Toon posts:

Virusmaker met humor

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, maar als ze dan een gevaarlijk variant op DIT virus bedenken?

Maar hell, die idioten die hun pc onbeschermd tegen virussen hebben worden nu gratis beschermd..tenminste..zolang er geen gevaarlijkere variant van komt. Weet zeker dat er wel weer een zombie virus komt.....

There is no place like ::1

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En wat is nu de lol dan?
Ik zie het niet, ik zie alleen een omschrijving van een virus en het voort mij te ver om die hele lap text door te nemen. Misschien kun je het grappige deel eruit halen?

Edit:
Damn, pas na 2x lezen was ik erachter. |:(
W32.Welchia.Worm is a worm that exploits the DCOM RPC vulnerability (described in Microsoft Security Bulletin MS03-026) using TCP port 135. The worm attempts to download the DCOM RPC patch from Microsoft's Windows Update Web site, install it, and then reboot the computer.

The worm will also attempt remove W32.Blaster.Worm.

[ Voor 52% gewijzigd door bazs2000 op 18-08-2003 20:48 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
bazs2000 schreef op 18 augustus 2003 @ 20:46:
En wat is nu de lol dan?
Ik zie het niet, ik zie alleen een omschrijving van een virus en het voort mij te ver om die hele lap text door te nemen. Misschien kun je het grappige deel eruit halen?
Lees de omschrijving van de uitwerking van het virus nog eens...... B)

(zijn 4 regels)

Goedemorgen!! :+

[ Voor 6% gewijzigd door Croccifixio op 18-08-2003 20:48 ]

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

het virus installed een patch om te voorkomen dat het lek dat hij heeft gebruikt om binnen te komen nog door andere virussen kan worden gebruikt. Vriendelijk virus dus.

en hij removed ook nog eens het Blaster virus.

[ Voor 13% gewijzigd door aardbeix15 op 18-08-2003 20:49 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/18535877

Daar is dus RPC crash/shutdown 'vraag bak' - deel 2 voor, waar Schouw overigens al een tijdje geleden met de mededeling kwam dat er een nieuw wormpie is.

Overigens kan ik het absoluut niet eens zijn met een removal tool die gebruik maakt van een lek ik Windows :| Zie ook mijn reactie in het RPC crash topic op een post van r3mc0 n.a.v. zijn removal tool.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Verwijderd

Niet echt meer een virus te noemen dus, als ze dat nou de volgende keer weer doen alleen dan net voor de aanval dan was het goed geweest. Wordt het ook nog gelijk een wedstrijdje tussen the "good" en "bad" guyes ;)

Verwijderd

misschien moet je even het grote rpc topic checken om te zien wiens idee dit eigenlijk was, en misschien ook wel wiens virus dit eigenlijk van is (moth7, demon, en ik).
Goh, net vonden sommigen het toch niet zo leuk dat we zoiets wilden doen, maar jullie lijken het wel aardig te vinden

edit= zo, ik was wel laat zeg
nog een edit= het was ook de bedoeling om het voor de aanval te doen, idd bad vs good, maar de spreader lukte niet, zie andere topic

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 20:54 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

swampy schreef op 18 augustus 2003 @ 20:46:
Mmm, maar als ze dan een gevaarlijk variant op DIT virus bedenken?

Maar hell, die idioten die hun pc onbeschermd tegen virussen hebben worden nu gratis beschermd..tenminste..zolang er geen gevaarlijkere variant van komt. Weet zeker dat er wel weer een zombie virus komt.....
De gevaarlijkere variant is Blaster, die bestond dus al :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 14:04
Zou het virus wel de juiste taal-patch downen, alstie het doet moet ie het natuurlijk wel goed doen!

SRK35ZS-W

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 20:51:
misschien moet je even het grote rpc topic checken om te zien wiens idee dit eigenlijk was, en misschien ook wel wiens virus dit eigenlijk van is (moth7, demon, en ik).
Goh, net vonden sommigen het toch niet zo leuk dat we zoiets wilden doen, maar jullie lijken het wel aardig te vinden

edit= zo, ik was wel laat zeg
nog een edit= het was ook de bedoeling om het voor de aanval te doen, idd bad vs good, maar de spreader lukte niet, zie andere topic
Dat was ik dus, en ik ben het er nog steeds niet mee eens. Feit is en blijft dat een lek wordt gebruikt in Windows en dat er ook weer onveilige varianten van het 'goede' virus gemaakt kunnen worden.

Weet je trouwens al zeker dat het jouw sourcecode is r3mc0?

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 20:51:
Goh, net vonden sommigen het toch niet zo leuk dat we zoiets wilden doen
Omdat je nog steeds een exploit benut en unauthorized code execute op een bak waar je geen toestemming voor hebt maybe?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:48

momania

iPhone 30! Bam!

Ja, leuk... :z

Discussies mbt MBlaster en alles wat er mee te maken heeft:
RPC crash/shutdown 'vraag bak' - deel 2
Daar dus aub :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.