[QuickPar] Hoe repareer ik missende bestanden?

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50499

Topicstarter
Ik heb een stel RAR-bestanden, 46 in totaal, wat er eigenlijk 47 moeten zijn. Ik mis er dus eentje. Nu heb ik daarbij 7 PAR2 bestanden. Met behulp van het programma QuickPar zou ik daarmee het missende bestand moeten kunnen repareren. Ik heb echter geen flauw idee hoe. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je installeert quickpar, je pakt een willekeurige PAR file, bij voorkeur de PAR2 file en Quickpar gaat automatisch aan de slag. Meteen vink je automatic repair en nadat ie al je bestanden heeft bekeken, gaat ie zo nodig aanvullen als ie genoeg par files heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Open quikcpar en laat hem een van de par files openen, dan repareert hij vanzelf als je genoeg par files hebt... Anders moet je er meer downloaden. Eigenlijk is dit wel een beetje vragen naar de bekende weg, hier had je vast zelf wel achter kunnen komen :).

offtopic:
wekkel was eerder :)

[ Voor 10% gewijzigd door Gir op 19-08-2003 00:06 . Reden: wekkel was eerder... :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zoiets had ik zelf ook al in gedachten, zoals RAID Toolkit. Maar bij mij is de knop 'Repair' 'unclickable'. Het ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/p.janssen/PAR2kl.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50499 op 19-08-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lijkt alsof er iets verkeerds staat in je register, hij pakt niet automatisch je volgende bestand. Ik had dit ook vandeweek, ik heb alle vermeldingen naar Quickpar verwijderd en daarna werkte het perfect. Een andere (veiligere) oplossing is naar New -> Open en daar je PAR2-file selecteren. Als het goed is gaat hij dan verder met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank je, Compubiter. Nu werkt het inderdaad perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:12
Blijft wel raar dat in de screenshot te zien is dat de recovery file uit 0 bloks bestaat.
Daar hadden toch tenminste blocks in moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
www.tutorialbase.net heeft hier ook informatie over
Pagina: 1