Toon posts:

[XP]muis hangt bij inlogscherm *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik de PC voor de eerste keer aanzet of voor de eerste keer herstart blijft mijn muis altijd hangen bij het inlog scherm.
als ik vervolgens reset gaat alles goed..

weet iemand hoe dit kan?
ik heb de nieuwe mousware ook al geinstalled; maar maakt nie uit

AMD XP2500+
Abit NF7-S rev2
2x 256 Twinmos PC2700 DDR
Logitech Pilot Wheel Mouse
Logitech ITouch keyboard.
en Windows XP Pro UK met de laatste updates

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 20:38 . Reden: was ff iets vergeten :) ]

Verwijderd

Blijft je muis hangen of blijft heel je pc hangen?
AMD XP2500+
oh ik zie het al ;) nee hoor grapje

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58

momania

iPhone 30! Bam!

Hoe zit je muis aangesloten? Serieel of USB?
Doet je toetsenbord het op dat punt wel?

>> Windows Operated Systems + titel fix

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Hebk ook als ik winxp net heb geinstalleerd, dit komt bij mij door mijn USB MX500 muis, als je inlogt m.b.v toetsenbord, doet hij het ineens,omdat windows um dan heeft gevonde en geconfigureert :)

Maar is het bij jou telkens of alleen bij verse install?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11
Ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij is het willekeurig. Het gebeurt alleen bij een koude start. Ik heb werklijk allees geprobeerd. Met logitech software, zonder software, alle bios instellingen aangepast. Niks helpt. En het is zo dat 1x per 3-5 koude starts hij blijft hangen.

Ik zou aanraden om eens in je bios te kijken of je daar settings kan veranderen met betrekking tot usb en usb2. Tevens weet ik niet hoeveel usb-poorten je hebt maar probeer het eens in een andere. B.v. een USB 2.0 poort.

Wat bij mij overigens wel helpt is om de muis even uit de usb poort te halen en er weer in te stoppen terwijl ik op het login scherm sta. Dan doet hij het direct weer.

Verwijderd

Dit komt meestal door een brak drivertje. Voor hetzelfde geld ging bv. het afsluiten niet. Wat je kan doen is in Hardware Manager wat apparaten op disable zetten, en kijken of het probleem zich nog steeds voor doet. Zoniet, zoek uit aan welke driver het ligt, en zoek daar een andere driver voor [update :? ]

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:29
Dat had ik ook soms bij m'n mx500. Wat helpt is om hem gewoon op een ander usb poort te zetten. Maar meestal is het gewooon een kwestie van geduld, bij mij deed hij het naar een paar minuten wachten weer

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Pagina: 1