Toon posts:

[Digitale Cam] Minolta F200 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Het gaat om het volgende:

Vriend van mij heeft een Minolta F200 gekocht (nog niet zo'n oud ding dus) En hij heeft ook een aardig nieuwe PC met windows xp pro.
Het probleem zit hem in het herkennen zeg maar, de ene keer herkend die hem wel (wat zelden voorkomt) en de andere (wat vaker gebeurt) herkend die hem niet als je hem aansluit. Nu heb ik die digi cam bij een vriend van mij aangesloten die ook win xp pro heeft en een iets langzamere processor (maar dat maakt niet uit) en daar herkend die hem gelijk en geen problemen, bij mij op het werk plug ik hem ook in en ook gelijk werken. Ben terug geweest al een keer naar de zaak waar ik hem kocht voor een ander klein probleempje en toen plugde die man hem ook in een computer daar met win xp erop en ook gelijk werken.

Hoe kan dit inhemelsnaam, die vriend van mij heeft zijn pc geinstalleerd en de andere dag die van mij en heeft het beide op dezelfde manier gedaan.
Alleen hij heeft een Canon Digital Ixus V en daar moest hij wel WIA Drivers voor installeren en dat ding werkt ook perfecto. Dus wat kan ik eraan doen zodat mijn digitale camera ook werkt onder XP??

Help me out please.

Alvast bedankt...

Stephan

Verwijderd

Topicstarter
Na contact gehad te hebben met Minolta zelf, geven zij de schuld aan Norton Antivirus. Zij zeggen dat ze het probleem veel vaker hebben meegemaakt en dat ze het aan Symantec hebben voorgelegd, maar dat dit een maand kan duren maar ook een half jaar voordat daar een oplossing voor is. Dit is dus erg slordig. Ik ga nog 1 ding proberen om het voor elkaar te krijgen anders dan gooi ik er een andere virus scanner op.

Of iemand anders moet een oplossing hebben???

Met vriendelijke groet