Om even op Harley's post in te gaan.. met die meerdere pcs op 1 kabelmodem, ik heb er hier ook 5 opstaan (alles draait op een linux-server) alleen daar moet zo'n installateur niet achterkomen! Het is heel verstandig om je pcs te verstoppen, denk dat jij geluk had Harley.
Bij een de buren van een maat van me (studentenhuis) zou ook een chello aansluiting komen, monteur staat voor de deur enzo, zeggen die jonges: kan je ons ook ff helpen?? we willen graag het hele netwerk op de kabel!! Zegt die installateur: sorry, daar kan ik niet aan beginnen, en die aansluiting komt er dan ook niet!!! Belt ie met 't hoofdkantoor, dat er bij dat adres nooit een kabelaansluiting mag komen, omdat er anders misbruik van gemaakt gaat worden!!!! Nou daar ben je mooi klaar mee.....
Zelf heb ik er alleen niet zo'n last van, want zoals ik al zei, draai ik hier linux, en daar snappen ze werkelijk de ballen van! je had die kop van die vent moeten zien, toen ie zag dat het OS linux was

die gast viel bijna om! Zei dus tegen die gast: wees maar niet bang hoor: ik regel 't verder zelf wel ghehe

)
Anyway: het is dus misschien toch wel handig ff de andere pcs te verstoppen/van 't netwerk te halen, je weet 't maar nooit....
p.s. Bavaria is vies, Dommelsch rulez