Toon posts:

Nvidia Gforce5200 TVOUT PROBLEEM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik heb nu een tvout en heb deze verbonden als volgt:

Vanuit mijn videokaart een SuperVHS kabeltje naar een scartplug. De scartplug zit in de tv. Het is een goedkope tv!

Het beeld begint flikkerend en zeer veel ruis. Het is kleur, maar ach...kleur mag je het eigenlijk niet noemen. Nou weet ik dat het pas echt goed beeld kan zijn als je daadwerkelijk films kijkt. Maar goed, op een gegeven moment wordt het beeld zwart wit! Het lijkt alsof ie de kleuren niet aankan ofzoiets.

Ikzelf denk dat het kan liggen aan het kabeltje. Dat is dus een superVHS kabeltje en dat kan mijn tv niet aan. Ik moet dus een verloopkabel kopen van superVHS naar TULP! (Met zo'n gele tulp eraan voor de beelden) Deze mag ik dan op de scartplug aansluiten en dan heb ik goed beeld.

Heb ik het goed?????
Ik wou dat even zeker weten voor ik voor niets naar de winkel ga. Misschien is het zo dat ik iets in mijn instellingen kan regelen en ik vanavond al een film kan kijken van mijn computer, via mijn tv.

Alvast erg bedankt voor de reacties!

Groetjes
MeanRat

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoals in De grote tv-out FAQ uitgelegd staat is een composite kabeltje idd vaak de oplossing, maar garantie kan ik je natuurlijk niet geven :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
In de FAQ staat ook wat over PAL en NTSC, das'ook wel handig om te stellen.. :)

Senile! Senile Oekaki