normaal' was een paar weken terug kreeg je in het eerste menu een optie 'toets 5'...en via die weg kreeg je altijd een medewerker aan de telefoon.
Toen ik ze afgelopen maandag belde was optie 5 niet meer beschikbaar in het menu maar omdat ik het nog wist van enkele weken geleden heb ik toch maar op 5 gedrukt en hop een medewerker aan de telefoon.
Die deelde me mee dat ik binnen een uur terug gebeld zou worden en dat is dus niet gebeurt. Hele maandag geduldig zitten wachten en dus gisteren weer opnieuw geprobeerd. Optie 5 weer niet in eerste menu en dit keer en de keren daarna had op 5 drukken ook geen zin meer dan begon computerbabe gewoon het hele eerste menu weer opnieuw af te ratelen.
Ik heb de sim unlock code aanvragen ook een paar keer geprobeerd (al is die van mij met abo niet gelocked) omdat dat naar mijn idee ook zou resulteren in een medewerker aan de telefoon maar dan krijg ik 'door technische storing kunnen wij u niet verder helpen'.
[b][message=18548323,noline]SSK schreef op 20 August 2003 @ 10:

Hmmm, vreemd. Ik heb ze de laatste paar dagen 5 keer gebeld om problemen met m'n MMS op te lossen. Het viel me wel op dat je 6 of 7 keuzes moet maken om een medewerker aan de lijn te krijgen, en dat bij gebruik van het 0800 nummer je op een gegeven moment je mobiele (telfort) nummer moet ingeven om verder te komen.

Succes!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

-Utopist- schreef op 19 augustus 2003 @ 12:02:
[...]

en zoals ik zei; er zijn meer service verbeteringen als verminderingen hoor IMO, alle toestellen prepaid voor €99,-.
Niet helemaal, er zijn een aantal toestellen duurder (T600 voor 139.-)
Alleen zit er dan wel 39 euro beltegoed bij, dus dat is 'gratis'

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Utopist
Paitor schreef op 20 August 2003 @ 15:24:
[...]

Niet helemaal, er zijn een aantal toestellen duurder (T600 voor 139.-)
Alleen zit er dan wel 39 euro beltegoed bij, dus dat is 'gratis'
nee, niet gratis, alle toestellen behalve de samsung N500 zijn duurder als € 99,- maar alles dat je meer betaald, krijg je direct in beltegoed terug, hence: € 99,-
Pagina: 1