[excel] Kan niet landscape printen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:10
Ik heb het volgende probleem met het printen van een excel document.

Het excel document moet in landscape voormaat geprint worden. Deze instellingen zijn opgegeven bij printer settings en ook gewoon in excel echter bij print preview staat het document niet landscape maar gewoon portrait.

Het printen moet gebeuren op een Laserjet 4000 (netwerk) Voorheen was er op diezelfde pc ook een deskjet geinstalleerd en ik denk zelf dat dat het probleem is. Deze printer is al ge-uninstalled maar als je dus print preview doet is deze wel in kleur. Want als ik het op een andere pc test met dat excel document dan is ie gewoon zwart/wit in print preview.

Het lijkt er op alsof er nog reg settings oid zijn van die kleuren printer.
Wie heeft er een idee of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je in het menu File (Bestand) al Page Setup geselecteerd en daar de instellingen op Landscape gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 09:31:
Heb je in het menu File (Bestand) al Page Setup geselecteerd en daar de instellingen op Landscape gezet?
Ja dat heb ik gedaan, zo'n beetje overal waar je landscape kan aangeven staat dit zo.

Heb alle printers ook al een keertje verwijderd en opnieuw er op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in je Printers is die kleurenprinter weg? Erg vreemd dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het bestand openen, vervolgens afdrukberik selecteren, dan beeld, pagina-eind voorbeeld selecteren, dan instelling maken, opslaan, normale weergave weer kiezen en dan nog eens opslaan. VOlgens mij moet dat wel gaan werken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me duidelijk bij excel te liggen en niet bij je printer, omdat je schrijft dat je bij printpreview (van excel neem ik aan) het nog steeds in portrait staat.

Heb je pagina al eens gekopieerd en in een nieuw excel bestand geplakt ?
Pagina: 1