Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Volgens mij is daar de HTML versie voor in de plaats gekomen.
Alleen vraag ik me af of daar alle functionaliteit in zit.
Alleen vraag ik me af of daar alle functionaliteit in zit.
[ Voor 33% gewijzigd door Tijntje op 19-08-2003 00:18 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Lijkt me niet, aangezien HTML nogal statisch is. Tenzij er meteen een hoop javascript bij gebakken wordt dan. Leuk gevonden, maar niet waar ik naar op zoek ben helaas. Ik vond die executables altijd wel handig 
Maar goed, als ik je goed begrijp bevestig je dus mijn vermoeden dat het het uberhaupt niet meer is... helaas. Dan moet ik er maar van uit gaan dat het wel losloopt. Ik heb 'm in ieder geval opgeslagen als Office XP document en als Office 98-2002 etc.-document in de hoop dat het dan altijd moet werken.
Ik zie het wel... anders moet ik het maar helemaal freestylen
Maar goed, als ik je goed begrijp bevestig je dus mijn vermoeden dat het het uberhaupt niet meer is... helaas. Dan moet ik er maar van uit gaan dat het wel losloopt. Ik heb 'm in ieder geval opgeslagen als Office XP document en als Office 98-2002 etc.-document in de hoop dat het dan altijd moet werken.
Ik zie het wel... anders moet ik het maar helemaal freestylen
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Powerpoint viewer downloaded. Of Pack and Go functie gebruiken.
Nothing is a problem once you've debugged the code